Hakukoneoptimointi (SEO)


Hakukoneoptimointi tehostaa kaikkia tekemiänne markkinoinnin toimenpiteitä ja kasvattaa myyntiänne


Hakukoneoptimointi on digitaalisen markkinointistrategian tärkein elementti, koska se tehostaa kaikkia tekemiänne markkinoinnin toimenpiteitä.

Hakukoneoptimoinnin ansiosta verkkosivustollenne virtaa jatkuvasti tuhansia ja kymmeniä tuhansia ostohaluisia asiakkaita ilmaiseksi, koska löydytte korkeammalta hakutuloksissa.

Markkinointijohtajan tehtäväksi muodostuu näiden asiakasmassojen ohjailu haluttuihin kanaviin, kuten sähköpostilistoille, kampanjoihin, yrityksen someen ja – tietysti tärkeimpänä – kohti kauppaa.

Sijoituksenne hakutuloksissa eivät koskaan pysy muuttumattomina paikallaan, vaan ne joko laskevat tai nousevat.

Se, kumpaa ne tekevät, on sinun päätöksesi.



Hakukoneoptimointi:


Lisää yrityksenne näkyvyyttä

Koska nousette hakutuloksissa ylös liiketoimintanne kannalta merkittävillä hakusanoilla.


Mahdollistaa markkinointinne kehittämisen
dataan perustuen

Koska lisääntyneen kävijämäärän ansiosta voimme tarkastella, kuinka asiakkaat käyttäytyvät sivuilla. Onko jokin ostoprosessin vaihe sellainen, joka saa asiakkaan poistumaan sivuilta? Miten se voidaan korjata, jotta markkinointi tuottaa enemmän?


Tehostaa kaikkia markkinoinnin toimenpiteitänne

Koska voitte ohjata sivustolla vierailevia ihmisiä some-kanaviinne, sähköpostilistoille, tuotesivustoille, landing pageille ja suoraan kohti kauppaa. Saatte hakukoneoptimoinnin ansiosta näihin kaikkiin kanaviin lisää asiakasmassaa.


Kasvattaa myyntiänne

Koska löydytte hakukoneista silloin, kun ostoaikeissa oleva asiakas etsii vastaavia tuotteita ja palveluita, kuin mitä yrityksenne tarjoaa. Hyvin kirjoitetun sisällön merkitystä ei voi liikaa korostaa tässä vaiheessa, koska se ohjaa asiakasta kohti yhteydenottoa ja kauppaa.


Kyllä! Haluan tarjouksen Hakukoneoptimoinnista!

Kasvanut kävijämäärä tuo teille tarkkaa dataa siitä, mitkä markkinoinnin toimenpiteet sivuillanne toimivat ja mitkä eivät toimi.

Sen ansiosta markkinointi ei ole enää arvailua, vaan markkinointibudjetin eurot voidaan sijoittaa juuri niihin kanaviin, joista niillä saadaan tutkitusti suurin hyöty. Näin markkinointi-investoinnit ovat perusteltuja, koska niillä on selkeä tuotto-odotus ja markkinointia voidaan skaalata.

Ammattitaitoinen hakukoneoptimointi tuo organisaationne digitaaliseen markkinointistrategiaan:

  • varmuutta
  • tuloskeskeisyyttä
  • tasaista kasvua

Tasainen kasvu ja jatkuvat tulokset luovat markkinointistrategialle pohjan, jonka päälle muu markkinointi on helppo rakentaa tai johon olemassa oleva strategia on helppo liittää, ja josta kaikki muut markkinoinnin toimenpiteet saavat lisää voimaa.

Meillä on kokonaisvaltainen ja räätälöitävissä oleva – kokemuksen kautta hioutunut – hakukoneoptimoinnin paketti, joka on helppo liittää jo olemassa olevaan markkinointistrategiaan tai jonka päälle on helppo rakentaa kokonaan uusi strategia.

Saat kauttamme osaavinta, paneutuvinta ja asiantuntevinta hakukoneoptimointia Suomessa. Autamme sinua mielellämme tavoittamaan asiakkaasi ja kehittämään markkinointiasi.

Näin hakukoneoptimointi tehostaa
koko markkinointianne


search

0%

Aloittaa tuotteen tai palvelun etsimisen hakukoneista.

filter_1

0%

Lukee vain ensimmäisen hakutulossivun. Jos et löydy ensimmäiseltä sivulta, olet näkymätön asiakkaillesi.

arrow_upward
Hakukoneoptimoinnin ansiosta asiakasvirta on jatkuvaa myös kampanjan jälkeen. Se luo pohjan onnistuneelle digimarkkinointistrategialle.

play_for_work
Säästät aikaa, koska asiakkaanne löytävät yrityksenne, eikä sinun tarvitse etsiä heitä. Asiakkaanne etsivät yritystänne tälläkin hetkellä, joten tehtäväsi on tulla löydetyksi.

Pääset ohjailemaan asiakasvirtaa
haluamiisi kanaviin ja
kohti kauppaa

Hakukoneoptimointiprosessi oli kivuton ja tulokset loistavia. Opimme myös paljon internetmarkkinoinnista Suomen Digimarkkinoinnin tiimiltä.

Finazilla, Jari-Pekka Hyyppä

Sivuston liikenne kasvoi
0%

Miten erotumme muista toimijoista?


Me lisäämme myyntiänne – emme pelkästään kävijöitä.

Liian usein onnistuneen hakukoneoptimoinnin mittarina pidetään kasvanutta asiakasliikennettä verkkosivuilla. Tietysti asia on pelkistettynä näin, mutta jos hakukoneoptimoinnin haluaa tuottavan yritykselle rahaa, niin asiat tulee nähdä strategisemmin.

Mihin lisääntynyt kävijämäärä vaikuttaa liiketoiminnallisesti? Entä jos kävijämäärä tuplaantuu, mihin se vaikuttaa? Tuplaantuuko myös verkkosivujen kautta tehty myynti?

Näihin kysymyksiin on mahdotonta vastata, jos mitataan vain kävijämäärää. Ja jos mitataan vain kävijämäärää, niin todennäköisesti keskitytään vain kävijämäärän lisäämiseen – ei myynnin kasvattamiseen. Pelkkä lisääntynyt kävijämäärä ei tuo sinulle välttämättä euron euroa. Valitettava tosiasia on, että kävijämäärä on kuitenkin useasti se, mitä monessa paikassa myydään.

Me näemme hakukoneoptimoinnin paljon kokonaisvaltaisempana ja strategisempana toimenpiteenä. Näemme sen siten, että sivuston kävijämäärän lisääminen ja parempi näkyvyys hakukoneissa ovat todella tärkeitä – mutta vain yksi osa – projektia.

Näin tekemämme hakukoneoptimointi
lisää myyntiänne


trending_up

Sivustonne kävijämäärä kasvaa ja sivustollenne virtaa jatkuvasti ostohaluista asiakasvirtaa. Markkinointipäällikkö pääsee ohjailemaan asiakasvirtoja haluttuihin kanaviin.

mood

Parannatte asiakkaidenne kokemusta sivustolla esimerkiksi nopeampien latausaikojen sekä muiden tekemiemme teknisten parannusten ansiosta. Tämä nostaa myös sijoitustanne hakukoneissa.

border_color

Saatte ammattitaitoisen copywriterin kirjoittamat sisällöt käyttöönne. Hyvä sisältö luo luottamusta, on merkkinä asiantuntijuudesta ja myy tuotteitanne ja palveluitanne 24/7.

content_paste

Sitoutatte asiakkaitanne yritykseenne laadukkaan sisällön ansiosta.

Huom! Heikko sisältö tekee näkyvyydellenne haittaa, koska tällöin asiakkaat poistuvat sivultanne nopeasti. Google tulkitsee tuon niin, että sisällöstänne ei pidetä tai että se ei vastaa hakutuloksia, minkä takia se laskee sijoitustanne.

autorenew

Lopputuloksena syntyy kestävä hakukoneoptimointistrategia, joka takaa teille paljon hakukonenäkyvyyttä ja kasvanutta myyntiä vielä kauan kampanjan jälkeenkin.

Tyypillistä on, että vaikka tarvittava työmäärä vähenee kuukausittain, niin tulokset kasvavat.


Jo ennestään korkea kävijämäärä kasvoi
0%
”Yhteistyö Digimarkkinoinnin kanssa on sujunut mallikkaasti alusta lähtien, heidän kanssaan on ollut helppo tehdä niin pieniä kuin isompiakin projekteja. Digiosaamisen lisäksi heiltä löytyy vahva ymmärrys siitä, miten verkossa tapahtuvilla toimilla aidosti tuetaan liiketoiminnallisia tavoitteita.”Alexandrian viestintä- ja markkinointijohtaja Anssi Huisman

Olemme Premier Google partner


Olemme Googlen korkeimman tason kumppani, eli Premier Google Partner. Se on Googlen käsin myöntämä tunnustus siitä, että toimintamme ylittää Googlen vaatimukset ja että tietomme on ajantasaista.

Googlen sanoin: ”Toisin sanoen tunnus myönnetään vain alan ammattilaisille”

Mitä lupaamme?


Lupaamme, että olet tyytyväinen tuloksiin.

Lupaamme, että ratkaisuusi valita meidät kumppaniksenne, ollaan tyytyväisiä.

Lupaamme, että sinuun ollaan tyytyväisiä ja että sinä olet tyytyväinen itseesi.

Me emme voi luvata, että sivustonne löytyy kaikilta oleellisilta hakusanoilta ensimmäisenä. Kukaan ei voi luvata sellaista, ja jos lupaa, älä usko.

Sen sijaan, me lupaamme erinomaisia tuloksia, joihin olette taatusti tyytyväisiä.

Lupaamme, että teemme yli 10 vuoden hakukoneoptimoinnin kokemuksellamme kaiken voitavan, jotta sivustonne löytyy mahdollisimman korkealta hakutuloksista, ja että tuomme markkinointistrategiaanne kokonaisvaltaista voimaa.

Me lupaamme, että kun valitset meidät, valitset kumppaniksenne taitotasoltaan yhden Suomen ajantasaisimmista ja osaavimmista hakukoneoptimoinnin tiimeistä ja digitoimistoista.

Valitset digitoimiston, jonka tekemän markkinoinnin tärkein ja ainut onnistumisen mittari on se, mikä sen kuuluukin olla:

Saamanne tulokset.

Hakukoneoptimoinnin hinta


Hinta tyypilliselle hakukoneoptimointiprojektille on alkaen 770 €/kk + alv. Toteutamme minimissään 6 kuukauden projekteja, koska hakukoneoptimointi on prosessi, jossa tulee huomioida yli 200 Googlen määrittämää tekijää, jotta sijoituksenne paranee.

Kun projekti tehdään ammattitaidolla, niin:

  • Ostoaikeissa olevat asiakkaat löytävät yrityksenne
  • Tehostatte koko yrityksenne markkinointia
  • Saatte tuloksia vielä vuosia projektin päättymisen jälkeen

Jos haluat markkinoinnin olevan kehittyvä ja tulosta tuova prosessi yksittäisten toimenpiteiden sijaan, niin valitse meidät kumppaniksesi.


Kyllä! Haluan tarjouksen Hakukoneoptimoinnista!

MISTÄ HAKUKONEOPTIMOINTI KOOSTUU?


Hakukoneoptimointi eli Search Engine Optimization (SEO) tarkoittaa verkkosivujen optimoimista niin, että sivusto kerryttää mahdollisimman paljon orgaanista eli ilmaista liikennettä hakukoneiden kautta.

Hakukoneoptimoinnin avulla sivustosi löytyy korkeammalta Googlesta ja saa enemmän kävijöitä.


  • Optimoinnin pohjana on keskeisten hakusanojen selvittäminen.
  • Sivuston sisäisten ja ulkoisten tekijöiden muovaaminen tapahtuu suhteessa valittuihin hakusanoihin.
  • Sisältö synnytetään hakusanoista, ja rakenne muovataan tukemaan sisältöä.
  • Kaikki sivuston linkit ja rakenteelliset valinnat optimoidaan hakukone- ja käyttäjäystävällisiksi.

Mistä hakukoneoptimointi koostuu

Hyvin rakennettu, linkitetty ja laadukkaalla sisällöllä täytetty sivusto on hakukoneoptimoinnin vakaa pohja. Sisältöstrategian, linkkien ja rakenteen avulla luodaan kulkureittejä, joita pitkin ihmiset löytävät luoksesi. Samalla kohdennetaan ja täsmennetään opasteita ja muovataan sivustostasi kohderyhmääsi houkutteleva.

HAKUSANATUTKIMUS LÄHTÖKOHTANA

Hakusanatutkimuksessa on tavoitteena luoda kattava lista avainsanoista, joilla tarjoamiasi palveluja ja tuotteita haetaan netissä. Tarkoituksena on luoda hakusanoihin nojaava sivusto, jolla on helppo navigoida ja jonka rakenne tukee sisältöä.

PUHU SAMAA KIELTÄ YLEISÖSI KANSSA

Sisällön tavoitteena on avata olennaiset kysymykset alastasi yleisösi käyttämällä kielellä, tyylillä ja sanoilla. Hakusanoja kartoittaessa mieti, millä tavoin oman markkina-alasi kieli kietoutuu yhteen kohdeyleisösi tyylin, tarpeiden ja mieltymysten kanssa.

Oikeiden hakusanojen selvittäminen on menestyvän verkkomarkkinoinnin lähtökohta. Ilman tietoa siitä, millaisin tavoin, sanoin ja lausein ihmiset verkossa sinua etsivät, et osaa tarjota heille oikeanlaisia opasteita


Kyllä, haluan tarjouksen hakukoneoptimoinnista!

LUO KOHDEYLEISÖÄ KUTSUVAT OPASTEET


Hakusanatutkimusta voi verrata tienvarsikyltteihin ja opasteisiin. On täysin mahdollista hankkia hyvä tontti, rakennuttaa houkutteleva ja viihtyisä kauppa ja asetella tuotteet paikoilleen niin, että ne yllyttävät oikeassa kohdassa ostoprosessia ihmisiä juuri otollisella tavalla heidän vaellellessaan kaupassa. On vieläpä mahdollista, että kyseinen kauppa on asiantuntevin ja asiakasystävällisin, mitä koko alalta löytyy. Ja että työntekijät haluavat palavalla innolla kehittää toimintaansa ja tarjota vain parasta.

Mutta ilman opasteita vähän matkan päässä kadulla tai lähimmän valtatien varressa, vailla näkyvää valokylttiä katolla ja korkeakirjaimista nimeä oven yllä, ei kukaan tiedä, mitä kaupalla on tarjottavanaan saatikka mistä sen löytää ja kuinka sinne pääsee. Kaikki asiantuntevuus, hyvä palvelu ja laatutuotteet menevät hukkaan, kun asiakkaat yksi toisensa perään ohittavat kaupan näkemättä sitä ja tietämättä sen edes olevan olemassa

PANOSTA HYVÄÄN PERUSTUKSEEN


Kyseiset opasteet ja kyltit ovat niitä hakusanoja ja -lauseita, joita asiakkaasi kirjoittavat hakukoneeseen etsiessään tarjoamiasi tuotteita tai palveluja. Käyttämällä aikaa ja vaivaa hakusanatutkimukseen, löydät ne markkina-alasi opasteet, jotka ohjaavat runsaasti liikennettä ja tuottoa sivustollesi. Ja tuottamalla sisältöä näiden sanojen ympärille teet itsesi näkyväksi.

Hakusanatutkimuksen luoman perustuksen jälkeen voit ryhtyä perkaamaan sivustosi sisäisiä tekijöitä ja varmistaa, että ne ovat kaikki linjassa luomasi sisältöstrategian kanssa. Hakukoneoptimointiin lähdetään sivuston tarkastuksesta eli auditoinnista. Näin varmistetaan rakenteiden ja sisällön olevan kunnossa ennen kuin niiden varaan ryhdytään rakentamaan tukevaa kampanjaa.

SIVUSTON SISÄISET TEKIJÄT HOUKUTTAVAT JA SAAVAT VIIHTYMÄÄN


Yksinkertaisimmillaan sivuston sisäisten tekijöiden (on page) optimoinnilla tarkoitetaan kaikkia niitä toimia, joita teet sivustollasi auttaaksesi tai haavoittaaksesi sijoitustasi hakutuloksissa. Kolme merkittävintä sisäistä tekijää ovat sivuston koodi, rakenne ja sisältö

Kuten listasta näkee, sivuston sisäiset tekijät ovat niitä olennaisimpia asioita, jotka tulee huomioida jo sivustoa kehitettäessä. Ne takaavat, että kävijät vierailevat sivustollasi, viihtyvät luonasi ja harhailevat syvemmälle alasivuillesi. Sivuston sisäiset tekijät saavat ihmiset viihtymään luonasi samalla tavoin kuin sisustussuunnittelijan harkiten sisustama, arkkitehdin näkemyksellä suunnittelema ja rakentajien ammattitaidolla pystyttämä talo saa ihmiset viihtymään huoneissaan.

Lisäksi taidolla tehty sivuston sisäisiin tekijöihin panostaminen parantaa tapoja, joilla Google löytää ja näkee sivustosi, punnitsee sisältöäsi ja sijoittaa sivustosi hauissa. Laittamalla sivustosi kuntoon sisältä käsin, luot kantavan perustan, joka tuottaa hedelmää pitkällä tähtäimellä vähällä vaivalla.

SIVUSTON KOODI TALLETTAA ARVOSI

Sivuston koodia voi ajatella ämpärinä, joka kerää sivuston ulkoisten tekijöiden tuoman arvon talteen. Koodin laatu on tärkeää, sillä huonosti koodattu sivusto vuotaa reikäisen ämpärin tavoin ulkoisten tekijöiden tuoman arvon hukkaan.

Virheettömällä, laadukkaalla koodilla vältät epäloogisuudet. Kiinnittämällä huomiota otsakkeisiin (title) ja kuvauksiin (description) varmistat Googlen voivan indeksoida ja tutkia sivustoasi mahdollisimman tehokkaasti ja kokonaisvaltaisesti. Vahva sisäinen linkitys ja sivuston rakenne ovat tässä suureksi avuksi.

SIVUSTON RAKENNE NOJAA SISÄLTÖÖN

Rakenne liittyy läheisesti sisältöön. Samalla tavoin rakennuksen käyttötarkoitus vaikuttaa sen muotoon ja rakenteisiin: omakotitalo ja uimahalli vaativat hyvin erilaiset pohjapiirustukset. Yhdessä rakenne ja sisältö vaikuttavat luettavuuteesi, näkyvyyteesi ja löydettävyyteesi.

Rakenne tarkoittaa sivustosi rakennetta sekä tapaa, jolla jäsentelet ja järjestelet sisältösi. Sivuston rakenne merkitsee paljon.

”Hyvä rakenne helpottaa Googlen indeksoinnin hoitavien bottien liikkumista sivustosi sisällä ja varmistaa kaikkien sivujesi päätymisen Googlen indeksiin ja sitä kautta hakutuloksiin.”

SISÄISET LINKIT TUKEVAT RAKENNETTA

Sivuston sisäiset linkit vahvistavat sivustonne rakennetta ja ohjaavat kävijää seikkailemaan syvemmälle sivustollesi ja viipymään sisältösi parissa pidempään. Sivuston sisäisen linkkirakenteen merkitystä ei kannata aliarvioida, sillä oivallisesti toteutettuna se parantaa sijoitusta hakukoneissa. Sisäiset linkit kertovat Googlelle, mitkä sivut sivustollanne ovat tärkeitä.

Sivuston sisäisellä linkkirakenteella voi vaikuttaa huomattavasti siihen, mitkä sivut menestyvät ja näkyvät hakutuloksissa. Mitä enemmän linkkejä luot yksittäiselle sivulle muulta sivustoltasi, sitä arvokkaampana Google kyseisen sivun näkee. Oikealla rakenteella ja onnistuneilla sisäisillä linkityksillä Google nostaa sivuston tärkeimmät sivut korkealle hakutuloksissa.

Huomioi kuitenkin lukukokemus ja luettavuus. Älä viljele linkkejä turhaan tekstissäsi, vaan panosta kiinnostavaan ja luettavaan tekstiin sekä olennaisiin sisäisiin linkityksiin. Siksi on hyvä pitää mielessä, että sisällöt tulee kirjoittaa aina suoraan lukijalle, kuitenkin hakukoneet mielessä pitäen.

SISÄLTÖ TEKEE NÄKYVÄKSI

Hakukoneoptimointiin liittyy erottamattomana osana sisällöntuotanto. Ilman laadukasta sisältöä alasi olennaisista, ajankohtaisista aiheista on vaikea nousta korkealle hakutuloksissa. Harva etsiytyy kauppaan, jolla ei ole mitään tarjottavaa tai joka jättää opasteensa tyhjiksi.

Google välittää informaatiota ja sivuston sisältö on se arvo, jonka Google välittää hakukoneensa käyttäjälle. Googlen vaivattomimmin ymmärtämä informaatio on tekstiä, joten tekstisisältö on merkittävää hakukonenäkyvyyden kannalta.

SIVUSTON ULKOISET TEKIJÄT LUOVAT TIET LUOKSESI

Pelkistetyimmillään sivuston ulkoisten tekijöiden (off page) optimointi tarkoittaa sivuston kävijämäärän ja suosion lisäämistä. Millaiset tiet johtavat luoksesi ja mistä? Millä tavoin ja missä foorumeissa rakennat ja levität mainettasi? Millaisissa ryhmissä ja mihin sävyyn sana palvelustasi tai tuotteestasi leviää?

Ulkoiset tekijät tarkoittavat siis kaikkia niitä toimia, joita toteutat netissä nostaaksesi sijoitustasi hakutuloksissa ja joilla on voimakas vaikutus hakukonenäkyvyytesi parantamiseen. Näitä ovat lyhykäisyydessään:

  1. Sivustolle osoittavien linkkien määrä ja laatu
  2. Sivuston maine sosiaalisessa mediassa
  3. ————————–

Korvaamaton vaikutus on sillä, kuinka paljon ja minkä tyylisiä linkkejä sivustollesi ja sivustoltasi luodaan. Linkit vaikuttavat maineeseesi, ja menestyksesi Googlen hauissa riippuu siitä, ketkä linkittävät sivustollesi ja millä tavoin. Lisäksi linkit olennaisilta sivustoilta omillesi antavat sivustollesi painoarvoa ja lisäävät niin uskottavuuttasi kuin näkyvyyttäsikin alaasi koskevissa hauissa.

LINKIT OVAT SUOSITUKSIA

Kuvittele linkkien olevan suosituksia, joita toiset ihmiset antavat sivustoasi koskien. Kenen haluaisit suosittelevan sivustoasi ja millä tavalla? Entä kenelle toivoisit tulevasi suositelluksi? Laatu houkuttaa ympärilleen yhtä tasokasta seuraa, joten laadukas sisältö on ehdottomasti sivustosi tärkeimpiä maineen luojia ja laadukkaat linkit kertovat arvostuksestasi alan toimijoiden keskuudessa.

LINKIT SIVUSTOLLESI VASTAAVILTA, OLENNAISILTA SIVUSTOILTA

Linkit sivustosi ulkopuolisilta sivuilta ohjaavat liikennettä sivuillesi ja kehottavat Googlea nostamaan sijoitustasi hakutuloksissa. Voit ajatella linkkejä reitteinä liikkeesi eri ulko-oville. Mitä kautta haluat kävijöiden pääsevän millekin osastolle eli sivulle? Mikä osasto hyötyisi eniten puutarhan poikki vievästä reitistä? Keihin vetoaa kävely kerrostalojen katveessa? Kuka haluaisi ensin katsella hetken näyteikkunaa ennen ovelle saapumista?

Tällaiset linkit lisäävät polkuja, joita pitkin niin yleisösi kuin Googlekin löytävät luoksesi. Seuraamalla kilpailijoitasi ja sitä, ketkä luovat linkkejä heidän sivuilleen, saat selville miltä sivustoilta kannattaa hamuta linkkejä. Kyseiset linkit ovat nimittäin juuri niitä, jotka auttavat kilpailijoitasi pääsemään korkeampiin asemiin hakutuloksissa.


Kyllä! Haluan tarjouksen hakukoneoptimoinnista!

LINKKITYYPILLÄ ON MERKITYSTÄ

Olennaista ei ole vain se, miltä sivuilta ulkopuoliset linkit tulevat, vaan myös se, miten linkitykset on toteutettu. Hakukoneoptimoinnin kannalta kannattaa keskittyä kolmenlaisiin linkkityyppeihin: yksisuuntaisiin, vastavuoroisiin sekä kolmen kimppa -linkkeihin.

