Kenen kannattaa lukea tämä kirja?
Kirja on kirjoitettu sinulle, jos työskentelet päivittäin markkinoinnin tai myynnin parissa – olivat työtehtäväsi sitten johtamista tai käytännön tekemistä.
Kirja on kirjoitettu sinulle, jos haluat paremman ymmärryksen siitä, kuinka markkinointi auttaa yritystä pääsemään liiketoiminnan tavoitteisiin.
Kirja on kirjoitettu sinulle, jos tiedostat, että asiakkaidenne käyttäytyminen muuttuu jatkuvasti, asiakkaidenne vaatimustaso kasvaa jatkuvasti, kilpailijanne reagoivat tekemäänne markkinointiin jatkuvasti, erottautuminen on jatkuvasti vaikeampaa, mutta mahdollisuutenne vastata näihin haasteisiin oikein tehdyllä markkinoinnilla ovat nyt paremmat kuin koskaan.
Kirja on kirjoitettu sinulle, jos ymmärrät markkinoinnin tärkeyden yrityksen kasvun ajurina. Tiedämme sinun ymmärtävän sen, koska et olisi muuten tällä sivulla.
Kirja on siis kirjoitettu juuri sinulle.
Tutustu digimarkkinointi-podcastiin