Toshiba HVAC valitsi Suomen Digimarkkinoinnin vauhdittamaan myyntiään digitaalisissa kanavissa

Toshiban vakuutti SDM:n aiemmat referenssit ja tuloksellinen ote kokonaisvaltaisessa digimarkkinoinnissa.

Toshiba HVAC (Combi Cool Oy Ab) ja Suomen Digimarkkinointi Oy ovat sopineet yhteistyösopimuksen, jossa Suomen Digimarkkinointi lähtee vauhdittamaan Toshiba HVAC:n myyntiä Suomessa digitaalisten kanavien kautta.

Toshiba HVAC haluaa toimia suunnannäyttäjänä jälleenmyyntiverkostolleen, minkä takia yritys lisää panostuksiaan entisestään eri kanaviin, jotta se on hyvin löydettävissä läpi asiakkaan päätöksentekoprosessin. Markkinoinnin tavoitteena on tuottaa paljon yhteydenottoja ja tarjouspyyntöjä, joiden avulla yritys vankistaa asemaansa markkinajohtajana.

Toshiba HVAC:n myyntipäällikkö Tuomas Talvo kertoo, että heti ensimmäisestä puhelusta alkaen Suomen Digimarkkinointi osoitti olevansa kiinnostunut Toshiban markkinoinnin kehittämisestä, ja että he lähtivät tuomaan näkemyksiään ja ideoitaan aktiivisesti esille, eivätkä odottaneet niitä asiakkaalta päin.

”Kilpailu alallamme kovenee, minkä takia emme voi jäädä lepäämään laakereillemme. Haluamme toimia suunnannäyttäjinä jälleenmyyntiverkostollemme ja tuottaa digitaalisten kanavien kautta myyntiä olemalla läsnä jokaisessa vaiheessa läpi asiakkaan päätöksentekoprosessin. Suomen Digimarkkinoinnin tuloskeskeinen lähestymistapa istuu meidän tavoitteisiimme loistavasti”, Talvo kertoo.

Yhteistyö alkoi strategiavaiheella, josta on nyt siirrytty käytännön toteutukseen. Ensimmäisten kampanjoiden konkreettiset tulokset enteilevät Talvon mukaan hyvää jo näinkin aikaisessa vaiheessa yhteistyötä.

Suomen Digimarkkinoinnin myyntijohtaja Ilari Tervonen pitää yhteistyön alkua yhtä lailla lupaavana:

”Toshiba on johtava toimija alallaan, ja heidän tarpeensa sekä tilanteensa korreloivat hienosti meidän tarjoaman ja osaamisen kanssa. Meillä oli samalta toimialalta jo ennestään näyttää kovia tuloksia, eikä nyt lähdetä tähtäämään yhtään alemmas”, Tervonen kommentoi.

Lisätietoja: myyntijohtaja Ilari Tervonen  +358 40 729 8989, ilari.tervonen@digimarkkinointi.fi

Lue lisää uutisia

  • Aloitimme yhteistyön Otava Oppimisen palveluiden kanssa

    Toteutamme yhteistyössä MVG-strategian ja mittaamisen kattavan kokonaisuuden.

    Lue lisää
  • Suomen parhaita työpaikkoja luotsaava Great Place To Work® tavoittelee kasvua SDM:n avulla

    Olennaista on tehdä tuloksellista markkinointia kustannustehokkaasti. Lue yhteistyön tavoitteista!

    Lue lisää
  • Martela etsi selkeästi koordinoitua digimarkkinoinnin kokonaisratkaisua – toteuttajaksi SDM

    Työ- ja oppimisympäristöjä kehittävä Martela etsi proaktiivista ja kokonaisvaltaista digimarkkinoinnin kumppania, joka ottaa kantaa, antaa näkemystä sekä muuttaa aiemmin p...

    Lue lisää
  • Tuomas Liisanantti on nimitetty SDM:n uudeksi markkinointijohtajaksi

    Tuore markkinointijohtaja aloittaa työnsä tärkeässä nivelvaiheessa, jossa SDM hakee entistä kansainvälisempää kasvua. 

    Lue lisää
  • SDM Gaalassa juhlittiin vuoden tähtihetkiä

    SDM:n vuosijuhlassa juhlittiin yhteisiä onnistumisia ja digitoverien saavutuksia!

    Lue lisää
  • EU:n osarahoittama hanke kansainvälistymisen vauhdittamiseksi

    SDM on toteuttanut hankkeen, jonka tavoitteena oli suunnitella, kehittää ja konseptoida MRACE®-strategiatuotteet kilpailukyvyn parantamiseksi ja kansainvälistymisen mahdollista...

    Lue lisää
  • SDM on vuonna 2024 jälleen yksi Suomen parhaista työpaikoista

    Olemme olleet jo viidesti kymmenen parhaan suomalaisen työpaikan joukossa Great Place to Workin tutkimukseen perustuvalla listalla.

    Lue lisää
  • Voitto kotiin Vuoden Toimisto -tutkimuksesta — jo neljännen kerran!

    Nappasimme jälleen voiton Vuoden Toimisto -tutkimuksesta, jossa voittajat valitaan asiakkaiden antaman palautteen perusteella. Tänä vuonna olimme mukana Kulta-kategoriassa.

    Lue lisää
  • Olemme Google Premier Partner myös vuonna 2024

    Premier Partner -status myönnettiin Suomen Digimarkkinoinnille jo yhdeksättä kertaa. Tämä on merkittävä tunnustus laadukkaasta Google Ads -palvelusta.

    Lue lisää
  • Ravintola- ja keittiöalan toimija Unilever Food Solutions hakee vauhtia digitaaliseen siirtymään

    Tavoitteena on mm. markkinoinnin automaation ja liidienhallintajärjestelmän tehostaminen.

    Lue lisää