Facebook-markkinointiin on monta syytä ja tässä niistä neljä.

  1. Facebookilla on Suomessa yli kaksi miljoonaa käyttäjää.
  2. Facebook-markkinointi on mahdollista kohdentaa todella tarkasti juuri oikeille ihmisille.
  3. Facebook-markkinoinnin tehokkuus voidaan mitata ja tulokset raportoida
  4. Markkinointi kehittyy ja tulokset paranevat mittaamisen ja jatkuvan kehittämisen avulla.

Facebook-markkinointi on erittäin tehokas tapa välittää markkinointiviestiä ja se näkyy suoraan yrityksen tuloksessa. Facebook-markkinoinnilla voidaan toteuttaa lukuisia erilaisia kampanjoita ja markkinointitoimenpiteitä, mitkä edistävät haluamiasi tavoitteita. Tärkeintä on, että Facebook-markkinointi suunnitellaan yrityksesi tarpeiden mukaisesti.

Autamme yritystäsi tekemään tehokasta ja mitattavaa Facebook-markkinointia. Olemme suunnitelleet asiakkaillemme valmiita ratkaisuja Facebook-markkinointiin, joiden avulla tehostat helposti liiketoimintaasi nopeasti.

Teemme myös kokonaisvaltaiset Facebook-markkinoinnin suunnitelmat ja pyöritämme kampanjoitasi tarvittaessa jatkuvasti. Tärkeintä on, että yhdessä määrittelemme tavoitteet Facebook-markkinoinnille ja seuraamme jatkuvasti tulosten kehittymistä.

Alla on 5 erilaista Facebook-markkinoinnin osa-aluetta lyhesti esiteltyinä. Jokaisen esittelyn jälkeen löytyy linkki, jota klikkaamalla löydät aiheesta lisää informaatiota.

Kyllä, minua kiinnostaa Facebook-markkinointi!

1. FACEBOOK-SIVU

Yrityksesi Facebook-markkinoinnin perusta on yrityksen oma Facebook-sivu. Sitä kautta toteutetaan kaikki markkinointitoimenpiteet Facebookissa. Yrityksesi Facebook-sivu antaa asiakkaillesi kuvan yrityksesi toiminnasta ja on erittäin tärkeä kanava yrityksesi markkinointiviestinnässä. Aloittaessasi Facebook-markkinoinnin tekemisen huomaat pian, että sivullasi käy yhä enemmän ja enemmän ihmisiä.

Facebook-sivun rakentaminen oikealla tavalla on erittäin tärkeää. Laadukas Facebook-sivu antaa asiakkaillesi oikeanlaisen kuvan yrityksesi toiminnasta. Sivustolla tulee olla yrityksesi yhteystiedot ja sen tulee ilmaista selkeästi, millä toimialalla yritys on sekä mitä se tuottaa. Jotta saat ihmiset seuraamaan päivityksiäsi, tulee Facebook-sivusi julkaisujen olla asiakkaillesi hyödyllisiä.

Oli sinulla jo Facebook-sivu tai ei, me autamme sen rakentamisessa tai uudistamisessa. Jos olet käyttänyt palvelua, mutta sen käyttö on jäänyt vähäiseksi, ei kannata vielä luovuttaa. Asiakkaasi ovat jo Facebookissa ja me autamme tavoittamaan heidät. Yhdessä voimme tehdä Facebookista tehokkaan mainosalustan juuri sinulle.

Lue lisää Facebook-sivun rakentamisesta.

2. TYKKÄÄJIEN HANKKIMINEN FACEBOOK-SIVULLESI

Facebook-sivusi on kuitenkin arvoton, jos sinne ei kerätä oikeaa seuraajakuntaa eli tykkääjiä. Kun sivustostasi tykkäävät sellaiset ihmiset, jotka ovat aidosti kiinnostuneita tuotteistasi tai palveluistasi, on myynnin ja markkinoinnin tekeminen heille huomattavasti helpompaa. Mielestämme liian usein yritykset keskittyvät katsomaan pelkkiä lukuja tykkääjämäärissä ja unohtavat miettiä, onko kohdeyleisö juuri sellainen kuin sen toivotaan olevan.

Autamme sinua löytämään oikeat ihmiset sivustollesi. Sivustosi seuraajat ovat niitä henkilöitä, joita juuri sinun tuotteesi kiinnostavat, ja tämä tekee heistä alusta asti potentiaalisia asiakkaitasi. Kun ”tykkää Facebook-sivusta” -kampanjat rakennetaan oikein, voit käyttää sitä tehokkaasti markkinointiin vielä pitkään.

Lue miten saat lisää tykkääjiä Facebook-sivullesi.

