Copywriting

Nostamme sivustosi tuottaman myynnin huippuunsa tutkituilla myynnin ja ihmisen psykologian teorioihin perustuvilla myyntiteksteillä.

Myyntisi kasvaa ilman, että vaikutat tyrkyttävältä!

Katso video Ota yhteyttä

Nostamme sivustosi tuottaman myynnin huippuunsa tutkituilla myynnin ja ihmisen psykologian teorioihin perustuvilla myyntiteksteillä. Näin myyntisi kasvaa, etkä vaikuta tyrkyttävältä

Katso kuinka Copywriting kasvattaa asiakkaidesi nälkää:

Jos avaat ravintolan, voit vuokrata kaupungin keskeisimmän paikan, palkata maailman parhaat kokit ja tehdä täydellisen ruokalistan. Mutta tiedätkö mitä sinä sekä kaikki muut yritykset tarvitsevat vielä näitäkin enemmän?

Tarvitse nälkäisen yleisön.

Yleisön, joka haluaa maksaa täyden hinnan siitä, mitä sinä tarjoat.

Copywritingin avulla kirjoitamme tuotteestasi ja yrityksestäsi niin houkuttelevasti, että maksimaalinen määrä sivustovierailijoista muuttuu nälkäisiksi asiakkaiksi, jotka haluavat ostaa kyseisen tuotteen tai palvelun juuri sinulta, eikä kilpailijaltasi.

Ota yhteyttä

Älä jätä asiakastasi ihmettelemään, mikä on tuomasi arvo. Puhumalla tuotteestasi ja sen hyödyistä suurpiirteisesti et herätä asiakkaan ostohaluja. Tuomasi arvon täytyy olla selvillä 5 sekunnissa, kun asiakas tulee sivuillesi.

Kun asiakas tekee ostopäätöstä, hän vertaa omenoita omenoihin ja pöytiä pöytiin. Siksi tuomme selkeästi esiin sen, miten tuotteesi eroaa muista ja mitä teet paremmin kuin kukaan muu. Näin asiakas haluaa ostaa sinulta.

Ota yhteyttä

Copywriting kanavoi asiakkaidesi halut tarpeeksi ostaa tuotteesi

Luomme ensiksi laajan ymmärryksen yrityksestäsi, kilpailijoistasi, markkinatilanteesta sekä kohderyhmästäsi ja heidän haluista.

Tämän jälkeen kohderyhmän halut kanavoidaan tekstin avulla roihuavaksi tarpeeksi ostaa tuotteesi tai palvelusi niin, että ostamisen esteet on poistettu ja että asiakas kokee tuotteesi olevan kiistatta markkinoiden paras tyydytys hänen tarpeeseensa, paras ratkaisu hänen ongelmaansa tai paras keino viemään häntä kohti unelmiaan ja parempaa elämää.

Tuollaisen tekstin voima on valtava ja se tuo sinulle suuren etulyöntiaseman:

Mustat kirjaimet vaalealla taustalla tuovat yrityksille päivittäin miljardeilla euroilla kauppaa. Sitä ei yksikään hieno grafiikka voi yksinään päihittää.

Yksi ainoa oikein rakennettu tekstitiedosto voi olla vastuussa kymmenien tuhansien, satojen tuhansien ja useiden miljoonien eurojen myynnistä.

Kun asiakkaasi jatkaa tekstin lukemista syvemmälle, hän kohtaa tietämättään tekstin – psykologisen suostuttelun suppilon – joka tarjoaa kaiken tarvittavan tiedon ostopäätöksen tueksi ja joka kanavoi hänen halunsa kristallin kirkkaana yhteen ainoaan asiaan – sinun tarjoamaan tuotteeseen.

Ilman myyntiin ohjaavaa tekstiä menetät rahaa päivittäin.

Miten hyvin tekstisi myyvät tällä hetkellä? Saavatko ne asiakkaan ostamaan? Jos eivät, niin miksi he myöskään palaisivat enää yrityksesi sivuille?

Copywriting on juuri se, mitä tarvitset ja mitä olet etsinyt. Sen avulla teet enemmän kauppaa verkkosivuillasi. Sen avulla saat useammat asiakkaat kiinnostumaan sinusta. Sen avulla et jätä enää rahaa lojumaan pöydälle.

Copywriting on edellytys verkossa myymiselle, näin myyntiprosessi etenee:

Lähtökohtaisesti asiakkaasi eivät halua ostaa sinulta mitään.

– He eivät halua, että heille myydään mitään

– He eivät usko tai jaksa kuunnella myyntipuheitasi

– He haluavat vain olla

Paitsi silloin, jos heidän nykytilanteensa saadaan tuntumaan niin paljon huonommalta, kuin mitä yrityksesi tuotteen kanssa oleva tulevaisuus tulisi olemaan.

Silloin he liikahtavat.

Liike tapahtuu vain ja ainoastaan silloin, kun teksti osuu jo valmiina heidän syvällä sisimmissään olevaan tarpeeseen saada tehtyä jokin asia paremmin, ratkaista jokin tietty ongelma tai haluun näyttäytyä ympäröivälle maailmalle tietynlaisina ihmisinä.

Siksi kattava taustatyö ja kohderyhmään syventyminen on niin tärkeää.

Kun kasvatamme ja voimistamme tuota liikkeen aiheuttavaa halua tekstin avulla – kun sytytämme sen liekkeihin – niin asiakkaasi hyppäävät tekstin syövereihin. Silloin he kohtaavat huomaamattaan tekstin, joka kertoo aukottomasti, miksi tuotteesi on markkinoiden paras ratkaisu tyydyttämään heidän halunsa.

Vasta silloin he kiinnostuvat ja harkitsevat tuotteesi ostamista.

Tämän jälkeen asiakas täytyy vielä saada luottamaan sinuun ja uskomaan, että muut asiakkaat ovat hyötyneet tuotteestasi. Ja vaikka hän luottaisi sinuun ja uskoisi siihen, mitä sanot, niin vaikein on vielä edessä.

Hän ei osta tuotettasi, ennen kuin uskoo täysin, että tuotteesi voi auttaa myös häntä. Asiakas täytyy saada uskomaan itseensä.

Sen takia tuotteesi tulee saada vaikuttamaan todella helppokäyttöiseltä, asiakkaan elämän kannalta äärimmäisen tärkeältä sekä huomattavasti hintaansa arvokkaammalta.

Lopulta tuotteesi ostamatta jättäminen tuntuu asiakkaasta huonolta vaihtoehdolta ja tuotteesi ostaminen hyvältä ja loogiselta vaihtoehdolta.

Ostopäätös syntyy

Haastattelemme teiltä ostaneita asiakkaita, jotta pystymme kirjoittamaan tekstiä, joka saa asiakkaanne toimimaan

Sen lisäksi:

– Saatte uusia referenssikommentteja sivustollenne, jotka herättävät luottamusta potentiaalisissa asiakkaissanne

– Saatte arvokasta hiljaista tietoa asiakkailtanne siitä, miksi he ostivat juuri teiltä, eivätkä kilpailijaltanne

– Saatte tiedon siitä, mitkä asiat johtavat siihen, että asiakkaalle herää ostohalu. Eli millaiset asiat johtivat siis siihen, että asiakkaasi tajusi, että hän tarvitsee tarjoamasi tuotteen tai palvelun.

Esimerkiksi henkilö, jonka katto on vuotanut 3 vuotta, päättää viimein tilata kattoremontin. Mikä tekijä laukaisi viimein ostohalun, vaikka hän on tiedostanut ongelmansa viimeiset 3 vuotta? Laukaisija ei siis ole vain se, että ”koska katto vuotaa”, vaan jotain muuta, joka on viimein sytyttänyt ostohalun.

TEEMME KILPAILIJA-ANALYYSIN, JOTTA VOIMME NÄYTTÄÄ ASIAKKAILLESI, MIKSI SINÄ OLET MARKKINOIDEN PARAS VAIHTOEHTO

Kilpailija-analyysin avulla selvitämme, miten kilpailijanne kertovat tuotteistaan ja palveluistaan.

– Kerromme tuotteestasi paremmin, houkuttelevammin ja laajemmin, kuin mitä kilpailijat kertovat omastaan – tietenkin mainitsematta tai lyttäämättä kilpailijoitasi.

– Puhuttelemme juuri sitä kohderyhmää, jonka haluat tavoittaa. Karsimme pois esimerkiksi vain alennuksia ja halpoja hintoja arvostavat asiakkaat puhuttelemalla kohdennetusti heitä, jotka arvostavat enemmän hyvää laatua ja ovat myös valmiita maksamaan siitä.

– Luomme selkeitä erottautuvuustekijöitä, joiden avulla nouset potentiaalisten asiakkaiden silmissä kilpailijoidesi yläpuolelle.

Esimerkiksi henkilö, joka menee ostamaan paistinpannua, vertaa eri paistinpannuja keskenään. Henkilö ostaa sen paistinpannun, jonka hän kokee olevan kaikista arvokkain hintaan nähden ja joka vastaa hänen tarpeitaan parhaiten. Siksi jokainen sellainen lause, jolla luodaan asiakkaallenne arvoa, kasvattaa myös tarjoamasi tuotteen arvoa asiakkaan silmissä.

Ota yhteyttä

Copywriting perustuu asiakastietoon ja – dataan

Copywriting ei ole vain kirjoittamista, vaan sen teho perustuu kohderyhmästäsi kerättyyn tietoon ja dataan. Kerätty tieto muutetaan copywritingin avulla myyntiä edistäväksi tekstiksi.

Markkinointipiireissä tekstisisältöjen tavoitteet ovat ajautuneet aivan väärään suuntaan, koska markkinointikieli tekstistä puhuttaessa on nykyisin tätä:

  • ”Saat räiskyvää ja luovaa tekstiä.”
  • ”Erotut nokkelilla teksteillämme harmaasta massasta.”
  • ”Sitoutat asiakkaasi yritykseesi hauskoilla ja kiinnostavilla postauksilla.”

Ei, ei ja ei.

Asiakkaasi eivät osta sinulta hauskan, revittelevän tai luovan tekstin takia. He eivät myöskään sitoudu yritykseesi niistä syistä – emmehän me ihmisetkään sitoudu toisiin ihmisiin sen takia, että toinen on hauska, revittelevä tai luova.

Asiakkaasi haluavat oikeasti sitä, että ymmärrät heitä. He haluavat, että autat heitä ja ratkaiset heidän ongelmansa. He haluavat tulla avullasi paremmiksi siinä, mitä he tekevät ja mitä he rakastavat. He haluavat oikopolkuja elämäänsä, jotta he pääsevät nopeammin sinne, minne ovat menossa. Tarjoa heillä sitä, mitä he haluavat, niin tulokset alkavat näkyä pian.

Sinulla on nyt käsissäsi verrattain vähän käytetty oikopolku, jolla tulet saamaan enemmän kauppaa, enemmän asiakkaita ja kasvatat liiketoimintaasi aiempaa nopeammin. Oikopolkusi on tuloksellinen ja aito – myynnin ja ihmisen psykologian teorioihin perustuva – copywriting.

Panosta myyntiä edistäviin teksteihin, koska heikosti myyntiä edistävät tekstit tulevat menetettyjen asiakkaiden kautta kalliimmiksi sillä sekunnilla, kun laitat ne sivuillesi.

Copywritingin hinta

Copywritingin hinta on alkaen 990 € + alv. Sillä hinnalla saat tarkkaan rakennetun tekstin, joka nostaa tuotteesi tai palvelusi myynnin huippuunsa.

Copywriting soveltuu esimerkiksi tuote- tai palvelusivuille, etusivulle, suoraan myyntiin tähtääville sivuille (esim. verkkovalmennukset), verkkokauppojen tuotekuvauksiin tai tekstimainosten tekoon.

Voimme nostaa myös yrityksesi tarjoamien ladattavien sisältöjen latausmääriä ja -prosentteja luomalla loppuun asti viilattuja landing pageja.

Copywritingin hintaan sisältyy:

  1. sinun tai yrityksesi edustajan haastattelu
  2. kattava syventyminen yritykseesi, sen brändiin ja ”Tone of Voiceen”
  3. myytävään tuotteen tai palvelun läpikotainen opettelu
  4. kilpailija-analyysin tekeminen
  5. markkinatilanteen kartoittaminen
  6. asiakastiedon ja -datan kerryttäminen mm. haastattelemalla asiakkaitanne
  7. myyntitekstin kirjoittaminen (valmis teksti)
  8. mahdolliset editointikierrokset

 

Haluatko hyvän vai huonon myyjän?

Verkkosivustosi sanat tuovat sinulle hyötyä tai haittaa. Ne joko heikentävät tai parantavat asiakkadesi mielikuvaa yrityksestäsi.

Ne joko kasvattavat tai pienentävät tekemääsi myyntiä – päivittäin, viikoittain ja vuosittain. Valinta on kuitenkin sinun: haluatko sivustollasi olevien tekstien kasvattavan vai pienentävän tekemääsi myyntiä? Haluatko sivuillesi hyvän vai huonon myyjän?

Jos haluat sivustosi tekstien kasvattavan myyntiäsi päivästä toiseen, niin ota meihin yhteyttä, koska luomme myynnin ja ihmisen psykologian teorioihin perustuvaa tekstiä, joka kanavoi asiakkaidesi halut palavaksi tarpeeksi ostaa tuotteesi. Copywriting ja sen voima ovat valtavia.

Usein
kysyttyä

Kuinka osaatte kirjoittaa meidän alastamme?

Haastattelemme sinua tai toista asiantuntijaanne 15-30 minuutin ajan kirjoitettavasta aiheesta. Lisäksi teemme taustatyötä tutustumalla muihin materiaaleihinne sekä kilpailijoidesi sisältöihin. Näin saamme laajemman kuvan toimialastanne sekä tuottamistanne palveluista.

Kirjoittamisen jälkeen lähetämme tekstin sinulle tarkistettavaksi asiasisällön suhteen, jonka jälkeen teemme vielä editointikierroksen. Yksikään teksti ei ole historiamme aikana jäänyt siitä kiinni, että aihe olisi ollut liian monimutkainen.

Kuinka pitkä tekstin tulee olla?

Tekstin pituus riippuu täysin kontekstista. Blogien, tuote- ja palvelusivujen sekä artikkelien pituus tulee olla vähintään 500 sanaa, jotta ne voivat nousta Googlen hakutuloksissa.

Ladattavien oppaiden ja case studyen pituudeksi suosittelemme vähintään 2 000 sanaa, mikä tarkoittaa n. kahdeksaa täyttä sivullista tekstiä.

Kuinka brändimme kehittyy sisältömarkkinoinnin avulla?

