”Tehokas Google Adwords-mainonnan ylläpito näkyi heti liiketoiminnassamme” Anton Kiuttu

Tuotetut palvelut

  • Google Adwords -Mainonta
  • Facebook-markkinointi

Mitä saavutimme Adwords-kampanjalla

Ei-brändimainonnan myynti kasvoi
0%
Mainonnan ROI kasvoi
0%

Aminopörssi on suomalainen urheilulisäravinteiden verkkokauppa, josta liikunnalliset kuluttajat löytävät niin lisäravinteet, kuin urheiluvaatteet ja varusteetkin.

Aminopörssillä oli ennen yhteistyötämme Google Adwords-kampanja, jota lähdettiin kehittämään yhteistuumin huhtikuussa 2015. Kampanjaa lähdettiin ohjaamaan tarkemmin vastaamaan ihmisten tuotehakuja ja jatkuvan A/B-testauksen avulla kehittämään mainontaa tehokkaammaksi. Lisäksi Aminopörssillä on käytössä myös Googlen uudelleenmarkkinointi (Remarketing).

Mainonta lähti heti toimimaan ja tulokset ovat nousseet jatkuvasti. Jatkuvan seurannan avulla olemme lisäksi pysyneet hyvin mukana kilpailijoiden liikkeissä.

Vertailuluvut huhtikuu 2016 – syyskuu 2016 (vrt. edellinen vuosi) Google Adwords-mainonnan kautta:
Verkkokaupan myynti Google Adwords-mainonnan kautta ei-brändisanoilla kasvoi 56%
Mainostuotto ei-brändisanoilla kasvoi 25%

HUOM: Luvuissa ei ole mukana brändisanoja (”Aminopörssi”) vaan ainoastaan tuotesanat, jolloin ihmiset eivät ole hakeneet yritystä itseään.

FACEBOOK DYNAAMISET TUOTEMAINOKSET

Mainosten tuottoprosentti
0%

Hyvin menestyneen AdWords-kampanjan myötä mainontaa laajennettiin Facebookin puolelle. Facebookin dynaamiset tuotemainokset mahdollistavat kohdennetut tuotemainokset verkkosivuilla vierailleille. Heidän tarkastellessa tiettyä tuotetta seuraa sen tuotteen mainos Facebookissa.

Aminopörssille kyseiset mainokset tuottivat kolmen ensimmäisen kuukauden aikana 594% ROI:n. Mikäli mukaan lasketaan myös mainoksen nähneet ja samana päivänä ostaneet, vastaava luku on 2424%.