SEO-CRO Auditointi

Haluaisitko selvittää tasan tarkkaan, miten sinun kannattaa kehittää verkkosivustoasi tulosten parantamiseksi? Haluaisitko tietää, mitä kilpailijasi tekee paremmin?

Olemme yhdistäneet SEO-auditoinnin CRO-auditointiin, joiden avulla kirkastat konkreettiset toimenpiteet, joilla saat verkkosivustosi nousemaan Googlessa, keräät sivustollesi enemmän kävijöitä ja selvität minkälaisilla toimenpiteillä käännät sivustoliikenteen ostopolun avulla maksaviksi asiakkaiksi.

Mikä auditointi on? Tilaa auditointi

SEO-CRO Auditointi verkkosivustollesi 995 € (alv. 0 %)

Auditoinnissa pureudumme sivustosi teknisiin ominaisuuksiin ja avaamme sinulle tarkan tilannekuvan suhteessa valitsemaasi kilpailijaan. Saat selvän toimintasuunnitelman sivustosi kehittämisestä, jota sinä voit, tai me yhdessä, voimme lähteä heti toteuttamaan parempien tulosten aikaansaamiseksi.

SEO-CRO Auditointi kertoo sinulle:

Googlessa nouseminen on jatkuvaa kilpajuoksua. Saatat käyttää jatkuvasti aikaa sivustosi ylläpitoon, mutta kilpailijat tuntuvat menevän silti ohi.

Haluaisitko selvittää tasan tarkkaan, miten sinun kannattaa kehittää verkkosivustoasi tulosten parantamiseksi? Haluaisitko tietää, mitä kilpailijasi tekee paremmin?Me Suomen Digimarkkinoinnilla tunnemme Googlen ja asiakkaiden digitaaliset ostopolut. Olemme kasvattaneet asiakkaamme verkkosivuston orgaanista kävijäliikennettä +227 % sekä tuottaneet yli 200M € kauppaa asiakkaillemme Googlessa.Pystymme auttamaan, kun haluat selvittää kaunistelemattoman tilannekuvan omasta verkkosivustostasi tai verkkokaupastasi sekä kirkastaa samalla tehokkaimmat parannuskeinot.

Miksi ulkopuolisen tekemä SEO Auditointi on niin tehokas?

Olemme tehneet mitattaviin tuloksiin pohjautuvaa digitaalista markkinointia vuosia.Monesti omalle toiminnalle sokaistuu helposti, etenkin, jos digitaalinen markkinointi ei ole päivittäistä ydinosaamistasi, tai et kerkeä antaa sille täysipäiväistä panostasi. Ulkoistamalla auditoinnin meille alan ammattilaisille varmistat, että saat kattavat tulokset ja toimenpide-ehdotukset sovitussa aikataulussa. Arvokas ulkopuolinen näkemys, talteen jäävät tulokset sekä inhimillinen lähestymistapamme auttavat sinua ottamaan seuraavat askeleet verkkosivustosi tai verkkokauppasi kehittämisessä perustellusti ja tehokkaasti.

Miksi ottaa auditointi juuri meiltä?

Lukuisat digitaalisen markkinoinnin yritykset tarjoava Suomessa hakukoneoptimointia. Mutta kellä heistä on kaikista paras orgaaninen hakunäkyvyys Googlessa omien sivujensa osalta? Meillä. Kaikista markkinointitoimistoista meidän sivumme löytyvät useimmiten digimarkkinointiin liittyvillä hakusanoilla. Se on ollut avain omaan kasvuumme ja se voi olla avain myös sinun kasvuusi. Siksi voit olla varma, että meiltä saamasi toimenpidelistaus pitää sisällään kaiken, mitä hakutuloksissa nouseminen sivujesi osalta vaatii.Seuraavat askelmerkit verkkosivustosi tuloksellisuuden osalta varmistetaan nyt.

  • Meillä on tuhansien tuntien kokemus hakukoneoptimonnista ja konversio-optimoinnista 10 vuoden ajalta.
  • 10 vuoden aikana olemme palvelleet satoja asiakkaita ja saaneet toteutettua liiketoiminnalle merkittäviä tuloksia alasta riippumatta, niin teollisuuteen, kuin verkkokauppoihin.

Olemme jälleen vuoden toimisto!

Asiakkaidemme antama kokonaisarvosana yhteistyöllemme on 9,32/10. Pisteemme olivat kategoriamme sekä toimialamme parhaat kaikissa mitatuissa osa-alueissa. Voit tutustua tuloksiin lisää alla olevasta linkistä.

Eli mitä SEO-CRO Auditointi pitää konkreettisesti sisällään ja mitä te siitä hyödytte?

Käytännössä käymme läpi verkkosivustosi tämänhetkisen hakukonenäkyvyyden. Käymme saman läpi myös kovimman kilpailijasi osalta – näin kirkastamme, millä toimilla saavutat seuraavaksi kilpailuetua.

Verkkosivustosi SEO-CRO Auditointi – luo edellytykset kasvulle

Auditoinnin ja havaintojen yhteisen läpikäynnin, yrityksenne ja asiantuntijamme välillä, jälkeen voitte edetä seuraavilla tavoilla:

  1. Voitte itse tehdä toimenpiteitä havaintoja hyödyntäen.
  2. Auditoinnin pohjalta voimme aloittaa jatkuvan kuukausittaisen SEO-CRO työn. SEO-CRO työ on kannattavinta, kun sitä tehdään jatkuvalla mallilla. Pitkäjänteisellä kehitystyöllä saavutetaan parhaat tulokset. Jatkuvassa työssä kehitämme sivustoanne yhdessä sovittujen toimenpiteiden mukaisesti, kohti liiketoiminnan haluttuja tavoitteita.
  3. Voimme tehdä räätälöidyn ratkaisun korjattavien asioiden kuntoon laittamiselle, saatte tarkan hinnan työlle.

Asiantuntijamme antaa teille suosituksen jatkosta auditoinnin havaintojen toimituksen yhteydessä.

Työmme osuus: 995 € (alv. 0%)

Annamme työllemme 100% tyytyväisyystakuun

Tilaa auditointi
Tilaa auditointi

Toteutuksen vaiheet:

Aloituspalaveri

Kun otatte meihin yhteyttä ja sovimme auditoinnin aloittamisen ajakohdasta, pidämme yhteisen aloituspalaverin jossa käymme yhdessä läpi liiketoimintaanne ja sen tavoitteita.Näin tähtäämme samaan suuntaan auditointi työssä ja osaamme ottaa oikeat asiat huomioon. Käymme myös läpi tarvittavat käytännön asiat, kuten tarvittavat oikeudet työkaluihin.

Auditoinnin toteutus

Teemme auditointiin kuuluvat toimenpiteet eli:

  • Hakusanatutkimus
  • Tekninen auditointi
  • Sivuston yleinen katsaus
  • UX-auditointi
  • Kilpailija-analyysi
  • Auditoinnin dokumentointi

Purkupalaveri

Käymme auditoinnissa nousseet huomiot ja suositukset jatkosta läpi yhteisessä purkupalaverissa. Purkupalaverille on hyvä varata aikaa n. 1,5 tuntia. Purkupalaverin jälkeen toimitamme teille läpikäydyn dokumentaation.

Lue asiakkaidemme kokemuksia siitä, miten he ovat saavuttaneet mitattavaa kasvua digitaalisella markkinoinnilla.

Orgaanisen liikenteen määrä on kasvanut yhteistyön aikana 117 %

Lue Referenssi

Konversio-optimoinnin avulla parannettu yksittäisten laskeustumissivujen konversioprosenttia jopa 146%.

Lue Referenssi

SEO-CRO:n avulla nostettu näkyvyyttä hakukoneissa niin alan yleisillä, kuin lokaaleilla hakusanoilla. Lisäksi liidien määrä kasvoi vuodessa 71%

Lue Referenssi

Ota
yhteyttä ja kysy lisää!

SEO-CRO Auditoinnin avulla kirkastat konkreettiset toimenpiteet, joilla saat verkkosivustosi nousemaan Googlessa, keräät sivustollesi enemmän kävijöitä ja käännät sivustoliikenteen ostopolun avulla maksaviksi asiakkaiksi.

    • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
  • Hakukoneoptimointi on digitaalisen markkinointistrategian tärkein elementti, koska se tehostaa kaikkia tekemiänne markkinoinnin toimenpiteitä.

    Hakukoneoptimoinnin ansiosta verkkosivustollenne virtaa jatkuvasti tuhansia ja kymmeniä tuhansia ostohaluisia asiakkaita ilmaiseksi, koska löydytte korkeammalta hakutuloksissa.

    Markkinointijohtajan tehtäväksi muodostuu näiden asiakasmassojen ohjailu haluttuihin kanaviin, kuten sähköpostilistoille, kampanjoihin, yrityksen someen ja – tietysti tärkeimpänä – kohti kauppaa.

    Sijoituksenne hakutuloksissa eivät koskaan pysy muuttumattomina paikallaan, vaan ne joko laskevat tai nousevat.

    Se, kumpaa ne tekevät, on sinun päätöksesi.

    Hakukoneoptimointi tekee markkinoinnista ennustettavaa

    Kasvanut kävijämäärä tuo teille tarkkaa dataa siitä, mitkä markkinoinnin toimenpiteet sivuillanne toimivat ja mitkä eivät toimi.

    Sen ansiosta markkinointi ei ole enää arvailua, vaan markkinointibudjetin eurot voidaan sijoittaa juuri niihin kanaviin, joista niillä saadaan tutkitusti suurin hyöty. Näin markkinointi-investoinnit ovat perusteltuja, koska niillä on selkeä tuotto-odotus ja markkinointia voidaan skaalata.

    Tasainen kasvu ja jatkuvat tulokset luovat markkinointistrategialle pohjan, jonka päälle muu markkinointi on helppo rakentaa tai johon olemassa oleva strategia on helppo liittää, ja josta kaikki muut markkinoinnin toimenpiteet saavat lisää voimaa.

    Meillä on kokonaisvaltainen ja räätälöitävissä oleva – kokemuksen kautta hioutunut – hakukoneoptimoinnin paketti, joka on helppo liittää jo olemassa olevaan markkinointistrategiaan tai jonka päälle on helppo rakentaa kokonaan uusi strategia.

    Miten tekemämme hakukoneoptimointi eroaa tyypillisestä hakukoneoptimoinnista?

    Me lisäämme myyntiänne – emme pelkästään kävijöitä.

    Liian usein onnistuneen hakukoneoptimoinnin mittarina pidetään kasvanutta asiakasliikennettä verkkosivuilla. Tietysti asia on pelkistettynä näin, mutta jos hakukoneoptimoinnin haluaa tuottavan yritykselle rahaa, niin asiat tulee nähdä strategisemmin.

    Mihin lisääntynyt kävijämäärä vaikuttaa liiketoiminnallisesti? Entä jos kävijämäärä tuplaantuu, mihin se vaikuttaa? Tuplaantuuko myös verkkosivujen kautta tehty myynti?

    Näihin kysymyksiin on mahdotonta vastata, jos mitataan vain kävijämäärää. Ja jos mitataan vain kävijämäärää, niin todennäköisesti keskitytään vain kävijämäärän lisäämiseen – ei myynnin kasvattamiseen. Pelkkä lisääntynyt kävijämäärä ei tuo sinulle välttämättä euron euroa.

    Me näemme hakukoneoptimoinnin paljon kokonaisvaltaisempana ja strategisempana toimenpiteenä, jolla haukkaamme ison osan ostovalmiista kohderyhmästä yrityksenne sivustolle.

    Mistä hakukoneoptimointi koostuu?

    Hakukoneoptimointi eli Search Engine Optimization (SEO) tarkoittaa verkkosivujen optimoimista niin, että sivusto kerryttää mahdollisimman paljon orgaanista eli ilmaista liikennettä hakukoneiden kautta.

    Hakukoneoptimoinnin avulla sivustosi löytyy korkeammalta Googlesta ja saa enemmän kävijöitä.

    Optimoinnin pohjana on keskeisten hakusanojen selvittäminen. Sivuston sisäisten ja ulkoisten tekijöiden muovaaminen tapahtuu suhteessa valittuihin hakusanoihin.

    Hyvin rakennettu, linkitetty ja laadukkaalla sisällöllä täytetty sivusto on hakukoneoptimoinnin vakaa pohja. Sisältöstrategian, linkkien ja rakenteen avulla luodaan kulkureittejä, joita pitkin ihmiset löytävät luoksesi. Samalla kohdennetaan ja täsmennetään opasteita ja muovataan sivustostasi kohderyhmääsi houkutteleva.

    Hakusanatutkimus on hakukoneoptimoinnin lähtökohta

    Hakusanatutkimuksessa on tavoitteena luoda kattava lista avainsanoista, joilla tarjoamiasi palveluja ja tuotteita haetaan netissä. Tarkoituksena on luoda hakusanoihin nojaava sivusto, jolla on helppo navigoida ja jonka rakenne tukee sisältöä.

    Puhu samaa kieltä yleisösi kanssa

    Sisällön tavoitteena on avata olennaiset kysymykset alastasi yleisösi käyttämällä kielellä, tyylillä ja sanoilla. Hakusanoja kartoittaessa mieti, millä tavoin oman markkina-alasi kieli kietoutuu yhteen kohdeyleisösi tyylin, tarpeiden ja mieltymysten kanssa.

    Sivuston sisäiset tekijät houkuttavat ja saavat viihtymään

    Yksinkertaisimmillaan sivuston sisäisten tekijöiden (on page) optimoinnilla tarkoitetaan kaikkia niitä toimia, joita teet sivustollasi auttaaksesi tai haavoittaaksesi sijoitustasi hakutuloksissa. Kolme merkittävintä sisäistä tekijää ovat sivuston koodi, rakenne ja sisältö

    Sivuston koodi tallettaa arvosi

    Virheettömällä, laadukkaalla koodilla vältät epäloogisuudet. Kiinnittämällä huomiota otsakkeisiin (title) ja kuvauksiin (description) varmistat Googlen voivan indeksoida ja tutkia sivustoasi mahdollisimman tehokkaasti ja kokonaisvaltaisesti. Vahva sisäinen linkitys ja sivuston rakenne ovat tässä suureksi avuksi.

    Sivuston rakenne nojaa sisältöön

    Rakenne liittyy läheisesti sisältöön. Samalla tavoin rakennuksen käyttötarkoitus vaikuttaa sen muotoon ja rakenteisiin: omakotitalo ja uimahalli vaativat hyvin erilaiset pohjapiirustukset. Yhdessä rakenne ja sisältö vaikuttavat luettavuuteesi, näkyvyyteesi ja löydettävyyteesi.

    Sisäiset linkit tukevat rakennetta

    Sivuston sisäiset linkit vahvistavat sivustonne rakennetta ja ohjaavat kävijää seikkailemaan syvemmälle sivustollesi ja viipymään sisältösi parissa pidempään. Sivuston sisäisen linkkirakenteen merkitystä ei kannata aliarvioida, sillä oivallisesti toteutettuna se parantaa sijoitusta hakukoneissa. Sisäiset linkit kertovat Googlelle, mitkä sivut sivustollanne ovat tärkeitä.

    Sisältö tekee näkyväksi

    Hakukoneoptimointiin liittyy erottamattomana osana sisällöntuotanto. Ilman laadukasta sisältöä alasi olennaisista, ajankohtaisista aiheista on vaikea nousta korkealle hakutuloksissa. Harva etsiytyy kauppaan, jolla ei ole mitään tarjottavaa tai joka jättää opasteensa tyhjiksi.

    Google välittää informaatiota ja sivuston sisältö on se arvo, jonka Google välittää hakukoneensa käyttäjälle. Googlen vaivattomimmin ymmärtämä informaatio on tekstiä, joten tekstisisältö on merkittävää hakukonenäkyvyyden kannalta.

    Linkit ovat suosituksia

    Korvaamaton vaikutus on sillä, kuinka paljon ja minkä tyylisiä linkkejä sivustollesi ja sivustoltasi luodaan. Linkit vaikuttavat maineeseesi, ja menestyksesi Googlen hauissa riippuu siitä, ketkä linkittävät sivustollesi ja millä tavoin. Lisäksi linkit olennaisilta sivustoilta omillesi antavat sivustollesi painoarvoa ja lisäävät niin uskottavuuttasi kuin näkyvyyttäsikin alaasi koskevissa hauissa.

    Kuvittele linkkien olevan suosituksia, joita toiset ihmiset antavat sivustoasi koskien. Kenen haluaisit suosittelevan sivustoasi ja millä tavalla? Entä kenelle toivoisit tulevasi suositelluksi? Laatu houkuttaa ympärilleen yhtä tasokasta seuraa, joten laadukas sisältö on ehdottomasti sivustosi tärkeimpiä maineen luojia ja laadukkaat linkit kertovat arvostuksestasi alan toimijoiden keskuudessa.

    Lue lisää blogistamme

    Ota yhteyttä!

    Olemme tehneet hakukoneoptimointia pian kymmenen vuotta ja luoneet sen pohjalta menestyneitä optimointistrategioita. Optimointistrategiamme rakentuvat ennen kaikkea oivalliselle sisällölle ja sivuston teknisiin muutoksiin. Näin takaamme kestävän hakukonenäkyvyyden vielä kampanjan jälkeenkin.

    Hakukoneoptimointi on alana jatkuvassa muutoksessa ja seuraamme sen kehitystä tiiviisti päivittäin. Olemme nälkäisiä testaamaan erilaisia teorioita käytännössä ja haluamme pysyä kehityksen kärjessä.

    Periaatteenamme on toimia Googlen suositusten mukaisesti. Emme siis vaaranna asiakkaidemme sivustojen hakukonenäkyvyyttä rikkomalla Googlen asettamia sääntöjä. Raporttimme tuotamme tarkasti ja ajallaan. Samanlaisella tarkkuudella toimitamme myös seurattavat tulokset, joten näet tarkalleen, mihin rahasi menevät ja mitä ne tuottavat.

    Me tarjoamme todistetusti tuloksekasta hakukoneoptimointia Suomessa. Autamme sinua mielellämme tavoittamaan asiakkaasi ja kehittämään markkinointiasi.