Digimarkkinoinnin verkkolehti: Facebook-markkinointi

”Kansainvälistymiseen Facebook on loistava työkalu, koska sen avulla voimme kokeilla helposti erilaisia tulokulmia ja tutustua sitä kautta paikallisiin kuluttajiin.”Ulrika Romantschuk,Executive Vice President, Communications & Branding @Fazer Group

”Teimme viime vuonna Facebookin kautta seitsemännumeroisen summan kauppaa”Matti Perkkiö, Chief Marketing & Digital Officer @LämpöYkkönen Oy

”En usko, että kaupallisia tavoitteita omaava brändi voi saavuttaa laajoja kohdeyleisöjä pelkällä orgaanisella sisällöllä, vaan tarvitaan myös maksettua sisältöä.” Kati Sulin, Chief Digital Officer @DNA Oyj

”Markkinointi digitaalisissa kanavissa muuttuu koko ajan enemmän palvelun muotoon ja vaatii kohderyhmien syvempää ymmärtämistä”Jenni Ihatsu, Head of Marketing @Levin Matkailu Oy

”Valitettavan iso osa mainostajista piiloutuu brändimainonnan taakse, kun ei osata tehdä mitattavia tuloksia”Aleksi Halsas, Facebook Marketing Specialist @Suomen Digimarkkinointi Oy

”Monessa yrityksessä ihmetellään, mistä ja miten sisältöä tulisi tuottaa. Samaan aikaan nämä yritykset kuitenkin palvelevat päivittäin asiakkaitaan. Eikö se muka ole “sisältöä”, jos jokin?”Jussi Riekki, Toimitusjohtaja, tuottaja @Rulla Media Oy

”Jos ihminen aidosti innostuu jostain, niin se on paljon tehokkaampaa kuin sisältö, josta kuultaa läpi maksettu yhteistyö tai markkinointi.”Tia Hallanoro, Markkinointiviestintäpäällikkö @Helsinki Marketing

Lataa verkkolehti: Facebook-markkinointi
Lataamalla maksuttoman verkkolehden liityt myös sähköpostilistallemme. Arvostamme yksityisyyttäsi, emmekä jaa tietojasi eteenpäin.