Suomen Digimarkkinointi tekee omistajuusmuutoksia ja laajentaa yrityksen omistajuuden koskemaan myös työntekijöitä. Uudistuksilla vahvistetaan yrityksen tehokasta kasvustrategiaa.

Yrityksen alkuvaiheen rahoittaja Ari Kanninen siirtyy sivuun Suomen Digimarkkinoinnin omistajapohjasta myyden oman osuutensa yrityksestä. Samalla pääomistajiksi siirtyvät kaupallinen johtaja Niko Lahtinen ja toimitusjohtaja Jaakko Suojanen.

”Liikevaihtomme kasvu oli vuonna 2018 38% ja myyntikatteemme parani lähes 50%. Arin siirtyminen pois tulee oikeaan hetkeen ja mahdollistaa uuden hallituksen nimeämisen, jonka avulla pystymme jatkamaan kasvustrategiaa. Olemme kiitollisia Arin mukana olosta. Ilman häntä ei Suomen Digimarkkinointia olisi olemassa”, kommentoi Jaakko Suojanen.

Omistajamuutosten ohella yrityksen työntekijöille eli digitovereille on annettu mahdollisuus liittyä yrityksen omistajiksi. Henkilöstön mukaan tuleminen yhtiön omistajajärjestelyihin vahvistaa yrityksen reippaaseen kasvuun tähtäävää tulevaisuutta.

Digitoverien osallisuus yhtiön omistajuudessa on olennainen osa Suomen Digimarkkinoinnin pitkän aikavälin strategiaa, koska sitouttamalla nykyisiä huippuosaajiaan yritys tekee liiketoiminnastaan entistä vakaampaa. Sisäisillä muutoksilla yritys kiteyttää arvojensa mukaista toimintaa digitaalisen markkinoinnin tuloksellisena kumppanina.

Työntekijöiden sitouttaminen osaksi omistajuutta vastaa yrityksen joukkuehengen strategiaa. Huippuosaajien osallisuus yrityksen sisällä vahvistaa entisestään tuloksellista ja innostavaa tiimipelaajuutta.

”Olen todella innoissani yritysjärjestelystä ja siitä, että ulotamme omistuspohjaa digitovereihin. Uusi järjestely konkretisoi vahvan kasvun strategiaamme”, Suojanen tiivistää.

Lisätietoja: toimitusjohtaja Jaakko Suojanen jaakko.suojanen@digimarkkinointi.fi +358 40 809 8813