Lataa työkirja ostajapersoonien tekoon

22-sivuisesta työkirjasta löydät:

  • Valmiit pohjat ostajapersoonien luomiseen
  • Täytettävän sisältökartan konversiopolkujen luomiseen
  • 3 edistynyttä datan keräämisen keinoa

Ostajapersoonien avulla teet markkinointia, joka mukailee tärkeimpien asiakkaidesi ostoprosessia ja tukee heidän päätöksentekoaan.

Se luo sinulle parhaimmillaan ylivoimaisen kilpailuedun.

Google_Ads_ostajan_opas_kansi

Otteita työkirjasta

MRACE-viitekehys kertoo, millä kanavilla tavoitamme ostajapersoonat eri suppilon vaiheissa.

Ostamisen viisi tasoa paljastavat ostajapersooniesi ostoprosessin. Kun markkinointisi pohjautuu asiakkaidesi ostoprosessiin, tuet heidän päätöksentekoaan.

Ostajapersoonat ovat usein vain visuaalinen tapa kertoa itsestäänselviä demografiatietoja. Meidän näkökulmamme on täysin erilainen.