• Markkinointi

Yrityspalveluseteli Jyväskylä – Hae 5000 euroa tukea markkinointiinne

Mikä on yrityspalveluseteli? Yrityspalveluseteli on Jyväskylän kaupungin käynnistämä kokeilu, jonka tarkoituksena on tukea PK-yritysten myynnin ja markkinoinnin kehitystä. Setelillä kannustetaan PK-yrityksiä hakemaan ulkopuolista apua yrityksensä kehitykseen ja kansainvälistymiseen. Jyväskylän kaupunki myöntää seteleitä, joiden suuruudet ovat joko 2500 euroa ja 5000 euroa. Näiden omavastuuosuus on 20%. Nyt on siis rahaa tarjolla sitä varten, että yrityksenne voi tehdä […]

Ilari Tervonen

CSO, Partner

Mikä on yrityspalveluseteli?

Yrityspalveluseteli on Jyväskylän kaupungin käynnistämä kokeilu, jonka tarkoituksena on tukea PK-yritysten myynnin ja markkinoinnin kehitystä. Setelillä kannustetaan PK-yrityksiä hakemaan ulkopuolista apua yrityksensä kehitykseen ja kansainvälistymiseen.

Jyväskylän kaupunki myöntää seteleitä, joiden suuruudet ovat joko 2500 euroa ja 5000 euroa. Näiden omavastuuosuus on 20%.

Nyt on siis rahaa tarjolla sitä varten, että yrityksenne voi tehdä tulevaisuudessa vielä enemmän rahaa!

Me – Suomen Digimarkkinointi Oy – toimimme palveluntarjoajana tässä kokeilussa.

Kuka voi hakea seteliä?

Yrityspalveluseteliä voi hakea PK-yritys missä elinkaarenvaiheessa tahansa.

Kriteereinä ovat, että:

  • Yrityksen koti- tai toimipaikka on Jyväskylä
  • Yhtiömuoto on muu kuin yhdistys
  • Kohde, johon haetaan rahoitusta, on yksittäistä markkinoinnin toimenpidettä suurempi. Seteliä ei  voi siis käyttää esim. yksittäisen aita- tai TV-mainoksen ostamiseen.
  • Yrityksellä tulee olla selkeät kasvu- tai kansainvälistymismahdollisuudet

Seteliä voi hakea 28.02.2018 asti.

Näin haet yrityspalveluseteliä

  1. Rekisteröidy Jyväskylän kaupungin tarjouspalvelusivuilla ja lähetä yrityspalvelusetelihakemus
  2. Hakuaika umpeutuu 28.02.2018 ja päätökset tehdään 31.3. mennessä
  3. Kun saat hyväksytyn päätökse, siirry Palse-portaaliin ja täytyä päätösnumerosi ja varmennekoodi ”päätöksen tiedot” -kenttään. Päätösnumeron ja varmennekoodin löydät päätöslomakkeesta
  4. Nyt voit aloittaa sopivien palveluiden etsimisen Palse-portaalissa

Jos haluat markkinointinne tuottavan tulosta ja kasvua, niin valitse meidät palveluntuottajaksenne

Me tuotamme sellaisia digitaalisen markkinoinnin ratkaisuja ja palveluita, joiden ainoana tavoitteena on tuoda teille teidän liiketoimintanne kannalta merkittävää tulosta.

Jokaisen yrityksen tarve vaihtelee, ja siksi olemme valmistautuneet räätälöimään näitä tarjoamiamme palveluita. Seuraavassa kuitenkin muutamia esimerkkejä, joita voitte Jyväskylän kaupungin myöntämällä yrityspalvelusetelillä saada kauttamme.

Verkkosivut – sitouta asiakkaanne yritykseenne tyylikkäillä verkkosivuilla

Teemme tai uusimme yrityksenne verkkosivut siten, että ne tuovat teille yhteydenottoja ja kauppaa. Tämä toteutetaan siten, että sivuston rakenne ja ammattitaitoisen copywriterin kirjoittamat sisällöt houkuttelevat potentiaalista asiakasta kohti yhteydenottoa.

Hakukoneoptimoinnin strategia – ensiaskel kohti vahvaa verkkonäkyvyyttä

Hakukoneoptimoinnin strategialla selvitämme, millä hakusanoilla yrityksenne tulee löytyä ja kuinka paljon ne arviolta tuovat ostohaluisia asiakkaita sivustollenne. Hakukoneoptimointi on verkkonäkyvyyden kulmakivi, joka tehostaa koko yrityksenne markkinointia tuoden ilmaista asiakasvirtaa sivustollenne.

Olemme kasvattaneet asiakasyritystemme verkkosivuston liikennettä jopa 410%.

Some-strategia – kuinka saat somesta tulosta tykkääjien sijaan

Haluatko somesta rahaa, tulosta ja asiakkaita tykkäyksien sijaan? Me emme keskity tykkääjämäärien kasvattamiseen vaan siihen, että saatte sosiaalisesta mediasta oikeasti tulosta.

Toimme eräälle asiakkaallemme vuoden aikana niin paljon laadukkaita liidejä Facebookista, että niistä syntyi yli 1 000 000 euroa kauppaa.

Konversio-optimointistrategia – enemmän yhteydenottoja, liidejä ja kauppaa

Konversio-optimointi on niiden yritysten salainen ase, jotka tekevät verkkosivustollaan heidän liiketoimintansa kannalta merkittävää tulosta.

Strategiassa hiomme sivustonne askelmerkit sellaiseen kuntoon, että verkkosivustonne vierailijat ohjautuvat yhteydenottolomakkeelle, jättävät yhteystietonsa ja kääntyvät lopulta teille liidien kautta kaupaksi.

Ota yhteyttä tai soita +358 40 729 8989 / Ilari Tervonen, mikäli tuloksellinen markkinointi voisi vauhdittaa yrityksenne kasvua tai jos haluat kuulla tarkempaa infoa yrityspalvelusetelistä.

 

Ota yhteyttä

Tilaa digitaalisen markkinoinnin hiljainen tieto sähköpostiisi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa.

    • Analytiikka ja mittaaminen
    • Tekoäly

    Web-analytiikka ja AI – miten tekoäly muuttaa datan hyödyntämistä tuloksellisessa digimarkkinoinnissa?

    AI mullistaa tapamme kerätä, tulkita ja hyödyntää web-analytiikkaa liiketoiminnan tukena. Mihin asioihin AI vaikuttaa ja miten se on jatkossa hyvä huomioida?

    Lue lisää
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Tekoälyn vastuullinen ja eettinen käyttö markkinoinnissa – mitä siitä on hyvä tietää?

    Generatiivisen tekoälyn käyttö kiihtyy ja samalla esiin nousee sen vastuullisuuteen ja eettisyyteen liittyviä kysymyksiä. Mitä asioita tulee huomioida, kun haluat käyttää ...

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi
    • Sisältömarkkinointi
    • Tekoäly

    Tekoälyn käytön vaarat orgaaniselle hakukonenäkyvyydelle

    Yritysten on opittava hyödyntämään tekoälyä prosesseissaan, tai he jäävät kilpailijoiden jalkoihin, mutta mitä vaaroja tekoälyn käytössä on?

    Lue lisää
    • B2B Markkinointi
    • Hakukoneoptimointi

    Hakukoneoptimointi B2B-yritykselle – Miksi ja miten se kannattaa tehdä?

    Hakukoneoptimointi on B2B-yritykselle paljon enemmän kuin vain näkyvyyttä – se on osa uskottavuutta, asiantuntijuutta ja liidien hankintaa. Tässä blogissa sukellamme syihin,...

    Lue lisää
    • Uutiset

    Huippuonnistuminen vaikeissa olosuhteissa: SDM:n vuosi 2024  

    Mitkä olivat SDM:n suurimmat kehitysaskeleet, onnistumiset ja torjuntavoitot? Katso vuoden 2024 koonti toimitusjohtajamme sanoin!

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Facebook
    • Instagram
    • Sosiaalinen media

    Meta-mainonnan säännöt – Mitä mainostajan tulee tietää?

    Meta-mainonnan pelisääntöjen tunteminen ei ole valinnaista, vaan välttämätöntä. Tässä blogissa pureudutaan Metan mainospolitiikan kiemuroihin ja siihen, miten mainostat t...

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi

    AI-optimointi – Varmista hakukonenäkyvyys myös tulevaisuudessa

    Lue mitä AI-optimoinnilla tarkoitetaan sekä miten tekoäly tulee muuttamaan hakukonemarkkinaa.

    Lue lisää
    • B2B Markkinointi
    • Digitaalinen markkinointi

    Miten teollisuusyritykset voivat hyödyntää digimarkkinointia tehokkaammin?

    Digitaalinen markkinointi tarjoaa teollisuusyrityksille tehokkaan keinon kasvattaa näkyvyyttään, tuottaa liidejä ja edistää myyntiä. Lue, miten!

    Lue lisää
    • Ääniblogi
    • Digitaalinen markkinointi
    • Tekoäly

    Asiakaskäyttäytyminen murroksessa – näin reagoit asiakkaidesi muuttuviin tarpeisiin ajoissa  

    Asiakaskäyttäytyminen on murroksessa digitalisaation ja tekoälyn myötä. Personoitujen palveluiden, datan ja trendien seuraamisen avulla yrityksesi voi kuitenkin pysyä kilpail...

    Lue lisää
    • Hakukoneoptimointi
    • Sisältömarkkinointi
    • Strategia
    • Tekoäly

    Kokeile osaako tekoäly kertoa, miksi yritykseltäsi kannattaa ostaa

    Tekoäly mullistaa tiedonhaun ja muuttaa asiakkaiden ostoprosessin alkupäätä valtavasti. Jatkossa tekoäly on yrityksenne aktiivisin myyjä. Sen suoriutuminen riippuu siitä, mi...

    Lue lisää