Suomen Digimarkkinointi sai jälleen Great Place to Work -sertifioinnin!

Sertifiointi on työntekijöiden omaan kokemukseen perustuva tunnustus hyvästä työpaikasta ja se on voimassa aina vuoden kerrallaan.

Olemme Suomen Digimarkkinointi Oy:llä uusineet Great Place to Work (GTPW) -sertifioinnin.

– Työntekijöiden Trust Index© :n on oltava yli 70 %, jotta tunnustus on mahdollista saada. Tänä vuonna saimme useissa kategorioissa täydet 100 pistettä, SDM:n HR-valmentaja Paula Rautiainen iloitsee.

Suomen Digimarkkinointi Oy:n työntekijämme, eli digitoverit, antoivat yrityksellemme täydet pisteet muun muassa seuraavissa väittämissä:

”Voin olla täällä oma itseni.” 100 %

”Kokonaisuudessaan tämä on erittäin hyvä työpaikka.” 100 %

”Olen ylpeä saadessani kertoa muille, että olen täällä töissä.” 100 %

”Täällä ihmiset välittävät toisistaan.” 100 %

Suomen parhaat työpaikat julkistetaan huhtikuussa ja olemme kisassa mukana

Sertifioinnin myötä olemme mukana huhtikuussa järjestettävässä julkistusgaalassa, jossa parhaat työpaikat palkitaan. Viime vuonna osallistuimme tutkimukseen ensimmäistä kertaa ja olimme Suomen kolmanneksi paras työpaikka pienten organisaatioiden sarjassa (20–49 työntekijää).

– Poikkeuksellisena aikana ja yrityksen kasvaessa aiempien tulosten ylläpitäminen ei ole mahdollista ilman jatkuvaa panostusta. Olemme sitoutuneet työkulttuurimme kehittämiseen ja hyödyntäneet viime vuonna tutkimuksessa esiin nousseita kehityskohteita. Tämä näkyy jo nyt edellisvuotta korkeampina tuloksia, HR-valmentajamme Paula kertoo ja jatkaa,

– On upeaa, että ihmiset viihtyvät meillä töissä ja että pystymme tarjoamaan heille kokemuksen hyvästä työpaikasta. Meillä on talo täynnä upeita digitovereita, jotka ansaitsevat myös arvoisensa paikan, jossa tehdä töitä!

Odotamme innolla kilpailun ratkeamista huhtikuussa. Tavoitteemme on joka tapauksessa olla paras mahdollinen työpaikka digitovereille nyt ja tulevaisuudessa.

GPTW on kansainvälisesti arvostettu tutkimus, jonka pisteet määrittyvät työntekijöiden anonyymin palautteen ja vastausten perusteella. Yli 70 % Trust Index© viestii loistavasta työntekijäkokemuksesta sekä hyvän työpaikan rakentamisesta.

Kiinnostuitko SMD:stä työpaikkana? Katso täältä avoimet paikat tai jätä avoin hakemus!

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää