Sisältömarkkinointi

Sisältömarkkinointi saa asiakkaasi toimimaan

Sisältömarkkinointi on digimarkkinoinnin keskipiste, jonka avulla kehität brändiänne, tuotat myynnille myyntivalmiita liidejä sekä parannat kaikkien muiden kanavien tuomaa tulosta.

Tuloksellinen ostopolku syntyy sisällöistä

Digitaalinen ostopolku syntyy sisällöistä ja niiden muodostamasta kokonaisuudesta. Ilman sisältöjä ja ostopolkuja digitaalinen myynti ei ole mahdollista, saati tuloksellista. Me keskitymme luomaan MRACE®-mallin mukaisia ostopolkuja, jotka saavat sivustovierailijanne kulkemaan luontevasti kohti konversiota ja yhteydenottoa.

MRACE®-mallin mukainen sisältömarkkinointi

Maksimoi sisältöjen tuottaman arvon mitattavina tuloksina

Parantaa sijoituksianne AI:ssa ja hakukoneessa

Opettaa ostajapersoonille erottautumistekijänne

Sitouttaa asiakkaita brändiinne

Tietoisuuden tasoihin vastaaminen

MRACE®-ostopolku rakentuu sisällöistä, joilla vastataan ostajapersoonan tiedontarpeisiin ja tietoisuuden tasoon. Asiakkaat jakautuvat viiteen eri tietoisuuden tasoon, ja markkinoinnin tulee kehittyä niiden mukana.

  1. Täysin tietämätön: luomme uutta kohderyhmää opettavilla sisällöillä
  2. Ongelmatietoinen: kerromme, miten ostajapersoona voi päästä eroon ongelmastaan
  3. Lopputulostietoinen: näytämme, miten ostajapersoona voi saavuttaa tavoitteensa avullanne
  4. Tuotetietoinen: autamme vertailussa opettamalla erottumistekijänne ja arvolupauksenne
  5. Täysin tietoinen: luomme sisältöä, jonka avulla ostajapersoonan on helppo valita teidät

Luo sisältöjä, jotka saavat asiakkaasi toimimaan

Sisällöillä vaikutamme kaikissa ostopolun vaiheissa ja eri tietoisuuden tasoilla.

1.) Herätämme ymmärryksen ja tunteet, joita asiakkaasi tarvitsee valitakseen juuri sinun palvelusi tai tuotteesi.

2.) Näin tavoittelemasi ostajapersoona tekee sisällön luettuaan jotain, mitä hän ei muuten tekisi: lukee aiheesta lisää sivuiltasi, lataa materiaalisi, tutustuu tuotteeseesi, tekee ostoksen tai ottaa sinuun yhteyttä.

3.) Tämän jälkeen sitoutamme asiakastasi yritykseesi lisää sisältömarkkinoinnin keinoin.

SDM:n sisältömarkkinointi

  • Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.

  • Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.

  • Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.

  • Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.

  • Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.

  • Digitaalisessa markkinoinnissa useat kanavat tuovat kävijöitä sivustollesi, mutta sivustolla olevat sisällöt ja ostopolut lopulta määrittävät liikenteestä saamasi tulokset. Sisältömarkkinointia kehittämällä voimme parantaa mainoskanaviesi tuloksellisuutta.

Sisältömarkkinoinnin asiakkaitamme

Sadex

+71 %

Verkkosivujen kautta tulleiden tarjouspyyntöjen määrä vuodessa

Lämpöykkönen

+32 %

Orgaanisen liikenteen kasvu yhteistyön aikana

Alexandria

+42 %

Sivuston kävijämäärän kasvu 1. yhteistyövuoden aikana

Ei tuotoksia, vaan tuloksia

MRACE®-ostopolun tavoitteena on vakuuttaa ostajapersoonillenne, että teillä on ratkaisu heidän ongelmiensa poistamiseen, ja että teidän ratkaisunne on kaikista kilpailevista vaihtoehdoista paras. Kun asiakas oppii kilpailuetunne, hän haluaa valita teidät.

Sisältömarkkinoinnilla jalkautamme strategianne todeksi ja luomme tavoitteitanne tukevat asiakaslähtöiset ostopolut. Jos teillä ei ole sisältömarkkinoinnin suunnitelmaa, niin aloitamme sen kirkastamisesta.

Pyydä tarjous

Pyydä tarjous jatkuvasta sisältömarkkinoinnin palvelusta,  sivustonne auditoinnista, sisältömarkkinoinnin suunnitelmasta tai räätälöitävästä projektista.

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Usein kysyttyä

  • Tiedonhakua ja vertailua tehdään koko ajan enemmän suoraan hakukoneissa ja AI:n kanssa. Siksi laadukas, erottuva ja kävijän tiedontarpeeseen vastaava sisältö nousee entistä ratkaisevampaan rooliin.

    Vaikka AI auttaa sisällön luomisessa, niin pelkästään sen tuottaman sisällön varaan ei kannata jäädä. AI ei yksinään tuota uutta, omaperäistä ja näkemyksellistä tekstiä, joka huomioi ostajapersoonanne tarpeet tai brändinne rakentamisen tavoitteet parhaalla tavalla. Sen sijaan AI käytännössä yhdistelee olemassa olevaa, eikä sen laatu yllä sellaisenaan ammattilaisen tasolle. Myös hakukoneet saattavat rokottaa sivustoja, jotka sisältävät liikaa suoraan koneen tuottamaa tekstiä.

    Olennaista ei ole se, miten paljon tai nopeasti sisältöä tuotetaan, vaan se, vastaavatko sisällöt markkinoinnille ja myynnille asetettuihin tavoitteisiin. Suurin arvo tulee teknologiat tuntevan ja tekoälyä käyttävän sisällöntuotannon ammattilaisten käsistä.

Lue lisää

Lue miten teemme strategista digimarkkinointia, joka tuo sekä välittömiä tuloksia että kasvattaa brändinne kohdistuvaa vetovoimaa pitkällä aikavälillä.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa

  • Kuinka yrityksellesi räätälöity GPT voi parantaa markkinointiasi?

    Kun kaikki käyttävät apunaan samaa työkalua: tekoälyä eli AI:ta, markkinoinnissa erottautuminen vaatii yksilöllisempää panostusta. Kustomoitu GPT on kilpailuvaltti, joka t…

    Lue lisää
  • Miten saat verkkosivustosi sisällöt nousemaan tekoälyn suosituksissa?

    Nykyään ei riitä, että verkkosivuston sisällöt ovat hyvin hakukoneoptimoituja, vaan niiden pitää huomioida myös tekoälyn vaatimukset.

    Lue lisää
  • Hyvä yritysblogi tuottaa tuloksia – hyödynnä blogin potentiaali ja myy enemmän

    Hyvä yritysblogi nostaa yrityksesi hakukoneiden kärkisijoille ja tarjoaa asiakkaillesi kiinnostavaa tietoa vuorokauden ympäri.

    Lue lisää
  • Miten luoda laadukasta sisältöä tekoälyn avulla?

    Tekoälyn nopea kehitys on tuonut sisällöntuotantoon uudenlaisia mahdollisuuksia ja haasteita. Suurin haaste tällä hetkellä on, että sisällön määrällä yritetään korva…

    Lue lisää
  • Act – Kuinka luot sivustollesi ostopolkuja tukemaan asiakkaidesi ostopäätöstä

    Haluatko saada yrityksellesi enemmän myyntivalmiita liidejä? Vai onko yritykselläsi tarve saada asiakas tietoisemmaksi tuotteistanne tai brändistänne?

    Lue lisää
  • Tekoäly sisältömarkkinoinnissa: näin sisällöntuotanto on muuttunut AI:n myötä

    Tekoäly mullistaa sisällöntuotantoa ja muuttaa sisällöntuottajien työnkuvaa.

    Lue lisää
  • Sisältösuunnitelma – näin viet sen käytäntöön

    Miten sisältösuunnitelma kannattaa toteuttaa käytännössä?

    Lue lisää
  • Millainen on hyvä yritystarina?

    Yrityksen kertoma tarina on iso osa yrityksen brändiä ja identiteettiä. Jos haluat tarinan kääntyvän kaupaksi, kerro se huolella.

    Lue lisää
  • Estääkö sivustosi ostopolku sivuvierailijaa muuttumasta liidiksi?

    Liidi vaatii syntyäkseen ostajapersoonaa puhuttelevaa sisältöä, käyttäjäystävälliset verkkosivut sekä konversiopisteen. Tunnistatko, missä kohtaa sinun sivustollasi on h…

    Lue lisää
  • Näin luot tehokasta brändisisältöä journalismin oppeja hyödyntämällä

    Kohtaamme päivittäin jopa 10 000 markkinointiviestiä. Brändijournalismi on tehokas keino leikata melun läpi ja puhua vakuuttavasti suoraan kohdeyleisöllesi.

    Lue lisää