Sisältömarkkinointi kehittää brändiänne kolmella tapaa:

  1. Brändisi kehittyy vahvasti pääasiallisen asiakaskuntasi mukaan. Kun kohdistamme sisältömarkkinoinnin ostajapersoonien avulla pääkohderyhmällesi, niin haalimme heitä asiakkaiksesi. He vetävät puoleensa lisää heidän kaltaisia asiakkaita, mikä käynnistää positiivisen lumipalloefektin brändin kehittymisen suhteen.
  2. Nostamme uniikkia brändilupaustasi jatkuvasti ostopolun keskiöön ostajapersoonittain. Kun toistamme sisällöissä jatkuvasti brändilupaustasi, niin asiakkaan ostaessa tuotteesi tai palvelusi, hän vertaa käyttökokemustaan brändilupaukseesi. Jos brändilupaus toteutuu, niin asiakkaan kokemus on voimakas ja brändäydyt hänen silmissään juuri sellaiseksi kuin olemme sisällöissä luvanneet.
  3. Yrityksenne tone of voice (äänensävy) on keinonne erottua kilpailijoista ja luoda samaistuttavuutta yrityksenne ja kohderyhmänne välille. Tone of voicella pystyt myös liittämään yritykseenne haluamiasi mielikuvia. Nettisivuillanne tone of voice tarkoittaa käytännössä sitä, miten sisältönne on kirjoitettu, eli millaisia sanavalintoja ja millaista kirjoitustyyliä käytätte.

Ota
yhteyttä

  1. Parannat muiden digikanavien tuomaa tulosta
  2. Kehität brändiänne oikeaan suuntaan
  3. Keräät haluamaanne asiakaskunta
  4. Kasvatat liidienne määrää
  5. Luot vakaata pohjaa koko digimarkkinoinnille
    • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
  • Hakukoneoptimointi on digitaalisen markkinointistrategian tärkein elementti, koska se tehostaa kaikkia tekemiänne markkinoinnin toimenpiteitä.

    Hakukoneoptimoinnin ansiosta verkkosivustollenne virtaa jatkuvasti tuhansia ja kymmeniä tuhansia ostohaluisia asiakkaita ilmaiseksi, koska löydytte korkeammalta hakutuloksissa.

    Markkinointijohtajan tehtäväksi muodostuu näiden asiakasmassojen ohjailu haluttuihin kanaviin, kuten sähköpostilistoille, kampanjoihin, yrityksen someen ja – tietysti tärkeimpänä – kohti kauppaa.

    Sijoituksenne hakutuloksissa eivät koskaan pysy muuttumattomina paikallaan, vaan ne joko laskevat tai nousevat.

    Se, kumpaa ne tekevät, on sinun päätöksesi.

    Hakukoneoptimointi tekee markkinoinnista ennustettavaa

    Kasvanut kävijämäärä tuo teille tarkkaa dataa siitä, mitkä markkinoinnin toimenpiteet sivuillanne toimivat ja mitkä eivät toimi.

    Sen ansiosta markkinointi ei ole enää arvailua, vaan markkinointibudjetin eurot voidaan sijoittaa juuri niihin kanaviin, joista niillä saadaan tutkitusti suurin hyöty. Näin markkinointi-investoinnit ovat perusteltuja, koska niillä on selkeä tuotto-odotus ja markkinointia voidaan skaalata.

    Tasainen kasvu ja jatkuvat tulokset luovat markkinointistrategialle pohjan, jonka päälle muu markkinointi on helppo rakentaa tai johon olemassa oleva strategia on helppo liittää, ja josta kaikki muut markkinoinnin toimenpiteet saavat lisää voimaa.

    Meillä on kokonaisvaltainen ja räätälöitävissä oleva – kokemuksen kautta hioutunut – hakukoneoptimoinnin paketti, joka on helppo liittää jo olemassa olevaan markkinointistrategiaan tai jonka päälle on helppo rakentaa kokonaan uusi strategia.

    Miten tekemämme hakukoneoptimointi eroaa tyypillisestä hakukoneoptimoinnista?

    Me lisäämme myyntiänne – emme pelkästään kävijöitä.

    Liian usein onnistuneen hakukoneoptimoinnin mittarina pidetään kasvanutta asiakasliikennettä verkkosivuilla. Tietysti asia on pelkistettynä näin, mutta jos hakukoneoptimoinnin haluaa tuottavan yritykselle rahaa, niin asiat tulee nähdä strategisemmin.