3. OHJAA OSTAVAT ASIAKKAAT VERKKOSIVULLESI

Kaiken markkinoinnin tarkoituksena on saada ihmiset ostamaan yrityksen tuotteita tai palveluja. Tämä pätee myös Facebook-markkinointiin. Tehokkaimpia tapoja myynnin edistämiseen onkin ohjata potentiaaliset asiakkaat yrityksen verkkosivuille, missä he voivat tutustua tuotteisiin, tehdä ostoksia tai jättää yhteydenottopyynnön. Facebook siis ohjaa asiakkaita eteenpäin verkkosivuille tuotteiden ja informaation äärelle ja sitä kautta kohti varsinaista ostoa.

Facebook-markkinoinnissa on tulosten kannalta olennaista löytää oikea kohderyhmä, jolle mainonta kohdistetaan. Mainonnan täytyy vedota tähän kohderyhmään ja siinä onnistuminen saadaan selville Facebook-mainontaa testaamalla ja kehittämällä.

Jos yrityksesi haluaa tavoittaa potentiaalisia asiakkaita lue lisää Facebook-mainonnasta.

4. FACEBOOK-REMARKETING

Tavoitat verkkosivuillasi vierailleet kävijät uudestaan Facebookin avulla käyttämällä Facebook-remarketing kampanjaa. Remarketing eli uudelleenmarkkinointi on erittäin tehokas tapa tavoittaa ne ihmiset, jotka ovat jo vierailleet sivustollasi tai tehneet ostoksia verkkokaupassasi.

Tutkitusti vain 3% ihmisistä ostaa tuotteen heti siihen verkossa tutustuttuaan. Suurin osa ihmisistä lykkää ostopäätöstä ja palaa myöhemmin ostoksille. Vaarana on, että asiakas ei muista vierailleensa sivustollasi ja päätyy ostamaan tuotteen tai palvelun muualta. Muistuta siis verkkosivujesi kävijöitä Facebook-remarketing kampanjan avulla ja poimi enemmän kauppoja potentiaalisilta asiakkailtasi.

Facebook-remarketing on erittäin käyttökelpoinen ja tehokas Facebook-markkinoinnin toimintatapa. Jos yrityksesi haluaa tavoittaa ihmiset uudelleen, ota yhteyttä tai lue lisää Facebook-remarketingista täältä.

5. FACEBOOK-JULKAISUJEN NÄKYVYYDEN PARANTAMINEN

Teetkö julkaisuja Facebook-sivustosi seinälle ja toivot niiden tavoittavan sivustostasi tykänneet ihmiset tai tietyn kohderyhmän? Jos olet seurannut, miten julkaisusi tavoittavat ihmisiä, olet varmasti huomannut myös sen, miten tavoitettujen henkilöiden määrä on tasaisesti laskenut. Tämä johtuu siitä, että Facebook rajoittaa ilmaista näkyvyyttä.

Ilmainen lounas on ohitse, mutta vielä saa edullisesti paljon laadukasta näkyvyyttä juuri oikeassa kohderyhmässä, eikä sitä kannata ohittaa. Käytät jo arvokasta aikaasi julkaisujen suunnittelemiseen ja Facebook-sivustosi päivittämiseen. Miksi et siis sijoittaisi julkaisuihin myös rahaa maksimoidaksesi tuloksesi?

Jos haluat enemmän näkyvyyttä Facebook-julkaisuillesi, ota yhteyttä tai lue lisää Facebook-mainonnasta.

Haluan tarjouksen Facebook-markkinoinnista

ME AUTAMME

Jos et vielä tiedä, mikä vaihtoehdoista on sinulle paras mahdollinen, ei syytä huoleen. Hyvin usein mikään yksittäinen ratkaisu ei ole juuri se oikea vaan Facebook-markkinointi on prosessi. Siinä yhdistellään erilaisia kampanjoita ja testataan, mikä tuo parhaat tulokset. Pystymme erittäin nopeasti arvioimaan millaisia Facebook-markkinoinnin ratkaisuja sinä tarvitset ja toteutamme ne yrityksesi toimialan mukaan.

YRITYKSESI NÄKÖISTÄ MAINONTAA

Kun alamme suunnitella Facebook-markkinoinnin toimenpiteitä, pidämme huolen, että se on sinun yrityksesi näköistä ja edustaa yritystäsi juuri oikein. Keskustelemme, mitkä markkinoinnin tavoitteet ovat ja käymme tulokset läpi yhdessä. Näin opit lukemaan tuloksia tarkemmin ja saat hyödyllistä tietoa myös muihin markkinointikanaviisi, kun tiedät millainen mainonta toimii. Kiinnostaako facebook-markkinointi?