Google Display ja Google Remarketing

Googlen Display -verkosto on maailman kattavin näyttöverkko, joka tavoittaa yli 90 % netin käyttäjistä. Google Display -mainonta on kehittynyt valtavasti henkilöiden tunnistamisessa ja mainonnan kohdentamisessa. Sen ansiosta tavoitat asiakkaasi mistä tahansa ostoprosessin vaiheesta, olivat he sitten kylmiä tai lämpimiä asiakkaita.

Display-verkon klikkihinnat ovat edullisia verrattuna hakuverkkoon, mikä tekee siitä oikein käytettynä kustannustehokkaan mainontakanavan. Tekemämme Display-mainonta tuottaa kauppaa, eikä pelkkiä klikkauksia.

Katso video Ota yhteyttä

Google Display -mainonta tavoittaa asiakkaanne kaikista ostoprosessin vaiheista

Miksi Google Display -mainonta on tehokasta?

Display-mainonnalla saatte hankittua sekä kylmää että lämmintä yleisöä verkkosivustollenne. Kylmä yleisö viittaa ihmisiin, jotka eivät ole koskaan aiemmin kuulleet yrityksestänne. Lämmin yleisö viittaa taas ihmisiin, jotka tuntevat entuudestaan brändinne tai tuotteenne.

Jos ihminen on käynyt verkkosivuillanne, mutta ei ole syystä tai toisesta konvertoitunut, niin palautamme hänet Remarketingin avulla sivustollenne, jotta hän ottaisi teihin yhteyttä.

Tällaisiin lämpimiin yleisöihin kohdistaminen on teille kaikista tuloksellisinta. Siksi aloitamme mainonnan tekemisen aina lämpimistä yleisöistä, jotta mainonta on alusta alkaen kannattavaa. Tämän jälkeen etsimme teille uusia asiakkaita myös kylmemmistä yleisöistä, jotta mainonnan tuoma tulos alkaa skaalaamaan voimakkaammin.

Google Display -mainonnalla viestinne tavoittaa potentiaalisen asiakkaan erittäin tarkkojen yleisökohdistusten avulla. Display-mainonta ei siis ole mainosten räiskimistä ympäri nettiä, vaan tarkkaan kohdennettua mainontaa asiakkaan ostoprosessin mukaan.

Voimme kohdistaa mainontaanne esimerkiksi asiakkaanne iän, sukupuolen, asuinalueen, kiinnostuksen kohteiden tai verkkokäyttäytymisen perusteella.

Ota yhteyttä

Voimme kohdistaa juuri tietynlaisen mainoksen tietyllä sivulla tietyn videon katsoneelle henkilölle. Toki voimme kohdistaa mainontaa myös kaikille Audeista tai lasten kiipeilytelineistä kiinnostuneille. Kohdistukset ovat tarkkoja ja niitä on tuhansittain!

Tarkka mainonnan kohdistaminen mahdollistaa uusien asiakkaiden hankinnan kylmistä yleisöistä. Esimerkiksi uutta kasvisproteiinin lähdettä voi mainostaa suoraan vegaaniruokavaliosta kiinnostuneille henkilöille.

Ota yhteyttä

Mitä asiakkaamme sanovat

MRACE-mallin ansiosta voin luottaa siihen, että asiakkaan koko ostopolku on huomioitu digimarkkinoinnissamme. Kun jokaisen yksittäisen toimenpiteen osalta on määritelty mihin MRACE-mallin vaiheeseen se kuuluu, digimarkkinoinnin toimenpiteet eivät jää irrallisiksi vaan minun on helppo ymmärtää miten eri kanavat tukevat kokonaisuutta
SAANA JÄRVINEN, MARKKINOINTI HIMOSLOMAT OY
Oma tiimimme oppii jatkuvasti SDM:n asiantuntijoilta esimerkiksi siitä, mitä kannattaa kokeilla tai millaisia tarkempia mittauspisteitä voimme asettaa. Yhteistyö on pysynyt raikkaana, eikä rutinoitumista ole näkyvissä.
ANTTI HERRALA, MARKKINOINTIPÄÄLLIKKÖ MEZZOFORTE OY
Suomen Digimarkkinoinnin tuloskeskeinen lähestymistapa istuu tavoitteisiimme erinomaisesti. Alusta asti he ovat tarjonneet proaktiivisesti innovatiivisia ideoita. Nyt digitaalinen markkinointimme kehittyy koko ajan, mikä näkyy suoraan myynnin luvuissa. Markkinaosuutemme on kasvanut merkittävästi.
TUOMAS TALVO, Maajohtaja, TOSHIBA HVAC
 
Ota yhteyttä

Google Display -mainonta MRACE-viitekehyksen mukaan

Google Display -mainonta vaikuttaa MRACE-viitekehyksessä Reach- ja Convert-vaiheisiin. Reach-vaiheessa herätätte uutta kiinnostusta tuotettanne tai palveluanne kohtaan. Convert-vaiheessa palautamme kiinnostusta osoittaneet henkilöt uudelleenmarkkinoinnin avulla sivustollenne, jotta he pyytävät tarjouksen.

Tässä pähkinänkuoressa kaava, jota noudattamalle saatte Display-mainonnalla oikeasti tuloksia, ettekä pelkkiä näyttökertoja ja klikkejä.

mrace markkinonti malli
mrace-r
mrace-c
mrace-m

Ota
yhteyttä

  1. Tavoitat yli 90 % netin käyttäjistä
  2. Luot uutta kysyntää palveluanne kohtaan
  3. Teet mitattavaa kauppaa
  4. Vaikutat asiakkaan ostopäätökseen
  5. Teet brändinne tunnetuksi
    • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
  • Ota yhteyttä!

    Olemme tehneet hakukoneoptimointia pian kymmenen vuotta ja luoneet sen pohjalta menestyneitä optimointistrategioita. Optimointistrategiamme rakentuvat ennen kaikkea oivalliselle sisällölle ja sivuston teknisiin muutoksiin. Näin takaamme kestävän hakukonenäkyvyyden vielä kampanjan jälkeenkin.

    Hakukoneoptimointi on alana jatkuvassa muutoksessa ja seuraamme sen kehitystä tiiviisti päivittäin. Olemme nälkäisiä testaamaan erilaisia teorioita käytännössä ja haluamme pysyä kehityksen kärjessä.

    Periaatteenamme on toimia Googlen suositusten mukaisesti. Emme siis vaaranna asiakkaidemme sivustojen hakukonenäkyvyyttä rikkomalla Googlen asettamia sääntöjä. Raporttimme tuotamme tarkasti ja ajallaan. Samanlaisella tarkkuudella toimitamme myös seurattavat tulokset, joten näet tarkalleen, mihin rahasi menevät ja mitä ne tuottavat.

    Me tarjoamme todistetusti tuloksekasta hakukoneoptimointia Suomessa. Autamme sinua mielellämme tavoittamaan asiakkaasi ja kehittämään markkinointiasi.