Sosiaalisen median markkinointi

Sosiaalisen median mainonta tavoittaa asiakkaasi siellä, missä sinä haluat

Maksetulla sosiaalisen median mainonnalla tavoitat asiakkaasi jokaisessa heidän ostopolkunsa vaiheessa. MVG-MRACE®-mallimme mukaisesti toteutetulla some-markkinoinnilla olet siellä, missä asiakkaasikin ovat – oli tavoitteenasi sitten kasvattaa verkkokauppasi myyntiä, hakea kiinnostuneita liidejä tai lisätä brändisi tunnettuutta.

Digitaalinen ostopolku alkaa aina jostain. Some-mainonnalla pääset itse asettamaan ostopolun alkupään, tuomalla viestisi miljoonien ja taas miljoonien käyttäjien joukosta juuri heille, joita tarjoomasi kiinnostaa. Uudelleenmarkkinoinnin keinoilla ja vetovoimaisten sisältöjen avulla saatat asiakasta ostopolulla eteenpäin ja sitoutat heitä brändiisi, jolloin he palaavat palveluidesi tai tuotteidesi äärelle uudestaan ja uudestaan, kanavasta riippumatta.

MRACE®-mallin mukainen some-markkinointi

On mitattavaa: tiedät, mihin ja miksi käytetyt mainosbudjettieurot menevät

Tukee markkinointisi kokonaisvaikuttavuutta, kun tavoitamme eri ostajapersoonasi ostopolkunsa kaikissa vaiheissa

On teknisesti huippulaatuista, tästä todisteena esim. Vuoden Toimisto -tunnustukset

On kustannustehokasta, sillä toimimme aina liiketoimintatavoitteidesi mukaisesti ja niitä kohden

Vahvistaa brändiäsi, kun viestiäsi tuodaan aina sinulle relevanttien ihmisten eteen

Tietoisuuden tasot ostopolun varrella

  1. Täysin tietämätön: kohdennamme visuaalisesti houkuttelevilla mainoksilla, jotka keskittyvät brändin arvoihin ja ainutlaatuisuuteen, rakentaaksemme bränditietoisuutta ilman suoraa ostoaikeita.
  2. Ongelmatietoinen: tarjoamme opettavaista ja arvoa lisäävää sisältöä, joka vastaa heidän kysymyksiinsä ja tarpeisiinsa, esimerkiksi informatiivisten videoiden tai artikkeleiden muodossa.
  3. Lopputulostietoinen: esitämme tuotteidemme tai palveluidemme hyötyjä ja erottavia tekijöitä kohdennetuilla mainoksilla, jotka sisältävät testimoniaaleja, tuotearvosteluja tai case-tutkimuksia, ohjaten heitä kohti ostoa. Uudelleenmarkkinoinnilla voimme poistaa tunnistettuja oston esteitä tai tarjota räätälöityä ratkaisua aiemman verkkokäyttäytymisen perusteella.
  4. Tuotetietoinen: tarjoamme kohdennettuja tarjouksia ja esimerkiksi alennuskoodeja, jotka rohkaisevat tekemään ostopäätöksen välittömästi. Uudelleenmarkkinointi voi kohdistua jo hyvinkin tarkasti esimerkiksi tiettyyn tuotteeseen tai tuoteryhmään.
  5. Täysin tietoinen: täysin tietoisille asiakkaille keskitymme asiakassuhteiden vahvistamiseen ja uskollisuuden lisäämiseen tarjoamalla esimerkiksi rajoitettuja tarjouksia ja lisäarvoa tuottavaa sisältöä, joka kannustaa uudelleenostoihin ja ylläpitää kiinnostusta.

 

Miksi SDM?

  • SDM on voittanut useita Vuoden toimisto -palkintoja. Tämä kertoo huippulaadukkaasta osaamisesta ja luottamuksesta, josta asiakkaamme saavat nauttia.

  • Meillä on vahva ymmärrys siitä, miten hyödyntää eri sosiaalisen median alustoja monikanavaisessa mainonnassa. Sen ansiosta osaamme tuottaa ja optimoida kampanjoita, jotka toimivat MVG-MRACE(R) -mallimme mukaisesti saumattomasti yhdessä. Asiakkaallemme se näkyy markkinointipanostusten parhaana mahdollisena näkyvyytenä ja tehona.

  • SDM hyödyntää AI:ta ja tarkkaa data-analytiikkaa maksimoidakseen mainoskampanjoiden tehokkuuden. Tämä mahdollistaa kohdennetumman ja personoidumman mainonnan, mikä johtaa parempiin tuloksiin ja korkeampaan ROAS:iin sekä ROI:hin.

  • Yhdistämme luovuuden ja datan tehokkaaksi kokonaisuudeksi. Tämä tarkoittaa, että mainontasi ei ole ainoastaan luovaa ja erottuvaa, vaan myös dataan pohjautuvaa ja tuloksellista – tähdäten aina liiketoimintasi tavoitteisiin.

  • Rakennamme some-mainonnan MVG-MRACE®-mallin mukaiseksi. Tämän ansiosta lähestymistapamme markkinointiin on kokonaisvaltainen ja kattaa asiakkaidesi koko ostopolun. Näin varmistamme, että jokainen kampanjan osa-alue tukee yrityksesi kasvua ja tavoitteiden saavuttamista.

  • Pysymme jatkuvasti ajan tasalla uusimmista trendeistä ja teknologioista. Tämä takaa, että asiakkaamme voivat keskittyä omaan ydinliiketoimintaansa ja hyötyvät aina tehokkaimmista ja innovatiivisimmista ratkaisuista.

Pyydä tarjous

"*" näyttää pakolliset kentät

SUOSTUMUKSET*
SUOSTUMUKSET*
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Usein kysyttyä

  • SDM on palkittu toimisto, jonka monikanavainen ja dataohjautuva lähestymistapa some-mainontaan tarjoaa asiakkaille huippulaatua ja maksimoidut tulokset. Yhdistämme jatkuvasti päivittyvän asiantuntemuksen ja innovatiiviset teknologiat, minkä ansiosta voimme luoda kattavia markkinointitoimenpiteitä, jotka tukevat asiakkaidemme kasvua ja tavoitteita.

  • Asiakas omistaa kaiken datansa, mainostilit ja tietolähteet. Teemme läpinäkyvää, säännöllisestä ja todennettua mittaamista yhdessä sovittujen periaatteiden mukaisesti. Näin tiedät jatkuvasti miten mainoseurosi käytetään, ja millaisia tuottoja niillä saat.

  • Ketterän projektinhallinnan mallimme ansiosta tiedät joka hetki ja reaaliaikaisesti missä mennään. Työvaiheet, analyysit ja näkemyksemme dokumentoidaan yhteisille alustoille, minkä lisäksi säännöllisissä tapaamisissa pureutudutaan tekemisen syihin, seurauksiin ja kehitykseen.

  • Katamme somemainonnalla tarvittaessa koko MRACE(R)-mallimme. Yhdessä asiantuntijatiimimme painottaa mainosbudjettia aina sinne, missä sitä kulloinkin tarvitaan – Reach-vaiheessa tuomaan viestiäsi uusille kohdeyleisöille tai Convert-vaiheeseen tuomaan lämmitetystä asiakaskunnasta kauppaa – tai tukemaan koko funnelia. Yhteiset viestintäalustat, palaverit ja sparraukset varmistavat sen, että ydinviestisi on yhtenäinen kaikissa digimarkkinoinnin kanavissa.

  • Valitsemalla SDM:n kumppaniksesi voit varmistua siitä, että käytössäsi on viimeisimmät alustat, teknologiat ja osaaminen. Me keskitymme pysymään somemainonnan aallonharjalla, jotta sinä voit keskittyä omaan liiketoimintaasi. Yhdessä olemme lyömättömiä.

Lue lisää

Lue, miten teemme markkinointia, joka tuo välittömiä tuloksia ja lisää brändinne vetovoimaa.

Blogi

Opi lisää Suomen suurimmassa digitaalisen markkinoinnin kirjastossa

    • Ääniblogi
    • Sosiaalinen media

    Mitä asioita huomioida, kun haluat mainostaa vastuullisesti somessa?

    Lue lisää
    • Brändi
    • Digitaalinen markkinointi
    • Google Ads
    • Ohjelmallinen ostaminen
    • Sosiaalinen media
    • Visuaalinen suunnittelu

    Bannerimainonta tukee markkinointistrategiaa monikanavaisesti

    Lue lisää
    • Sosiaalinen media

    Fediverse-maailman mahdollisuudet: mainostaminen, yhteisöllisyys ja yksityisyys

    Lue lisää
    • Sosiaalinen media

    Monikanavaisuus somemainonnassa – miksi se kannattaa?

    Lue lisää
    • Sosiaalinen media
    • Tekoäly

    Tekoäly sosiaalisen median markkinoinnissa: mitä kaikkea tekoäly mahdollistaa?

    Lue lisää
    • Facebook
    • Instagram
    • Sosiaalinen media
    • Uutiset

    Meta-mainonta: Ymmärrä uudet mainostavoitteet

    Lue lisää
    • Digitaalinen markkinointi
    • Sosiaalinen media

    Pinterest-mainonta: miksi Pinterest on yhä relevantti mainoskanava?

    Lue lisää
    • Sosiaalinen media

    Suunnittele ja toteuta onnistunut somekampanja verkkokaupalle testatusti toimivan mallin avulla

    Lue lisää
    • Markkinointi
    • Sosiaalinen media

    Suunnittele markkinointisi oikein sesongin ulkopuolella

    Lue lisää
    • Sosiaalinen media

    Voittava strategia somekanavien valintaan – missä sinun kannattaa nyt mainostaa?

    Lue lisää