Digimarkkinoinnin verkkolehti: Ylös taantumasta!

Korona on muuttanut maailmaa nopeammin kuin kukaan osasi odottaa. Olemme kohdanneet kriisin, joka on pakottanut digitalisaation liiketoiminnan kärkeen yrityksestä ja toimialasta riippumatta.

Miten sinun tulee markkinoida nyt, jotta saat tulosta aikaan taantumasta huolimatta?

Haastattelimme lehteen Suomen eturivin yritysjohtajia ja markkinoinnin ammattilaisia, joilla on kokemusta myös aiemmista lamoista. He jakavat näkemyksensä siitä, miten voit hyödyntää markkinointia taantumasta nousemiseen.

Lataa verkkolehti ja ota haltuun keinot, joilla pääset ylös taantumasta!

  • Se patoutuma mikä tästä syntyy, tulee purkautumaan jäätävänä yrittämisenä ja periksiantamattomuutena. Toimimalla fiksusti nyt, saat varaslähdön aukeaville markkinoille parhailta paikoilta.

    Hjallis Harkimo

    LIIKEMIES, YRITTÄJÄ, KANSANEDUSTAJA @HJALLISHARKIMO

  • Verkkokaupat, kehittynyt digitaalinen markkinointi ja etätyö ovat tärkeitä tekijöitä, jotka erottavat vuonna 2020 alkaneen taantuman aiemmista, ja ne voivat olla myös merkittäviä keinoja pyristellä taantumasta ylös.

    Risto Anttonen

    TEOLLISUUSNEUVOS, HALLITUSAMMATTILAINEN, KOKENUT YRITYSJOHTAJA

  • Koronan aiheuttama kriisi on käynnistänyt ja nopeuttanut sellaisia muutoksia, jotka olivat muutenkin tuloillaan. Nyt on oikea hetki katsoa, kannattaako strategiaa päivittää esimerkiksi digitalisaation voimistumisen takia johonkin suuntaan.

    Elina Melgin

    TOIMITUSJOHTAJA, TUTKIJA @PROCOM – VIESTINNÄN AMMATTILAISET RY

  • Omien kokemusteni perusteella haluan valaa uskoa siitä, että markkinoinnilla onnistuminen on mahdollista. Markkinoinnin kokeilujen ei myöskään tarvitse olla kalliita – jo muutamalla sadalla eurolla pystyy saamaan kohdennettua viestiä ostajille läpi.

    Kati Rauhaniemi

    LUOVA JOHTAJA, BUSINESSSTRATEGI, PALKITTU YRITTÄJÄ, CEO @YRITYSTEHDAS

  • Tällä hetkellä etenkin nopeat voitot kiinnostavat. Digimarkkinoinnista on tullut edullisempaa ja tilanne kannattaa hyödyntää. Kokeilujen ja pilottien tekeminen on kustannustehokasta, ja tulokset saadaan nopeasti.

    Ilari Tervonen

    CSO @SUOMEN DIGIMARKKINOINTI OY

Lataa verkkolehti: Ylös taantumasta! Markkinointi poikkeusaikana.