Digimarkkinoinnin verkkolehti: Facebook-markkinointi


Istuimme alas 7 markkinoinnin ammattilaisen kanssa ja syvennyimme yhdessä Facebook-markkinointiin.

Keskustelujen pohjalta teimme sinulle 30-sivuisen julkaisun, joka käy tarkasti läpi brändien viestintää sekä mitattavien tulosten tekemistä Facebookissa -niin strategiselta, kuin käytännön toteutuksen tasolta.

Nappaa talteen Suomen laajin Facebook-markkinointia käsittelevä julkaisu ja vie sieltä nousevat ideat omaan työhösi!

Lataa maksuton verkkolehti

Digimarkkinoinnin verkkolehti Facebook-markkinointi
Digimarkkinoinnin verkkolehti Facebook-markkinointiLataa maksuton verkkolehti

Istuimme alas 7 markkinoinnin ammattilaisen kanssa ja syvennyimme yhdessä Facebook-markkinointiin.

Keskustelujen pohjalta teimme sinulle yli 30 sivuisen julkaisun, joka käy tarkasti läpi brändien viestintää sekä mitattavien tulosten tekemistä Facebookissa -niin strategiselta, kuin käytännön toteutuksen tasolta.

Nappaa talteen Suomen laajin Facebook-markkinointia käsittelevä julkaisu ja vie sieltä nousevat ideat omaan työhösi!

”Kansainvälistymiseen Facebook on loistava työkalu, koska sen avulla voimme kokeilla helposti erilaisia tulokulmia ja tutustua sitä kautta paikallisiin kuluttajiin.”Ulrika Romantschuk,Executive Vice President, Communications & Branding @Fazer Group
”Teimme viime vuonna Facebookin kautta seitsemännumeroisen summan kauppaa”Matti Perkkiö, Chief Marketing & Digital Officer @LämpöYkkönen Oy
”En usko, että kaupallisia tavoitteita omaava brändi voi saavuttaa laajoja kohdeyleisöjä pelkällä orgaanisella sisällöllä, vaan tarvitaan myös maksettua sisältöä.” Kati Sulin, Chief Digital Officer @DNA Oyj
”Markkinointi digitaalisissa kanavissa muuttuu koko ajan enemmän palvelun muotoon ja vaatii kohderyhmien syvempää ymmärtämistä”Jenni Ihatsu, Head of Marketing @Levin Matkailu Oy
”Valitettavan iso osa mainostajista piiloutuu brändimainonnan taakse, kun ei osata tehdä mitattavia tuloksia”Aleksi Halsas, Facebook Marketing Specialist @Suomen Digimarkkinointi Oy
”Monessa yrityksessä ihmetellään, mistä ja miten sisältöä tulisi tuottaa. Samaan aikaan nämä yritykset kuitenkin palvelevat päivittäin asiakkaitaan. Eikö se muka ole “sisältöä”, jos jokin?”Jussi Riekki, Toimitusjohtaja, tuottaja @Rulla Media Oy
”Jos ihminen aidosti innostuu jostain, niin se on paljon tehokkaampaa kuin sisältö, josta kuultaa läpi maksettu yhteistyö tai markkinointi.”Tia Hallanoro, Markkinointiviestintäpäällikkö @Helsinki Marketing
Digimarkkinoinnin verkkolehti Facebook-markkinointi

Lataa verkkolehti: Facebook-markkinointi


Lataamalla maksuttoman verkkolehden liityt myös sähköpostilistallemme. Arvostamme yksityisyyttäsi, emmekä jaa tietojasi eteenpäin.