SEO-CRO-sisältö
-auditointi

Lunasta maksuton hakukoneoptimoinnin, konversio-optimoinnin ja sisältömarkkinoinnin auditointi yli 1M€ vaihtaville yrityksille.

1) Saat tietää sivustosi teknisen nykytilan

  • Mitkä asiat ovat hyvin?
  • Missä on kehitettävää?
  • Onko sivustollanne teknisiä virheitä, jotka estävät sinua nousemasta hakutuloksissa kilpailijoidesi ohi?

2) Millainen sivustosi ostopolku on tällä hetkellä?

  • Mitä sisältöä sivustollanne on ja mihin vaiheeseen ostoprosessia se sijoittuu
  • Millaisilla parannuksilla ostopolusta tulee ehjä, jotta asiakas päätyy liidiksi tai pyytämään tarjousta?

3) Kuinka paljon yritykseenne liittyviä hakusanoja haetaan ja kuinka hyvin sijoitutte niillä?

4) Kuinka voitte tuottaa enemmän liidejä konversio-optimoinnin ja sisältömarkkinoinnin yhteispelillä?

Lunasta maksuton auditointi:

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

Et sitoudu mihinkään. Olemme sinuun yhteydessä 24h sisään tai viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Otteita SEO-CRO-sisältö-auditoinnista

Hakutuloksissa nouseminen riippuu eniten kolmesta asiasta:

  1. Rikkaasta ja optimoidusta sisällöstä
  2. Sivuston teknisestä toimivuudesta
  3. Sivuston arvostuksesta linkkien perusteella

Saat kokonaisvaltaisen analyysin sivustosi nykytilasta näiden kolmen asian suhteen sekä konkreettiset toimenpiteet nykytilanteen kehittämiseksi, jotta sivustosi nousee hakutuloksissa korkeammalle.

Millainen ostopolku sivustollanne on tällä hetkellä?

Analysoimme sivustonne sisällön ja visualisoimme sen ostopolun muotoon, kuten kuvassa. Yleensä yritykset puhuvat paljon tuotteistaan ja palveluistaan, jolloin suurin osa sisällöstä sijoittuu keltaiseen Convert-vaiheeseen. Tällöin sivusto puhuttelee ainoastaan ostovalmiita asiakkaita, mutta ei luo uutta kysyntää kohderyhmässä.

Saat konkreettiset kehitysehdotukset ostopolun parantamiseen sekä siihen, kuinka pystytte hankkimaan enemmän liidejä sivujenne avulla.

Saat selville, kuinka usein potentiaaliset asiakkaat etsivät tietoa tuotteistanne ja palveluistanne.

Saat myös tietää kilpailutilanteesta kyseisillä hakusanoilla. Hakumääriä usein aliarvioidaan, minkä vuoksi tieto hakumääristä on monesti silmiä avaavaa.

Miten sivustonne sijoittuu tällä hetkellä hakutuloksissa?

Saat listan kaikista tärkeimmistä hakusanoista yrityksellenne. Näet, mikä on sijoituksenne tällä hetkellä, kuinka usein hakusanoja haetaan kuukausittain ja millaisilla toimenpiteillä pystytte nousemaan paremmille sijoituksille.

Kokonaisarvio ja suurimmat kehityskohdat

Saat kattavan yhteenvedon siitä, mikä sivustonne nykytilanne on hakukoneoptimoinnin, konversio-optimoinnin ja sisältömarkkinoinnin osalta.

Pelkät korkeat hakusijoitukset eivät tuo teille yhtään rahaa. Siksi kerromme sinulle myös paljon siitä, millaisilla toimenpiteillä pystyt hankkimaan sivustonne kautta enemmän liidejä ja suoria tarjouspyyntöjä.

Meillä on oman toimialamme paras orgaaninen näkyvyys Googlessa. Meidän pitäisi laittaa vuosittain n. 500 000 € maksettuun mainontaan, jotta saisimme sivustollemme yhtä paljon kävijöitä, mitä saamme tällä hetkellä Googlesta ilmaiseksi.

Nyt haluamme auttaa sinua saavuttamaan samanlaisen tilanteen ja valloittamaan hakukoneet omalla toimialallasi.