Verkkosivustonne on koko digitaalisen markkinointinne keskipiste. Mitä paremmin se vastaa asiakkaidenne tarpeisiin, sen paremmin koko markkinointinne toimii.
Jos haluat tuplata markkinointinne tuoman tuloksen, niin voit joko:
a) Ohjata sivustollenne tuplasti enemmän kävijöitä joka kuukausi ja vuosi
b) Tuplata konversioprosenttinne esimerkiksi yhdestä prosentista kahteen prosenttiin
Jälkimmäinen vaihtoehto on konversio-optimointia, ja se tuottaa pysyvämmät tulokset pienemmillä panostuksilla.
Sivustonne on olemassa asiakkaitanne varten, minkä takia keskitymme konversio-optimoinnissa täysin teidän asiakkaisiinne. Haluamme ymmärtää, mitä he etsivät sivustoltanne, mitkä asiat vakuuttavat heidät ottamaan yhteyttä ja millaiset asiat ajavat heidät pois sivuiltanne. Keskitymme näihin teemoihin, koska silloin myös verkkosivustonne korjaustoimenpiteet tehdään asiakkaan näkökulmasta.
Konversio-optimoinnin tekeminen ei vaadi sitä, että verkkosivuillanne pitäisi olla jokin suuresti vialla. Pienillä muutoksilla saamme ihmeitä aikaan hyvälläkin verkkosivulla. Jos parannamme sivustoltanne ostoprosessin neljää eri vaihetta vain 20 % paremmaksi, niin lopputulos tuplaantuu, eli kasvaa yli 100 %. Jos markkinointiinne laitettu euro toi aiemmin 2 € takaisin, niin nyt se tuo 4 € takaisin.
Ota yhteyttä