Copywriting


Nostamme sivustosi tuottaman myynnin huippuunsa tutkituilla myynnin ja ihmisen psykologian teorioihin perustuvilla myyntiteksteillä.

Näin myyntisi kasvaa, etkä vaikuta tyrkyttävältä.

Katso kuinka Copywriting kasvattaa asiakkaidesi nälkää:

Jos avaat ravintolan, voit vuokrata kaupungin keskeisimmän paikan, palkata maailman parhaat kokit ja tehdä täydellisen ruokalistan, mutta tiedätkö mitä sinä sekä kaikki muut yritykset tarvitsevat vielä näitäkin enemmän?

Nälkäisen yleisön.

Yleisön, joka haluaa maksaa täyden hinnan siitä, mitä sinä tarjoat.

Copywritingin avulla kirjoitamme tuotteestasi ja yrityksestäsi niin houkuttelevasti, että maksimaalinen määrä sivustovierailijoista muuttuu nälkäisiksi asiakkaiksi, jotka haluavat ostaa kyseisen tuotteen tai palvelun juuri sinulta, eikä kilpailijaltasi.

Copywriting kanavoi asiakkaidesi halut tarpeeksi ostaa tuotteesi

Luomme ensiksi laajan ymmärryksen yrityksestäsi, kilpailijoistasi, markkinatilanteesta sekä kohderyhmästäsi ja heidän haluista.

Tämän jälkeen kohderyhmän halut kanavoidaan tekstin avulla roihuavaksi tarpeeksi ostaa tuotteesi tai palvelusi niin, että ostamisen esteet on poistettu ja että asiakas kokee tuotteesi olevan kiistatta markkinoiden paras tyydytys hänen tarpeeseensa, paras ratkaisu hänen ongelmaansa tai paras keino viemään häntä kohti unelmiaan ja parempaa elämää.

Tuollaisen tekstin voima on valtava ja se tuo sinulle suuren etulyöntiaseman:

Mustat kirjaimet vaalealla taustalla tuovat yrityksille päivittäin miljardeilla euroilla kauppaa. Sitä ei yksikään hieno grafiikka voi yksinään päihittää.

Yksi ainoa oikein rakennettu tekstitiedosto voi olla vastuussa kymmenien tuhansien, satojen tuhansien ja useiden miljoonien eurojen myynnistä.

Kun asiakkaasi jatkaa tekstin lukemista syvemmälle, hän kohtaa tietämättään tekstin – psykologisen suostuttelun suppilon – joka tarjoaa kaiken tarvittavan tiedon ostopäätöksen tueksi ja joka kanavoi hänen halunsa kristallin kirkkaana yhteen ainoaan asiaan – sinun tarjoamaan tuotteeseen.

Haluan tarjouksen Copywritingista!
”Lanseerasimme kesäksi uuden painonhallintatuotteen ja Suomen Digimarkkinointi kirjoitti sille myyntisivun. Tiesin, että edullinen valmennus (49 €) varmasti myisi jonkin verran, mutta koska lanseeraus tehtiin keskellä kesää eli täysin ”laihdutussesongin” ulkopuolella, en odottanut siitä kummoistakaan menestystä. Hyvinvointi-, ja liikunta-alalla kesä on yleensä hyvin rauhallinen.

Toisin kävi: osallistujia tuli mukaan neljässä viikossa lähes 1200, mikä todella yllätti positiivisesti!

Yrittäjän voi olla vaikea hahmottaa, mikä on oman tuotteen tai palvelun tärkein asia nimenomaan asiakkaalle, joten osaavan copywriterin näkökulma voi tuoda paljonkin uutta. Erottuva ja raikkaan kaupallinen myyntisivu on etenkin verkkokauppiaalle yksi tärkeimmistä työkaluista.”Kukka Laakso ALKU.FI® / Monday Love Oy Painonhallinta-, ja treenikonseptit


Copywriting = Tekstillä myymistä

Kerrot tuomasi arvon (USP) houkuttelevasti

Älä jätä asiakastasi ihmettelemään, mikä on tuomasi arvo. Puhumalla tuotteestasi ja sen hyödyistä suurpiirteisesti et herätä asiakkaan ostohaluja. Tuomasi arvon täytyy olla selvillä 5 sekunnissa, kun asiakas tulee sivuillesi.

Saat asiakkaan ostamaan juuri sinulta

Kun asiakas tekee ostopäätöstä, hän vertaa omenoita omenoihin ja pöytiä pöytiin. Siksi tuomme selkeästi esiin sen, miten tuotteesi eroaa muista ja mitä teet paremmin kuin kukaan muu. Näin asiakas haluaa ostaa sinulta.

Myyt tuotteitasi ja puhuttelet asiakkaitasi 24/7

Myyntitekstin täytyy puhutella asiakastasi hänen kielellään ja saada hänet näkemään tuomasi arvo omassa elämässään. Tällaiset asiakaskeskeiset tekstit edistävät brändiäsi ja myyvät tuotteitasi aamulla, päivällä, illalla ja yöllä.

Tehostat markkinointisi tuomaa tulosta

Sinulla voi olla kuinka hienot markkinoinnin automaatiot tahansa, mutta ilman hyvää copywritingia, menetät suurimman osan suppiloosi tulevista asiakkaista. Copywriting tehostaa kaikkea sellaista markkinointia, jossa asiakkaita ajetaan sivuillesi.

Tämän kaiken saat

1) Haastattelemme sinulta ostaneita asiakkaita:

  • Saat uusia referenssikommentteja sivustollesi, jotka herättävät luottamusta potentiaalisissa asiakkaissasi
  • Saat arvokasta hiljaista tietoa asiakkailtasi siitä, miksi he ostivat juuri sinulta, eivätkä kilpailijaltasi
  • Edellisen perusteella opit, millaisia asioita sinun tulee jatkossa sanoa asiakkaillesi, jotta yhä useampi päätyy ostamaan sinulta
  • Saat luettelon eri syistä, miksi asiakkaat ostavat tuotteesi tai palvelusi. Mitä hyötyjä he haluavat?
  • Saat tiedon siitä, mitkä asiat johtavat siihen, että asiakkaalle herää ostohalu. Eli millaiset asiat johtivat siihen, että asiakkaasi tajusi, että hän tarvitsee tarjoamasi tuotteen tai palvelun.

Esimerkiksi henkilö, jonka katto on vuotanut 3 vuotta, päättää viimein tilata kattoremontin. Mikä tekijä laukaisi viimein ostohalun? Hän on tiedostanut ongelmansa viimeiset 3 vuotta, joten ostohalun laukaisija ei ole vain, että ”koska katto vuotaa”, vaan jotain muuta. Mitä? Sen me selvitämme.

2) Teemme kilpailija-analyysin, jotta voit näyttää asiakkaillesi, miksi sinä olet markkinoiden paras vaihtoehto

Kilpailija-analyysin avulla selvitämme, miten kilpailijasi kertovat tuotteistaan ja palveluistaan. Näin:

  • Kerrot tuotteestasi paremmin, houkuttelevammin ja laajemmin, kuin mitä kilpailijat kertovat omastaan – tietenkin mainitsematta tai lyttäämättä kilpailijoitasi.
  • Puhuttelet juuri sitä kohderyhmää, jonka haluat tavoittaa. Karsimme pois esimerkiksi vain alennuksia ja halpoja hintoja arvostavat asiakkaat puhuttelemalla kohdennetusti heitä, jotka arvostavat enemmän hyvää laatua ja ovat myös valmiita maksamaan siitä.
  • Luot selkeitä erottautuvuustekijöitä, joiden avulla nouset potentiaalisten asiakkaiden silmissä kilpailijoidesi yläpuolelle.

Esimerkiksi henkilö, joka menee ostamaan paistinpannua, vertaa eri paistinpannuja keskenään. Henkilö ostaa sen paistinpannun, jonka hän kokee olevan kaikista arvokkain hintaan nähden ja joka vastaa hänen tarpeitaan parhaiten. Siksi jokainen sellainen lause, jolla luodaan asiakkaallesi arvoa, kasvattaa myös tarjoamasi tuotteen arvoa asiakkaan silmissä.

3) Selvitämme

Kilpailija-analyysin avulla selvitämme, miten kilpailijasi kertovat tuotteistaan ja palveluistaan. Näin:

  • Kerrot tuotteestasi paremmin, houkuttelevammin ja laajemmin, kuin mitä kilpailijat kertovat omastaan – tietenkin mainitsematta tai lyttäämättä kilpailijoitasi.
  • Puhuttelet juuri sitä kohderyhmää, jonka haluat tavoittaa. Karsimme pois esimerkiksi vain alennuksia ja halpoja hintoja arvostavat asiakkaat puhuttelemalla kohdennetusti heitä, jotka arvostavat enemmän hyvää laatua ja ovat myös valmiita maksamaan siitä.
  • Luot selkeitä erottautuvuustekijöitä, joiden avulla nouset potentiaalisten asiakkaiden silmissä kilpailijoidesi yläpuolelle.

Esimerkiksi henkilö, joka menee ostamaan paistinpannua, vertaa eri paistinpannuja keskenään. Henkilö ostaa sen paistinpannun, jonka hän kokee olevan kaikista arvokkain hintaan nähden ja joka vastaa hänen tarpeitaan parhaiten. Siksi jokainen sellainen lause, jolla luodaan asiakkaallesi arvoa, kasvattaa myös tarjoamasi tuotteen arvoa asiakkaan silmissä.

Ilman myyntiin ohjaavaa tekstiä menetät rahaa päivittäin.

 
Miten hyvin tekstisi myyvät tällä hetkellä? Saavatko ne asiakkaan ostamaan? Jos eivät, niin miksi he myöskään palaisivat enää yrityksesi sivuille?

Copywriting on juuri se, mitä tarvitset ja mitä olet etsinyt. Sen avulla teet enemmän kauppaa verkkosivuillasi. Sen avulla saat useammat asiakkaat kiinnostumaan sinusta. Sen avulla et jätä enää rahaa lojumaan pöydälle.

Pyydä tarjous Copywritingista!

Copywriting on edellytys verkossa myymiselle, näin myyntiprosessi etenee:

Lähtökohtaisesti asiakkaasi eivät halua ostaa sinulta mitään.

– He eivät halua, että heille myydään mitään

– He eivät usko tai jaksa kuunnella myyntipuheitasi

– He haluavat vain olla

Paitsi silloin, jos heidän nykytilanteensa saadaan tuntumaan niin paljon huonommalta, kuin mitä yrityksesi tuotteen kanssa oleva tulevaisuus tulisi olemaan.

Silloin he liikahtavat.

Liike tapahtuu vain ja ainoastaan silloin, kun teksti osuu jo valmiina heidän syvällä sisimmissään olevaan tarpeeseen saada tehtyä jokin asia paremmin, ratkaista jokin tietty ongelma tai haluun näyttäytyä ympäröivälle maailmalle tietynlaisina ihmisinä.

Siksi kattava taustatyö ja kohderyhmään syventyminen on niin tärkeää.

Kun kasvatamme ja voimistamme tuota liikkeen aiheuttavaa halua tekstin avulla – kun sytytämme sen liekkeihin – niin asiakkaasi hyppäävät tekstin syövereihin. Silloin he kohtaavat huomaamattaan tekstin, joka kertoo aukottomasti, miksi tuotteesi on markkinoiden paras ratkaisu tyydyttämään heidän halunsa.

Vasta silloin he kiinnostuvat ja harkitsevat tuotteesi ostamista.

Tämän jälkeen asiakas täytyy vielä saada luottamaan sinuun ja uskomaan, että muut asiakkaat ovat hyötyneet tuotteestasi. Ja vaikka hän luottaisi sinuun ja uskoisi siihen, mitä sanot, niin vaikein on vielä edessä.

Hän ei osta tuotettasi, ennen kuin uskoo täysin, että tuotteesi voi auttaa myös häntä. Asiakas täytyy saada uskomaan itseensä.

Sen takia tuotteesi tulee saada vaikuttamaan todella helppokäyttöiseltä, asiakkaan elämän kannalta äärimmäisen tärkeältä sekä huomattavasti hintaansa arvokkaammalta.

Lopulta tuotteesi ostamatta jättäminen tuntuu asiakkaasta huonolta vaihtoehdolta ja tuotteesi ostaminen hyvältä ja loogiselta vaihtoehdolta.

Ostopäätös syntyy

  • Connector.

    Sytytä asiakkaan kiinnostus

    Osoita ymmärrystä ja tarjoa ratkaisua asiakkaan ongelmaan, haluun tai tarpeeseen.

  • Connector.

    Kommunikoi tuottamasi arvo ainutlaatuisesti

    Miten eroat muista? Mikä tuotteessasi on ainutlaatuista? Miten se näkyy asiakkaan elämässä? Mikä on USP:si?

  • Connector.

    Lunasta asiakkaan luottamus

    Osoita, että olet luottamuksen arvoinen. Näytä, että tuotteestasi on ollut suurta apua muille. Todista, että tuotteesi auttaa myös kyseistä asiakasta.

  • Connector.

