Kuinka muutat tykkääjät mitattavaksi kassavirraksi?


Tunnista ja sitouta kohderyhmäsi.

Tee tuloksellista maksullista mainontaa.

Mittaa oikeita asioita ja reagoi tuloksiin.

Tunnista ja sitouta kohderyhmäsi.

Tee tuloksellista maksullista mainontaa.

Mittaa oikeita asioita ja reagoi tuloksiin.

Tunnista ja sitouta kohderyhmäsi.

Tee tuloksellista maksullista mainontaa.

Mittaa oikeita asioita ja reagoi tuloksiin.


Ilmoittaudu koulutukseen heti!

Yrittäjä, tämä koulutus on sinulle!

Tuntuuko Facebook epämääräiseltä stalkkausvälineeltä, johon yritykset vain haaskaavat aikaa tuottamatta oikeaa tulosta? Eikö FB-sivullasi tapahdu mitään, vaikka kuinka julkaisisit siellä? Oletko testannut FB-mainoksia, mutta raha on muuttunut vain epämääräisiksi näyttökerroiksi?

Jos vastasit yhteenkään näistä kysymyksistä kyllä, on koulutus tarkoitettu sinulle. Facebook on parhaimmillaan yrityksen brändäämistä ja suoraa myyntiä yhtä aikaa. Sinulla on käsissäsi tehokas työkalu – nyt on aika opetella käyttämään sitä.


Suomen Digimarkkinoinnin koulutuksessa käydään läpi kaikki oleellinen Facebookin maailmasta.
Päivän mittaiset koulutukset ovat pullollaan esimerkkejä maailmalta ja koto-Suomesta. Näet, mitä voit tehdä tapahtumilla, tarjouksilla, kilpailuilla ja maksullisella mainonnalla. Lähdet koulutuksesta reppu täynnä ideoita ja mukanasi selvät toimintaohjeet, miten nostat mainontasi uudelle tasolle.

Koulutus antaa sinulle työkalut ja osaamisen tulokselliseen Facebook-markkinointiin. Näin siirryt epämääräisistä julkaisuista ja jahkailusta tavoitteelliseen toimintaan.


Ilmoittaudu koulutukseen!

Ilmoittaudu ja varmista paikkasi koulutuksesta tällä lomakkella. Olemme sinuun yhteydessä. Voit myös kysyä lisätietoja tai pyytää yhteydenottoa tällä lomakkeella. Paikkoja koulutukseen rajoitetusti!

Etunimi, Sukunimi, Yritys

Puhelinnumero

Sähköposti

lisätietoja

Kouluttajat

Janne Parri

Janne istuu päivänsä Facebookin yritysprotaalissa ja väsää mitä ihmeellisimpiä mainoskampanjoita. Janne on sukeltanut syvälle FB:n pimeälle puolelle, missä mitattavuus ja ROI ovat ainoat määrittävät tekijät.

Niko Lahtinen

Niko aloitti markkinointiuransa Facebook-markkinoinnilla ja myöhemmin tutustutti myös Jannen sen ihmeelliseen maailmaan. Sittemmin Nikon hämmentävät myyntitaidot ohjasivat hänet kohti markkinoinnin kokonaisuuksia ja isoja pöytiä.