Facebook-sivu on turha, ellei sillä ole tykkääjiä eli seuraajia. Näiden ihmisten hankkiminen on Facebook-markkinoinnin yksi perustekijä ja ilman Facebook-sivun tykkääjiä sivua ei voida käyttää tehokkaasti Facebook-mainontaan.

Pelkkää tykkääjämäärää ei kuitenkaan kannatta tuijottaa, vaan on huolehdittava myös siitä, että Facebook-sivusta tykkäävät henkilöt ovat todella potentiaalisia asiakkaita yrityksellesi.

KENEN PITÄISI TYKÄTÄ FACEBOOK-SIVUSTASI?

Ennen kuin varsinainen Facebook tykkää-kampanja aloitetaan, on mietittävä muutamia asioita yrityksesi asiakkaista. Näin varmistetaan, että Facebook-tykkääjät ovat oikeanlaisia ja hyöty sivuston tykkäämisestä on molemminpuolinen. Paras tilanne on se, jossa sekä yritys että asiakkaat hyötyvät vuorovaikutuksesta.

Yrityksen tulee huomioida seuraavat asiat:

  1. Kenen toivotaan tykkäävän yrityksen Facebook-sivusta?
  2. Mikä on heidän motiivinsa tykätä sivusta?
  3. Millaisella mainonnalla oikeat ihmiset saadaan tykkäämään sivusta?

Autamme yrityksiä keräämään oikeanlaisia tykkääjiä Facebook-sivulle. Painotamme sanaa oikeanlaisia, koska haluamme, että Facebook-sivusta tykänneet henkilöt ovat todella potentiaalisia asiakkaita ja kiinnostuneita yrityksesi toiminnasta.

Summanmutikassa haalitut tykkäykset eivät palvele ketään. Tällöin lopputuloksena on vain yritys, joka saa tykkäyksiä muttei myyntiä, ja vihaisia ihmisiä, joita ärsyttää huonosti kohdennettu mainonta.

Kun ihmiset ymmärtävät, että Facebook-sivusta tykkääminen on heille hyödyllistä, on heidät helppo sitouttaa myös Facebook-päivityksiin. Näin Facebook-sivun julkaisujen näkyvyys paranee huomattavasti.

KENEN PITÄISI TYKÄTÄ FACEBOOK-SIVUSTASI?

Rakennamme yrityksellesi kampanjan, joka kerää juuri oikeita tykkääjiä Facebook-sivullesi. Kohdennamme mainonnan niihin henkilöihin, joiden on hyödyllistä tykätä sivustasi ja joille sinun yrityksesi voi tehdä tehokasta markkinointi sekä jakaa hyödyllistä informaatiota.

Mietimme yhdessä, mitkä ovat ne syyt, joiden vuoksi asiakkaan kannattaa tykätä Facebook-sivustasi. Rakennamme näistä ideoista useita mainoksia, joita testaamalla löydämme parhaan. Parhaaseen mainokseen sijoitamme suurimman osan mediabudjetista ja näin varmistamme, että saat parhaat mahdolliset tulokset Facebook-kampanjastasi.

Pystymme kohdentamaan mainontaa myös verkkosivusi kävijöille. Lue lisää Facebook-remarketingista täältä.

Facebook-remarketing

VALMIIT RATKAISUT ERI KOKOISILLE YRITYKSILLE

Olemme suunnitelleet valmiit ratkaisut kaiken kokoisille yrityksille. Olipa yrityksesi paikallinen tai koko Suomen laajuudella toimiva, löydät vaihtoehdoistamme oikean kampanjan tarpeisiisi. Jos et ole varma, mikä paketeistamme olisi sinun yrityksellesi paras, kartoitamme tavoitteesi sekä kohderyhmäsi nopeasti ja suosittelemme sinulle juuri sopivaa Facebook-kampanjaa.

Ota rohkeasti yhteyttä ja aloita seuraajakuntasi rakentaminen.

Ota rohkeasti yhteyttä!