    ...ja Kasvatat myyntiäsi verkossa edistäen samalla myös brändiäsi

Copywriting tuo sinulle enemmän myyntiä verkosta:

Pyydä tarjous Copywritingista!

Copywriting perustuu asiakastietoon ja -dataan


Copywriting ei ole vain kirjoittamista, vaan sen teho perustuu kohderyhmästäsi kerättyyn tietoon ja dataan. Kerätty tieto muutetaan copywritingin avulla myyntiä edistäväksi tekstiksi.

Markkinointipiireissä tekstisisältöjen tavoitteet ovat ajautuneet aivan väärään suuntaan, koska markkinointikieli tekstistä puhuttaessa on nykyisin tätä:

  • ”Saat räiskyvää ja luovaa tekstiä.”
  • ”Erotut nokkelilla teksteillämme harmaasta massasta.”
  • ”Sitoutat asiakkaasi yritykseesi hauskoilla ja kiinnostavilla postauksilla.”

Ei, ei ja ei.

Asiakkaasi eivät osta sinulta hauskan, revittelevän tai luovan tekstin takia. He eivät myöskään sitoudu yritykseesi niistä syistä – emmehän me ihmisetkään sitoudu toisiin ihmisiin sen takia, että toinen on hauska, revittelevä tai luova.

Asiakkaasi haluavat oikeasti sitä, että ymmärrät heitä. He haluavat, että autat heitä ja ratkaiset heidän ongelmansa. He haluavat tulla avullasi paremmiksi siinä, mitä he tekevät ja mitä he rakastavat. He haluavat oikopolkuja elämäänsä, jotta he pääsevät nopeammin sinne, minne ovat menossa. Tarjoa heillä sitä, mitä he haluavat, niin tulokset alkavat näkyä pian.

Sinulla on nyt käsissäsi verrattain vähän käytetty oikopolku, jolla tulet saamaan enemmän kauppaa, enemmän asiakkaita ja kasvatat liiketoimintaasi aiempaa nopeammin. Oikopolkusi on tuloksellinen ja aito – myynnin ja ihmisen psykologian teorioihin perustuva – copywriting.

Panosta myyntiä edistäviin teksteihin, koska heikosti myyntiä edistävät tekstit tulevat menetettyjen asiakkaiden kautta kalliimmiksi sillä sekunnilla, kun laitat ne sivuillesi.

Copywritingin hinta

Copywritingin hinta on alkaen 990 € + alv. Sillä hinnalla saat tarkkaan rakennetun tekstin, joka nostaa tuotteesi tai palvelusi myynnin huippuunsa.

Copywriting soveltuu esimerkiksi tuote- tai palvelusivuille, etusivulle, suoraan myyntiin tähtääville sivuille (esim. verkkovalmennukset), verkkokauppojen tuotekuvauksiin tai tekstimainosten tekoon.

Voimme nostaa myös yrityksesi tarjoamien ladattavien sisältöjen latausmääriä ja -prosentteja luomalla loppuun asti viilattuja landing pageja.

Copywritingin hintaan sisältyy:

  1. sinun tai yrityksesi edustajan haastattelu
  2. kattava syventyminen yritykseesi, sen brändiin ja ”Tone of Voiceen”
  3. myytävään tuotteen tai palvelun läpikotainen opettelu
  4. kilpailija-analyysin tekeminen
  5. markkinatilanteen kartoittaminen
  6. asiakastiedon ja -datan kerryttäminen mm. haastattelemalla asiakkaitanne
  7. myyntitekstin kirjoittaminen (valmis teksti)
  8. mahdolliset editointikierrokset

 

Haluatko hyvän vai huonon myyjän?

Verkkosivustosi sanat tuovat sinulle hyötyä tai haittaa. Ne joko heikentävät tai parantavat asiakkadesi mielikuvaa yrityksestäsi.

Ne joko kasvattavat tai pienentävät tekemääsi myyntiä – päivittäin, viikoittain ja vuosittain. Valinta on kuitenkin sinun: haluatko sivustollasi olevien tekstien kasvattavan vai pienentävän tekemääsi myyntiä? Haluatko sivuillesi hyvän vai huonon myyjän?

Jos haluat sivustosi tekstien kasvattavan myyntiäsi päivästä toiseen, niin ota meihin yhteyttä, koska luomme myynnin ja ihmisen psykologian teorioihin perustuvaa tekstiä, joka kanavoi asiakkaidesi halut palavaksi tarpeeksi ostaa tuotteesi. Copywriting ja sen voima ovat valtavia.

Pyydä tarjous Copywritingista!