TikTok-mainonta

TikTok-mainonta antaa brändillenne ainutlaatuista näkyvyyttä ja ohjaa aivan uudenlaista yleisöä sivustollenne. TikTok on ennen kaikkea nuorempien kuluttajien kanava, jossa yrittäjän on helppo mainostaa niin kunnonkohennuskursseja, ravintolaelämyksiä kuin kulkuneuvojakin.

lue lisää Ota yhteyttä

TikTok on tällä hetkellä ylivoimaisesti kovimmassa nosteessa oleva somekanava

TikTok on varmasti kuumimpia somealustoja, mitä maailmalla on hetkeen nähty. Miljardin kuukausittaisen käyttäjän saavuttaminen vei vain kolme vuotta, siinä missä esimerkiksi Instagramilta siihen kesti 8 vuotta.

Vaikka käyttäjät ovat pääosin nuorempaa polvea, enenevissä määrin myös varttuneemmat löytävät uuden kanavan.

TikTokin omaleimaisin piirre on nopeatempoinen, usein viihdyttämään pyrkivä videosisältö, jossa ääni on monesti merkittävässä roolissa. Tämän vuoksi se tarjoaa ainutlaatuisen tilaisuuden tuoda sekä tuotteita että palveluita tarinoiden, testien, elämysten ja haasteiden sekä trendien avulla.

Miksi TikTok-mainontaa?

Ole siellä missä asiakkaasikin ovat. TikTokin suosio jatkaa kasvuaan, ja alustalla viihtyy yhä enemmän ihmisiä. Suomessa on noin 1,1 miljoonaa aktiivista kuukausittaista TikTok-käyttäjää, ja keskimäärin sovelluksen parissa vietetään jopa 85 minuuttia päivässä.

TikTokin avulla kehität brändiäsi ja sen näkyvyyttä uudella tavalla. Kanavassa on mahdollista tavoittaa täysin uusia silmäpareja ja osallistua aivan uudenlaiseen vuorovaikutukseen esimerkiksi haasteiden, trendien ja yhteisvideoiden avulla.

Ota yhteyttä

Voit valita ikäryhmän, kiinnostuksen kohteita ja maantieteellisiä alueita. Näytä jokaiselle segmentillesi juuri heille suunniteltuja mainoksia.

Keskustele. Kommentoi. Kuvaa uusia videoita joissa jatkat tarinaa. TikTok tarjoaa ennennäkemättömät mahdollisuudet osallistua ja osallistaa.

Ota yhteyttä

TikTok MRACE®-viitekehyksessä

MRACE®-viitekehyksessä TikTokin vahvuudet ovat etenkin Reach-vaiheessa. Kanavassa tavoitat ihmisiä todella edullisesti verrattuna muihin mainoskanaviin, sillä mainoksen näyttäminen tuhat kertaa maksaa usein jopa alle euron. Edullisesti tavoitetut ihmiset siirtyvät mainoksesta verkkosivuillesi oppimaan lisää ja tekemään mikrokonversioita (Act) ja lopulta ostamaan tai lähettämään liidin (Convert). Uudelleenmarkkinointi (Engage) tavoittaa ja sitouttaa olemassa olevat asiakkaasi sekä TikTokissa että muissa kanavissa.

mrace markkinonti malli
mrace-r
mrace-a
mrace-c
mrace-e
mrace-m

Ota
yhteyttä

  1. Kohdista mainonta halutulle kohderyhmälle
  2. Luo uutta kiinnostusta ja kysyntää
  3. Hanki liidejä
  4. Tee mitattavaa kauppaa
    • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.