![](/wp-content/uploads/2023/02/Regi_Logo_Gold_1000px_Liggande-1024x620.png)
Lataa työkirja ostajapersoonien tekoon
22-sivuisesta työkirjasta löydät:
- Valmiit pohjat ostajapersoonien luomiseen
- Täytettävän sisältökartan konversiopolkujen luomiseen
- 3 edistynyttä datan keräämisen keinoa
Ostajapersoonien avulla teet markkinointia, joka mukailee tärkeimpien asiakkaidesi ostoprosessia ja tukee heidän päätöksentekoaan.
Se luo sinulle parhaimmillaan ylivoimaisen kilpailuedun.
Otteita työkirjasta
![](/wp-content/uploads/2020/01/ostajapersoonat-tyokirja-sivu-06.png)
MRACE-viitekehys kertoo, millä kanavilla tavoitamme ostajapersoonat eri suppilon vaiheissa.
![](/wp-content/uploads/2020/01/ostajapersoonat-tyokirja-sivu-04.png)
Ostamisen viisi tasoa paljastavat ostajapersooniesi ostoprosessin. Kun markkinointisi pohjautuu asiakkaidesi ostoprosessiin, tuet heidän päätöksentekoaan.
![](/wp-content/uploads/2020/01/ostajapersoonat-tyokirja-sivu-02.png)
Ostajapersoonat ovat usein vain visuaalinen tapa kertoa itsestäänselviä demografiatietoja. Meidän näkökulmamme on täysin erilainen.