91 %
markkinoinnin automaation käyttäjistä ilmoitti pitävänsä automaatiota ”erittäin tärkeänä” osana digitaalisen markkinointinsa kokonaisuutta
74 %
markkinoijista ilmoitti ajansäästön olevan tärkeimpiä markkinoinnin automaation tuomia hyötyjä
Markkinoinnin automaatio ei ole pelkästään automaattisten sähköpostiviestien lähettämistä. Suurin osa markkinoinnin automaatiosta koostuu sisäisistä automaatioista, jotka eivät näy asiakkaillenne. Ne segmentoivat liidejänne, pisteyttävät heitä ja nostavat kuumimpia liidejä myyntinne soittolistan kärkeen. Se säästää aikaanne, tekee markkinoinnista personoidumpaa ja parantaa siksi myös asiakaskokemusta.
Tärkeintä on kuitenkin se, että markkinoinnin automaatio kokoaa eri kanavista hankkimanne liidit yhteen. Tällöin markkinointinne jatkuu hallittuna, mitattavana ja yhtenevänä, oli liidi tullut sitten Facebookin, Googlen tai suosituksen kautta.
Ota yhteyttä