Google Display ja Google Remarketing

Googlen Display -verkosto on maailman kattavin näyttöverkko, joka tavoittaa yli 90 % netin käyttäjistä. Google Display -mainonta on kehittynyt valtavasti henkilöiden tunnistamisessa ja mainonnan kohdentamisessa. Sen ansiosta tavoitat asiakkaasi mistä tahansa ostoprosessin vaiheesta, olivat he sitten kylmiä tai lämpimiä asiakkaita.

Display-verkon klikkihinnat ovat edullisia verrattuna hakuverkkoon, mikä tekee siitä oikein käytettynä kustannustehokkaan mainontakanavan. Tekemämme Display-mainonta tuottaa kauppaa, eikä pelkkiä klikkauksia.

Katso video Ota yhteyttä

Google Display -mainonta tavoittaa asiakkaanne kaikista ostoprosessin vaiheista

Miksi Google Display -mainonta on tehokasta?

Display-mainonnalla saatte hankittua sekä kylmää että lämmintä yleisöä verkkosivustollenne. Kylmä yleisö viittaa ihmisiin, jotka eivät ole koskaan aiemmin kuulleet yrityksestänne. Lämmin yleisö viittaa taas ihmisiin, jotka tuntevat entuudestaan brändinne tai tuotteenne.

Jos ihminen on käynyt verkkosivuillanne, mutta ei ole syystä tai toisesta konvertoitunut, niin palautamme hänet Remarketingin avulla sivustollenne, jotta hän ottaisi teihin yhteyttä.

Tällaisiin lämpimiin yleisöihin kohdistaminen on teille kaikista tuloksellisinta. Siksi aloitamme mainonnan tekemisen aina lämpimistä yleisöistä, jotta mainonta on alusta alkaen kannattavaa. Tämän jälkeen etsimme teille uusia asiakkaita myös kylmemmistä yleisöistä, jotta mainonnan tuoma tulos alkaa skaalaamaan voimakkaammin.

Google Display -mainonnalla viestinne tavoittaa potentiaalisen asiakkaan erittäin tarkkojen yleisökohdistusten avulla. Display-mainonta ei siis ole mainosten räiskimistä ympäri nettiä, vaan tarkkaan kohdennettua mainontaa asiakkaan ostoprosessin mukaan.

Voimme kohdistaa mainontaanne esimerkiksi asiakkaanne iän, sukupuolen, asuinalueen, kiinnostuksen kohteiden tai verkkokäyttäytymisen perusteella.

Ota yhteyttä

Voimme kohdistaa juuri tietynlaisen mainoksen tietyllä sivulla tietyn videon katsoneelle henkilölle. Toki voimme kohdistaa mainontaa myös kaikille Audeista tai lasten kiipeilytelineistä kiinnostuneille. Kohdistukset ovat tarkkoja ja niitä on tuhansittain!

Tarkka mainonnan kohdistaminen mahdollistaa uusien asiakkaiden hankinnan kylmistä yleisöistä. Esimerkiksi uutta kasvisproteiinin lähdettä voi mainostaa suoraan vegaaniruokavaliosta kiinnostuneille henkilöille.

Ota yhteyttä

Mitä asiakkaamme sanovat

Yhteistyömme on edennyt kampanjoista koko ketjun Point S Suomi -verkkosivuston toteuttamiseen, jatkuvaan sisällöntuottamiseen ja määrätietoiseen kampanjointiin. Tulokset ovat näkyneet erinomaisesti ketjuliikkeidemme tasolla eri puolilla Suomea!

Marko Saarenpää, Maajohtaja, Point S Suomi

Aloitimme yhteistyön avainsanatutkimuksella, jonka pohjalle SDM rakensi Ads- ja Youtube-mainonnan. Lisäksi olemme saaneet SDM:ltä paljon apua datan ja tulosten tulkinnassa Google Analyticsin osalta. Kun joku keskittyy ja kehittää mainontaa jatkuvasti, niin tulokset nousevat tasaisesti ja mainonnasta tulee kustannustehokkaampaa. Samalla budjetilla saa paremman tuloksen.

Vuodessa tarjouspyyntöjen määrä kasvoi 64,7 %, liidien määrä kasvoi 44 % ja puheluiden määrä suoraan hakutuloksista kasvoi 36,2 %.

Mari Oksanen, Content Manager, Paytrail Oyj

Kaiken kaikkiaan yhteistyö on sujunut erinomaisesti. Suosittelen Suomen Digimarkkinointia jatkuvasti, koska he ovat huipputyyppejä niin osaamiseltaan kuin persooniltaankin.

Heillä on tuloksellinen näkökulma markkinointiin. He perustavat tekemisensä dataan ja antavat meille sen perusteella kehitysehdotuksia markkinointiimme. Sen ansiosta olen myös itse saanut uutta oppia aivan valtavasti.

Matti Perkkiö, Markkinointi- ja IT-päällikkö, LämpöYkkönen

 

Google Display -mainonta MRACE-viitekehyksen mukaan

Google Display -mainonta vaikuttaa MRACE-viitekehyksessä Reach- ja Convert-vaiheisiin. Reach-vaiheessa herätätte uutta kiinnostusta tuotettanne tai palveluanne kohtaan. Convert-vaiheessa palautamme kiinnostusta osoittaneet henkilöt uudelleenmarkkinoinnin avulla sivustollenne, jotta he pyytävät tarjouksen.

Tässä pähkinänkuoressa kaava, jota noudattamalle saatte Display-mainonnalla oikeasti tuloksia, ettekä pelkkiä näyttökertoja ja klikkejä.

mrace markkinonti malli
mrace-r
mrace-c
mrace-m

Ota
yhteyttä

  1. Tavoitat yli 90 % netin käyttäjistä
  2. Luot uutta kysyntää palveluanne kohtaan
  3. Teet mitattavaa kauppaa
  4. Vaikutat asiakkaan ostopäätökseen
  5. Teet brändinne tunnetuksi
  • Ota yhteyttä!

    Olemme tehneet hakukoneoptimointia pian kymmenen vuotta ja luoneet sen pohjalta menestyneitä optimointistrategioita. Optimointistrategiamme rakentuvat ennen kaikkea oivalliselle sisällölle ja sivuston teknisiin muutoksiin. Näin takaamme kestävän hakukonenäkyvyyden vielä kampanjan jälkeenkin.

    Hakukoneoptimointi on alana jatkuvassa muutoksessa ja seuraamme sen kehitystä tiiviisti päivittäin. Olemme nälkäisiä testaamaan erilaisia teorioita käytännössä ja haluamme pysyä kehityksen kärjessä.

    Periaatteenamme on toimia Googlen suositusten mukaisesti. Emme siis vaaranna asiakkaidemme sivustojen hakukonenäkyvyyttä rikkomalla Googlen asettamia sääntöjä. Raporttimme tuotamme tarkasti ja ajallaan. Samanlaisella tarkkuudella toimitamme myös seurattavat tulokset, joten näet tarkalleen, mihin rahasi menevät ja mitä ne tuottavat.

    Me tarjoamme todistetusti tuloksekasta hakukoneoptimointia Suomessa. Autamme sinua mielellämme tavoittamaan asiakkaasi ja kehittämään markkinointiasi.