Tarjoaako auditointi sinulle suurimmat hyödyt?
Jos vastaat verkkosivustonne sisällöntuotannosta tai markkinointinne ja myyntinne tuloksellisuudesta, auditointi tulee auttamaan sinua työssäsi.
Todennäköisesti olet alan ammattilainen, ja sivustollanne saattaa olla jo paljon hyvää sisältöä, mutta haluat saada sen avulla enemmän tuloksia – esimerkiksi liidejä myyjille, tarjouspyyntöjä ja yhteydenottoja tai suoria tilauksia verkkokaupasta.
Etenkin, jos ohjaat sivustollenne liikennettä maksetulla mainonnalla, on ostopolkujen tehokkuus ratkaisevaa markkinointisi tuloksellisuuden kannalta. Kuvittele, jos voit saada vuositasolla verkkosivustolle ohjaamastasi liikenteestä konvertoitua edes 5 % enemmän liidejä ja kauppaa, niin miten paljon se muuttaa kokonaistulostanne vuositasolla?
Jos haluat, että sivustosi toimii parhaana myyjänäsi verkossa 24/7, on auditointimme oikea tapa aloittaa.
Olemme rakentaneet auditoinnin nimenomaan myyntiorganisaatioiden tarpeisiin, ja se mahdollistaa nopean toimenpiteisiin tarttumisen.
Ilmainen vinkki: ostajapersoonien oman ostopolun tunteminen on avainasemassa sisällöntuotannon onnistumisen kannalta. Lataa maksuton Ostapersoonat-työkirja ja määritä tärkeimmät ostajapersoonasi.👉Lataa työkirja.