Yksisuuntaiset linkit ovat linkkejä sivuilta, jotka eivät ole omiasi. Google arvostaa näitä linkkejä ylitse kaiken. Laadukkaat yksisuuntaiset linkit ovatkin mitä vaikuttavimpia, sillä ne ovat ulkopuolisen antamaa arvostusta sivustollesi ja sisällöllesi.

Vastavuoroisiksi linkeiksi kutsutaan linkkejä, joita luot toisten sivustojen kanssa vastineeksi siitä, että he luovat linkin sivuillesi. Kyseessä on eräänlainen linkkien vaihto, jossa molemmat osapuolet saavat linkin sivulleen toistensa sivuilta. Vastavuoroiset linkitkin ovat arvokkaita, mutta vähemmän merkittäviä kuin yksisuuntaiset.

Kolmen kimppa -linkeillä tarkoitetaan linkitystapaa, jossa luot linkin sivustoltasi toiselle sivustolle, jonka omistaja luo vastineeksi linkin sivullesi joltain toiselta omistamaltaan sivustolta. Tällainen linkkien luominen on kannattavaa, sillä se tuo kaikille osapuolille arvokkaita yksisuuntaisia linkkejä.

Maine sosiaalisessa mediassakin realisoituu linkeissä, tykkäyksissä ja jaoissa – ja lopulta hakukonenäkyvyydessä.

MAINEESI SOSIAALISESSA MEDIASSA PERUSTUU PERSOONALLISUUTEEN

Sosiaalisen median käytön tulisi olla osa sivustosi hakukoneoptimointia, sillä Google ja muut hakukoneet käyttävät myönteisiä sosiaalisen median signaaleja arvioidessaan sivustojen sijoituksia hakutuloksissaan. Signaaleja ovat kaikki sisällön jaot, tykkäykset ja twiittaukset, ja niiden runsaus auttaa hakukonetta päättämään, mistä sisällöstä olisi mahdollisesti eniten hyötyä asiakkaalle.

Sosiaalisessa mediassa painavat aktiivisuus ja persoonallisuus. Tee profiilistasi persoonallinen ja kohdeyleisöösi vetoava ja päivitä sitä usein. Muista käyttää kuvia, niillä herätät kiinnostusta ja houkuttelet kävijöitä sivuillesi. Oivaltavasti valittu kuva herättää sekä kysymyksiä että tasapainottaa ja rikastuttaa muuta sisältöä.

SAAT KESTÄVÄN OPTIMOINTISTRATEGIAN MEILTÄ


Me Suomen digimarkkinoinnissa olemme alamme kärkeä kotimaassamme. Olemme keränneet kymmenen vuoden kokemuksemme hakukoneoptimoinnista erilaisissa projekteissa, tehneet hakukoneoptimointia ja luoneet sen pohjalta menestyneitä kampanjoita. Optimointistrategiamme rakentuvat ennen kaikkea oivalliselle sisällölle ja sivuston teknisiin muutoksiin. Näin takaamme kestävän hakukonenäkyvyyden vielä kampanjan jälkeenkin.

Hakukoneoptimointi on alana jatkuvassa muutoksessa ja seuraamme sen kehitystä tiiviisti päivittäin. Olemme nälkäisiä testaamaan erilaisia teorioita käytännössä ja haluamme pysyä kehityksen kärjessä.

Periaatteenamme on toimia Googlen suositusten mukaisesti. Emme siis vaaranna asiakkaidemme sivustojen hakukonenäkyvyyttä rikkomalla Googlen asettamia sääntöjä. Raporttimme tuotamme tarkasti ja ajallaan. Samanlaisella tarkkuudella toimitamme myös seurattavat tulokset, joten näet tarkalleen, mihin rahasi menevät ja mitä ne tuottavat.

Me tarjoamme osaavinta, paneutuvinta ja asiantuntevinta hakukoneoptimointia Suomessa. Autamme sinua mielellämme tavoittamaan asiakkaasi ja kehittämään markkinointiasi.

Haluan Tarjouksen Hakukoneoptimoinnista