Display-mainonnalla saatte hankittua sekä kylmää että lämmintä yleisöä verkkosivustollenne. Kylmä yleisö viittaa ihmisiin, jotka eivät ole koskaan aiemmin kuulleet yrityksestänne. Lämmin yleisö viittaa taas ihmisiin, jotka tuntevat entuudestaan brändinne tai tuotteenne.
Jos ihminen on käynyt verkkosivuillanne, mutta ei ole syystä tai toisesta konvertoitunut, niin palautamme hänet Remarketingin avulla sivustollenne, jotta hän ottaisi teihin yhteyttä.
Tällaisiin lämpimiin yleisöihin kohdistaminen on teille kaikista tuloksellisinta. Siksi aloitamme mainonnan tekemisen aina lämpimistä yleisöistä, jotta mainonta on alusta alkaen kannattavaa. Tämän jälkeen etsimme teille uusia asiakkaita myös kylmemmistä yleisöistä, jotta mainonnan tuoma tulos alkaa skaalaamaan voimakkaammin.
Google Display -mainonnalla viestinne tavoittaa potentiaalisen asiakkaan erittäin tarkkojen yleisökohdistusten avulla. Display-mainonta ei siis ole mainosten räiskimistä ympäri nettiä, vaan tarkkaan kohdennettua mainontaa asiakkaan ostoprosessin mukaan.
Voimme kohdistaa mainontaanne esimerkiksi asiakkaanne iän, sukupuolen, asuinalueen, kiinnostuksen kohteiden tai verkkokäyttäytymisen perusteella.
Ota yhteyttä