Suomen Digimarkkinointi on jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista!

Suomen Digimarkkinointi on Suomen 8. paras työpaikka Great Place to Work -tutkimuksessa sarjassaan pienet organisaatiot (20–49 työntekijää).

Olimme toista kertaa mukana Suomen parhaita työpaikkoja mittaavassa Great Place to Work -kisassa.

Nostimme kokonaispisteitämme viime vuodesta ja nappasimme tiukassa kisassa 8. sijan.

Great Place to Work -sertifiointi kertoo siitä, että meillä on tutkitusti tyytyväiset työntekijät – työntekijöidemme Trust Index© on yli 70 % ja vuoden 2021 tuloksissa saimme useissa kategorioissa täydet 100 pistettäLue lisää: Suomen Digimarkkinointi sai jälleen Great Place to Work -sertifioinnin!
 
– Mielenkiintoisen GPTW-kisasta ja sertifioinnista tekee etenkin se, että tunnustus on voimassa vain vuoden kerrallaan. Näin ollen lupaukset on lunastettava joka vuosi uudelleen. Me nostamme kehityskohteet käytännössä suoraan tutkimuksen henkilöstöpalautteesta, jotta voimme kehittyä koko ajan paremmaksi työpaikaksi, HR-valmentajamme Paula Rautiainen alleviivaa.
 
Seuraavaksi jatkamme kohti pitkäaikaista tavoitettamme olla sekä Suomen että koko Euroopan paras työpaikka.

Pyhä kolminaisuus on vahvalla pohjalla: ihmiset, asiakkuudet ja talous

Suomen Digimarkkinoinnilla strategiamme ytimessä ovat ihmiset. Viime vuosina henkilöstömäärämme on ollut reippaassa kasvussa ja olemme satsanneet muun muassa omaan HR-valmentajaan, eli Paulaan.

– Osana muita HR-prosessejamme keskityn työntekijöidemme jaksamisen ja hyvinvoinnin tukemiseen. Olemme rakentaneet rekrytointimallimme, uusien digitoverien aloitusprosessit sekä asiantuntijoidemme jatkuvan kehittymisen käytänteet meille tärkeistä arvoista ja kulttuuristamme käsin, hän kertoo.

Ei liene sattumaa, että olemme viime vuosina menestyneet sekä Great Place to Work – että Vuoden Toimisto -kilpailuissa. HR-ammattilaisena Paula näkee, että kyseisten henkilöstön ja asiakkaiden tyytyväisyyttä mittaavien tutkimusten tulokset kytkeytyvät erottamattomasta toisiinsa.

Vain työssään viihtyvät hyvinvoivat työntekijät voivat tarjota asiakkaillemme parhaita asiakaskokemuksia.

Toimitusjohtajamme Jaakko Suojasen mukaan sitoutuneet työntekijät ja tyytyväiset asiakkaat muodostavat pohjan myös yrityksemme taloudelliselle vakaudelle.

– Poikkeuksellisista ajoista huolimatta olemme onnistuneet kasvamaan kannattavasti. Kaiken takana on arvojemme mukainen ihmisiin ja asiakkuuksiin panostaminen muun maailman epävarmuuksista huolimatta. Onnistuneella HR:lla ja rekrytoinneilla on ollut tässä merkittävä rooli.

Seuraavaksi kehitystyömme jatkuu tiiviissä yhteistyössä asiakkaidemme kanssa ketterän toimintamallimme mukaisesti. Olemme GPTW- ja Vuoden Toimisto -kisoissa mukana myös tulevina vuosina – kenties suuremmissa sarjoissa henkilöstömäärämme kasvaessa.

– Urheilutermein, jos näitä eri tutkimuksia ja talouden lukuja tarkastelleen moniottelutyyppisesti, koemme olevamme monellakin tapaa jo kokonaisvoittajia. Jatkossa lähdemme hakemaan tietenkin kaikkein kirkkaimpia sijoituksia molemmissa skaboissa, Paula sanoo.

Haluatko tietää, miten asiakkaamme arvioivat meidät ja millaisia tuloksia he ovat saaneet yhteistyömme aikana?

Lataa Vuoden toimisto -tutkimuksen tulokset!

 

GPTW on kansainvälisesti arvostettu tutkimus, jonka pisteet määrittyvät työntekijöiden anonyymin palautteen ja vastausten perusteella. Yli 70 % Trust Index© viestii loistavasta työntekijäkokemuksesta sekä hyvän työpaikan rakentamisesta.

Oletko kiinnostunut työskentelystä meillä? Tutustu Rekrytointi-osioon.

 

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää