SDM aloittaa laajan Salesforce-yhteistyön Ceilin kanssa

Jatkossa tarjoamme Suomen kattavinta Salesforce-kumppanuutta digitaalista kasvua hakeville yrityksille

Aloitamme IT-yritys Ceilin kanssa laajan yhteistyön, jossa tarjoamme yrityksille johtavan CRM-järjestelmän Salesforcen käyttöönottoa ja strategista kehittämistä. Ceili on jyväskyläläinen Salesforcen käyttöönottoprojekteihin erikoistunut yritys, jonka työntekijöillä on yli 20 vuoden kokemus yritysten IT-kumppanuudesta.

Yhteistyön ansiosta voimme tarjota Suomen kattavinta Salesforce-osaamista. Ceili toteuttaa CRM:n ja markkinoinnin automaation työkalun Pardotin käyttöönottoprojektit sekä jatkokehityksen, ja Suomen Digimarkkinointi (SDM) digitaalisen markkinoinnin operoinnin ja kampanjoiden strategisen suunnittelun.

Ceili toteuttaa CRM:n ja markkinoinnin automaation työkalun Pardotin käyttöönottoprojektit sekä jatkokehityksen, ja SDM digitaalisen markkinoinnin operoinnin ja kampanjoiden strategisen suunnittelun.

Ceili hallitsee Salesforce-teknologian, SDM operatiivisen ja strategisen puolen

Yhteistyöprojekteissa työnjako on vahvuuksiemme mukainen. Ceili ottaa vastuulleen Salesforcen teknisen pystyttämisen ja prosessikonsultoinnin, ja me SDM:llä markkinoinnin automaation operatiivisen ja strategisen käytön.

Toimitusjohtajamme Jaakko Suojasen mukaan Ceili oli luonteva valinta Salesforce-kumppanuuden kasvattamiseen.

– Ceili on meille loistava kumppani, sillä heillä on vahvaa teknologiaosaamista Salesforcen käyttöönottoprojekteista. Heidän kanssaan voimme tarjota asiakkaillemme kumppanuutta koko Salesforcen ekosysteemiin.

Teknologiavalintana Salesforce mahdollistaa äärimmäisen laajan kehitystyön digitaaliseen asiakashallintaan.

– Salesforce on paras työkalu markkinoinnin ja myynnin yhteispelin kehittämiseen, sillä se tarjoaa sekä edistyneimmän teknologian että parhaan liiketoiminnallisen näkökulman samassa paketissa, Suojanen sanoo.

Ceilillä iloitaan operatiivisesta kumppanuudesta, josta me Suomen Digimarkkinoilla otamme kopin.

– SDM on meille kokenut markkinointikumppani markkinoinnin operatiiviseen johtamiseen. Meidän ydinosaamistamme on teknologinen osaaminen sekä käyttöönottoprojektit, ja monella asiakkaallamme on rajalliset markkinointitiimit hoitamaan Salesforcen jatkokäyttöä. SDM:n kumppanuus täyttää siis selkeän tarpeen, Ceilin toimitusjohtaja Sami Kettunen kertoo.

Pitkään valmisteltu kumppanuus tehostaa asiakkaiden markkinointipanostuksia

Salesforce-yhteistyöllä tuotamme vahvempaa yhden luukun palvelua yrityksille, jotka haluavat kasvattaa myynnin ja markkinoinnin mahdollisuuksiaan digitalisoituvassa maailmassa.

Viimeisen vuoden aikana digitalisaatio on voimistunut kaikilla aloilla, minkä vuoksi myynnin ja markkinoinnin yhteispeli on edellytys menestykselle. Salesforce on monipuolisin digitaalinen alusta, jossa myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä voi kehittää ja hallita.

Salesforce-yhteistyö tuo uusia kasvun paikkoja asiakkaillemme, kuten Ceilin Sami Kettunen valottaa.

– Asiakkaamme saavat jatkossa mahdollisimman paljon irti markkinointipanostuksistaan. Yhdessä tarjoamme parhaat digitalisaation työkalut ja kyvykkyydet asiakkaillemme liidien hallintaan, myyntiin ja markkinointiin.

Asiakkaamme saavat jatkossa mahdollisimman paljon irti markkinointipanostuksistaan.

Meillä SDM:llä pitkään valmisteltu Salesforce-yhteistyö starttaa alan parhaan huippuosaajan voimin.

Uutena asiantuntijana talossamme aloitti yksi Pohjoismaiden kokeneimmista markkinoinnin automaation ja Salesforcen asiantuntijoista, Tommi Pasanen, jolla on lähes 20 vuoden kokemus markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä markkinoinnin automaatiota hyödyntämällä.

SDM:n uusi Salesforce-asiantuntija on alansa kokeneimpia.

Tommi Pasanen

– Odotan innolla, että pääsen mahdollistamaan asiakkaillemme luovien markkinointiteknologioiden käyttöä markkinoinnin jatkuvasti muuttuvassa ympäristössä. Ajattelen markkinoinnin automaation ratkaisuja ennen kaikkea mahdollistajina. Oikeissa käsissä ja aidolla innostuksella saadaan aikaan takuuvarmasti myös mahtavia tuloksia. Salesforce tarjoaa erinomaiset edellytykset näiden tulosten saavuttamiselle.

– Lisäksi on myös aivan mahtavaa hypätä digimarkkinoinnin ammattilaisten joukkoon Vuoden Toimistoon, Pasanen tiivistää.

Lisätietoja:

Jaakko Suojanen, toimitusjohtaja, Suomen Digimarkkinointi, 040 809 8813, jaakko.suojanen@digimarkkinointi.fi

Sami Kettunen, toimitusjohtaja, Ceili Oy, 050 386 555, sami.kettunen@ceili.fi

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää