Toshiba HVAC (Combi Cool Oy Ab) ja Suomen Digimarkkinointi Oy ovat sopineet yhteistyösopimuksen, jossa Suomen Digimarkkinointi lähtee vauhdittamaan Toshiba HVAC:n myyntiä Suomessa digitaalisten kanavien kautta.
Toshiba HVAC haluaa toimia suunnannäyttäjänä jälleenmyyntiverkostolleen, minkä takia yritys lisää panostuksiaan entisestään eri kanaviin, jotta se on hyvin löydettävissä läpi asiakkaan päätöksentekoprosessin. Markkinoinnin tavoitteena on tuottaa paljon yhteydenottoja ja tarjouspyyntöjä, joiden avulla yritys vankistaa asemaansa markkinajohtajana.
Toshiba HVAC:n myyntipäällikkö Tuomas Talvo kertoo, että heti ensimmäisestä puhelusta alkaen Suomen Digimarkkinointi osoitti olevansa kiinnostunut Toshiban markkinoinnin kehittämisestä, ja että he lähtivät tuomaan näkemyksiään ja ideoitaan aktiivisesti esille, eivätkä odottaneet niitä asiakkaalta päin.
”Kilpailu alallamme kovenee, minkä takia emme voi jäädä lepäämään laakereillemme. Haluamme toimia suunnannäyttäjinä jälleenmyyntiverkostollemme ja tuottaa digitaalisten kanavien kautta myyntiä olemalla läsnä jokaisessa vaiheessa läpi asiakkaan päätöksentekoprosessin. Suomen Digimarkkinoinnin tuloskeskeinen lähestymistapa istuu meidän tavoitteisiimme loistavasti”, Talvo kertoo.
Yhteistyö alkoi strategiavaiheella, josta on nyt siirrytty käytännön toteutukseen. Ensimmäisten kampanjoiden konkreettiset tulokset enteilevät Talvon mukaan hyvää jo näinkin aikaisessa vaiheessa yhteistyötä.
Suomen Digimarkkinoinnin myyntijohtaja Ilari Tervonen pitää yhteistyön alkua yhtä lailla lupaavana:
”Toshiba on johtava toimija alallaan, ja heidän tarpeensa sekä tilanteensa korreloivat hienosti meidän tarjoaman ja osaamisen kanssa. Meillä oli samalta toimialalta jo ennestään näyttää kovia tuloksia, eikä nyt lähdetä tähtäämään yhtään alemmas”, Tervonen kommentoi.
Lisätietoja: myyntijohtaja Ilari Tervonen +358 40 729 8989, ilari.tervonen@digimarkkinointi.fi