    Mihin lisääntynyt kävijämäärä vaikuttaa liiketoiminnallisesti? Entä jos kävijämäärä tuplaantuu, mihin se vaikuttaa? Tuplaantuuko myös verkkosivujen kautta tehty myynti?

    Näihin kysymyksiin on mahdotonta vastata, jos mitataan vain kävijämäärää. Ja jos mitataan vain kävijämäärää, niin todennäköisesti keskitytään vain kävijämäärän lisäämiseen – ei myynnin kasvattamiseen. Pelkkä lisääntynyt kävijämäärä ei tuo sinulle välttämättä euron euroa.

    Me näemme hakukoneoptimoinnin paljon kokonaisvaltaisempana ja strategisempana toimenpiteenä, jolla haukkaamme ison osan ostovalmiista kohderyhmästä yrityksenne sivustolle.

    Mistä hakukoneoptimointi koostuu?

    Hakukoneoptimointi eli Search Engine Optimization (SEO) tarkoittaa verkkosivujen optimoimista niin, että sivusto kerryttää mahdollisimman paljon orgaanista eli ilmaista liikennettä hakukoneiden kautta.

    Hakukoneoptimoinnin avulla sivustosi löytyy korkeammalta Googlesta ja saa enemmän kävijöitä.

    Optimoinnin pohjana on keskeisten hakusanojen selvittäminen. Sivuston sisäisten ja ulkoisten tekijöiden muovaaminen tapahtuu suhteessa valittuihin hakusanoihin.

    Hyvin rakennettu, linkitetty ja laadukkaalla sisällöllä täytetty sivusto on hakukoneoptimoinnin vakaa pohja. Sisältöstrategian, linkkien ja rakenteen avulla luodaan kulkureittejä, joita pitkin ihmiset löytävät luoksesi. Samalla kohdennetaan ja täsmennetään opasteita ja muovataan sivustostasi kohderyhmääsi houkutteleva.

    Hakusanatutkimus on hakukoneoptimoinnin lähtökohta

    Hakusanatutkimuksessa on tavoitteena luoda kattava lista avainsanoista, joilla tarjoamiasi palveluja ja tuotteita haetaan netissä. Tarkoituksena on luoda hakusanoihin nojaava sivusto, jolla on helppo navigoida ja jonka rakenne tukee sisältöä.

    Puhu samaa kieltä yleisösi kanssa

    Sisällön tavoitteena on avata olennaiset kysymykset alastasi yleisösi käyttämällä kielellä, tyylillä ja sanoilla. Hakusanoja kartoittaessa mieti, millä tavoin oman markkina-alasi kieli kietoutuu yhteen kohdeyleisösi tyylin, tarpeiden ja mieltymysten kanssa.

    Sivuston sisäiset tekijät houkuttavat ja saavat viihtymään

    Yksinkertaisimmillaan sivuston sisäisten tekijöiden (on page) optimoinnilla tarkoitetaan kaikkia niitä toimia, joita teet sivustollasi auttaaksesi tai haavoittaaksesi sijoitustasi hakutuloksissa. Kolme merkittävintä sisäistä tekijää ovat sivuston koodi, rakenne ja sisältö

    Sivuston koodi tallettaa arvosi

    Virheettömällä, laadukkaalla koodilla vältät epäloogisuudet. Kiinnittämällä huomiota otsakkeisiin (title) ja kuvauksiin (description) varmistat Googlen voivan indeksoida ja tutkia sivustoasi mahdollisimman tehokkaasti ja kokonaisvaltaisesti. Vahva sisäinen linkitys ja sivuston rakenne ovat tässä suureksi avuksi.

    Sivuston rakenne nojaa sisältöön

    Rakenne liittyy läheisesti sisältöön. Samalla tavoin rakennuksen käyttötarkoitus vaikuttaa sen muotoon ja rakenteisiin: omakotitalo ja uimahalli vaativat hyvin erilaiset pohjapiirustukset. Yhdessä rakenne ja sisältö vaikuttavat luettavuuteesi, näkyvyyteesi ja löydettävyyteesi.

    Sisäiset linkit tukevat rakennetta

    Sivuston sisäiset linkit vahvistavat sivustonne rakennetta ja ohjaavat kävijää seikkailemaan syvemmälle sivustollesi ja viipymään sisältösi parissa pidempään. Sivuston sisäisen linkkirakenteen merkitystä ei kannata aliarvioida, sillä oivallisesti toteutettuna se parantaa sijoitusta hakukoneissa. Sisäiset linkit kertovat Googlelle, mitkä sivut sivustollanne ovat tärkeitä.

    Sisältö tekee näkyväksi

    Hakukoneoptimointiin liittyy erottamattomana osana sisällöntuotanto. Ilman laadukasta sisältöä alasi olennaisista, ajankohtaisista aiheista on vaikea nousta korkealle hakutuloksissa. Harva etsiytyy kauppaan, jolla ei ole mitään tarjottavaa tai joka jättää opasteensa tyhjiksi.

    Google välittää informaatiota ja sivuston sisältö on se arvo, jonka Google välittää hakukoneensa käyttäjälle. Googlen vaivattomimmin ymmärtämä informaatio on tekstiä, joten tekstisisältö on merkittävää hakukonenäkyvyyden kannalta.

    Linkit ovat suosituksia

    Korvaamaton vaikutus on sillä, kuinka paljon ja minkä tyylisiä linkkejä sivustollesi ja sivustoltasi luodaan. Linkit vaikuttavat maineeseesi, ja menestyksesi Googlen hauissa riippuu siitä, ketkä linkittävät sivustollesi ja millä tavoin. Lisäksi linkit olennaisilta sivustoilta omillesi antavat sivustollesi painoarvoa ja lisäävät niin uskottavuuttasi kuin näkyvyyttäsikin alaasi koskevissa hauissa.

    Kuvittele linkkien olevan suosituksia, joita toiset ihmiset antavat sivustoasi koskien. Kenen haluaisit suosittelevan sivustoasi ja millä tavalla? Entä kenelle toivoisit tulevasi suositelluksi? Laatu houkuttaa ympärilleen yhtä tasokasta seuraa, joten laadukas sisältö on ehdottomasti sivustosi tärkeimpiä maineen luojia ja laadukkaat linkit kertovat arvostuksestasi alan toimijoiden keskuudessa.

    Ota yhteyttä!

    Olemme tehneet hakukoneoptimointia pian kymmenen vuotta ja luoneet sen pohjalta menestyneitä optimointistrategioita. Optimointistrategiamme rakentuvat ennen kaikkea oivalliselle sisällölle ja sivuston teknisiin muutoksiin. Näin takaamme kestävän hakukonenäkyvyyden vielä kampanjan jälkeenkin.

    Hakukoneoptimointi on alana jatkuvassa muutoksessa ja seuraamme sen kehitystä tiiviisti päivittäin. Olemme nälkäisiä testaamaan erilaisia teorioita käytännössä ja haluamme pysyä kehityksen kärjessä.

    Periaatteenamme on toimia Googlen suositusten mukaisesti. Emme siis vaaranna asiakkaidemme sivustojen hakukonenäkyvyyttä rikkomalla Googlen asettamia sääntöjä. Raporttimme tuotamme tarkasti ja ajallaan. Samanlaisella tarkkuudella toimitamme myös seurattavat tulokset, joten näet tarkalleen, mihin rahasi menevät ja mitä ne tuottavat.

    Me tarjoamme todistetusti tuloksekasta hakukoneoptimointia Suomessa. Autamme sinua mielellämme tavoittamaan asiakkaasi ja kehittämään markkinointiasi.