Suomen Digimarkkinointi valittiin Yokohama-renkaiden markkinoinnin kumppaniksi

Sopimus koskettaa koko Yokohaman tuotteiden jakelua Suomessa.

Suomen Digimarkkinointi on solminut yhteistyösopimuksen yhden maailman suurimman rengasvalmistaja Yokohaman tuotteiden markkinoijana. Sopimus tehdään Yokohamaa eri puolilla Suomea jakelevan rengasketju Point S:n kanssa. Point S on maailman suurin rengasketju, joka toimii Suomessa yrittäjävetoisesti osakasyritysten kautta.

Point S on tehnyt Yokohaman kanssa sopimuksen Yokohaman henkilöautorenkaiden laajamittaisesta jakelusta Suomessa. Suomen Digimarkkinointi tulee kuvioihin mukaan tuloksellisen ja mitattavan markkinoinnin toteuttajana.

Yhteistyön tavoitteena on edistää kokonaisuutena koko Suomen Point S -ketjun Yokohaman tuotteiden myyntiä ja vahvistaa Yokohaman markkina-asemaa. Markkinoinnin toimenpiteitä tullaan hyödyntämään laajasti myynnin vipuvartena.

“Sarjassaan maailman tunnetuimpiin kuuluvien Yokohama -renkaiden laajamittainen jakelu hyötyy merkittävästi asiantuntevasta digimarkkinoinnista. Suomen Digimarkkinoinnin kumppanuus vauhdittaa brändin tunnettuutta entistä paremmin, joka taas parantaa myyntiasemia merkittävästi”, iloitsee Point S:n maajohtaja Marko Saarenpää.

Ikonisen rengasvalmistajan tuotteiden markkinointi saa käyttöönsä laajan paletin Suomen Digimarkkinoinnin mitattavaa tulosta ja kasvua tekeviä toimenpiteitä. Yokohaman tuotteita markkinoidaan jatkossa kattavasti Googlessa orgaanisen sekä maksetun mainonnan kautta, sosiaalisessa mediassa ja koko myyntiä ja markkinointia tukevalla sisällöntuotannolla.

“Yokohama -renkaat ovat tunnettuja suorituskyvystään ja sopivuudestaan Suomen kaltaisiin vaativiin sääolosuhteisiin. Perinteikkään valmistajan renkaiden jakelu vaatii asiantuntevia markkinoinnin kumppaneita”, Yokohaman Suomen aluepäällikkö Ari Isokääntä tiivistää.

Myös Suomen Digimarkkinoinnin myyntijohtaja Ilari Tervonen on innoissaan sopimuksesta: “Kumppanuutemme Point S:n kanssa saa vielä uuden vaihteen päälle, kun saamme mukaan vahvan ja tunnetun rengasvalmistajan tuotteet. Vuoden 2019 suunnitelma sisältää kokonaisvaltaista ketjun myynnin tukemista suunnitelmallisen ja mitattavan markkinoinnin avulla.”

Lisätietoja: myyntijohtaja Ilari Tervonen  +358 40 729 8989, ilari.tervonen@digimarkkinointi.fi

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää