Asiakkaasi ovat jo Facebookissa. Ainakin, jos yritykselläsi on yli 3 asiakasta, sillä useampi kuin joka kolmas suomalainen on Facebookin käyttäjä.

Facebook-markkinointi on tehokasta ja erittäin hyvin kohdennettavissa. Onhan siis yrityksesi esillä Facebookissa ja valmis tekemään tulosta?

YRITYKSEN ILME FACEBOOKISSA

Se, miten yrityksesi löydetään ja kuinka se edustaa itseään asiakkaille, perustuu yrityksen omaan Facebook-sivuun. Mitä huolellisemmin yrityksen Facebook-sivu suunnitellaan, sitä paremmin sen kautta tehty markkinointi toimii. Kun teet Facebook-mainontaa, huomaat Facebook-sivullasi vierailtavan useammin.

Onhan siis ulkoasusi jo kunnossa ja brändisi hyvin esillä?

YRITYKSEN TIEDOT ESILLE SELKEÄSTI

Oikein tehty yrityksen Facebook-sivu nousee myös korkealle Googlen hakutuloksissa. Tällöin sinulla on yksi hakutulos enemmän kun ihmiset etsivät yritystäsi. Selkeästä Facebook-sivusta ihmiset löytävät nopeasti yhteystietosi, uudet tuotteesi ja tarjouksesi. Facebookin kautta he voivat myös olla helposti vuorovaikutuksessa yrityksen kanssa.

FACEBOOK-SIVUN RAKENTAMINEN

Kun tilaat yrityksellesi Facebook-sivun meiltä, rakennamme sen valmiiksi ja lisäämme tarvittavat henkilöt sivun ylläpitoon. Meidän kauttamme saatte sivuston ulkoasun sekä siihen liittyvät kuvat ja lisäksi lisäämme yhteystiedot ja yrityksen verkkosivut Facebook-sivulle. Näin sivusto rakentuu oikeaoppisesti ja on heti valmiina tykkääjiä varten.

Opastamme myös sinua ja Facebook-sivua ylläpitävää henkilökuntaasi Facebook-sivuston ylläpidossa ja sen päivittämisessä. Näin Facebook-sivu palvelee yrityksen tavoitteita heti startista ja Facebook-markkinointi lähtee rakentumaan oikeiden peruspilareiden päälle.

ONKO YRITYKSELLÄSI JO FACEBOOK-SIVU?

Oletko yksi niistä monista yrityksistä, jotka ovat rakentaneet Facebook-sivun, mutta joilta sivun käyttö on sitten jäänyt vähälle? Kuulutko joukkoon, jolla tästä johtuen toiminta Facebook-sivulla on hiipunut ja laskenut lähelle nollaa? Monelle yritykselle käy näin, jolloin Facebook-sivu ei vastaa lainkaan yrityksen tarpeita.

Tämä ei kuitenkaan ole syy lopettaa Facebook-markkinointia ja oman Facebook-sivun käyttämistä. On aika uudistaa yrityksesi Facebook-sivu ja miettiä, miten siitä saadaan parempi ja tuloksellinen markkinointikanava. Tiedät jo, mikä ei toiminut, joten meidän on yhdessä huomattavasti helpompi miettiä, mikä toimii.

PALJONKO FACEBOOK-SIVULLA ON KÄVIJÖITÄ JA MITKÄ JULKAISUT TOIMIVAT

Olipa kyseessä sitten pieni tai suuri yritys, tämä on lähes poikkeuksetta kehitettävä asia, sillä usein toiminta on tehotonta ja huonosti organisoitua. Syy on yleensä vastuunjaossa tai sen jakamattomuudessa tai sitten tietoa ei vain osata hyödyntää.

Käytössämme on erittäin tehokkaat ja monipuoliset raportointityökalut, joilla Facebook-sivusta saadaan enemmän tietoa irti. Saat kuukausittaisesta raportista kaiken sen tiedon, mitä tarvitset Facebook-markkinoinnin kehittämiseen. Selkeät tiedot siitä, mikä toimii ja mikä ei, auttavat sinua sekä Facebook-sivua ylläpitävää ryhmää kehittämään julkaisuja paremmiksi. Suunnitelmallisella kehittymisellä sitoutatte enemmän potentiaalisia asiakkaita ja markkinointi tuottaa parempaa tulosta. Samalla pystytte hyödyntämään sitoutumistietoja muun markkinoinnin suunnitellussa.

FACEBOOK-SIVU AVAA MAHDOLLISUUKSIA

Luotuasi Facebook-sivun ja hankittuasi sille oikeanlaisia tykkääjiä, avautuu sinulle mahdollisuus tehdä hyvin tehokasta markkinointia. Facebook-mainonta tavoittaa juuri oikeat ihmiset. On esimerkiksi mahdollista kohdistaa mainoksesi verkkosivujesi kävijöille Facebook-remarketingin avulla tai etsiä paikkakunnaltasi jalkapallosta kiinnostuneita henkilöitä. Joka tapauksessa hyvällä kohdentamisella tavoitat potentiaaliset asiakkaat tehokkaasti.

Ota siis rohkeasti yhteyttä Facebook-sivuun liittyvissä asioissa.