Onnistu digimarkkinoinnin tulosten mittaamisessa
Mittaamisen strategia ja tekninen toteutus MRACE®-mallin mukaan
Web-analytiikka on erottamaton digimarkkinointia ja ylipäätään koko liiketoimintaasi. Mikäli et mittaa sivustonne kävijöitä ja heidän toimintaansa, menetät suurimman osan markkinointinne potentiaalia.
Kuinka muuten kehität markkinointianne tuloksellisemmaksi, jos mittaristo on epäkunnossa?
Sen sijaan jos web-analytiikan mittaristo on 1) rakennettu tukemaan tavoitteitanne 2) ja kerätty data on varmasti laadukasta, voit tehdä päätöksiä luottavaisin mielin, sillä ne pohjaavat aina relevanttiin dataan.
Lataa opas ja opi:
- Kuinka johdat verkkopalvelun mittaamisen tavoitteet yrityksenne tavoitteista
- Miten luodaan testatusti toimiva, MRACE®-mallin mukainen mittaamisen strategia?
- Miten asetat KPI-mittarit MRACE®-mallin eri vaiheisiin?
- Miten valitset kävijäseurannan oikeat työkalut?
- Kuinka raportoit tuloksia ja kehität markkinointianne dashboardin avulla
- Miksi mittaamisen jatkuva kehittäminen on nykyisessä toimintaympäristössä välttämätöntä?