
Hakukoneoptimointi
Hakukoneoptimoinnin avulla löydyt Googlesta ennen kilpailijoitasi ja saat lisää näkyvyyttä, liikennettä sekä kauppaa.
Teemme hakusanatutkimuksen, jotta saamme kattavan tiedon siitä, millaisia hakusanoja asiakkaanne käyttävät etsiessään palveluitanne.
Kävijämääränne nousevat, kun tuotamme hakusanatutkimuksen mukaista sisältöä ja teemme sivustosta teknisen hakukoneoptimoinnin avulla toimivammat.
Kirjoitamme sisällöt niin, että ne ohjaavat lukijan aina seuraavaan sisältöön, ja lopulta tarjouspyyntöön. Ostopolun esteet poistamme konversio-optimoinnin avulla.
Kun suurin osa verkkosivustonne liikenteestä tulee orgaanisesti, niin se luo pitkän ajan ennustettavuutta tarjouspyyntöjen ja liidien määrästä sekä koko markkinoinnin tuomasta tuloksesta.
88 %
asiakkaitasi aloittaa tuotteen tai palvelun etsimisen hakukoneista
89 %
lukee vain ensimmäisen sivun hakutulokset
Jos et löydy ensimmäiseltä sivulta, niin vain harva asiakas löytää yrityksenne palvelut.
Hakukoneoptimoinnilla nostamme teidät korkealle hakutuloksissa, kasvatamme sivustonne kävijämäärää ja tuomme kauppaa kehittämällä sivuston teknistä toteutusta sekä sisältöjä. Kun nostamme sivustoanne hakutuloksissa, sivustollenne virtaa enemmän ostohaluisia kävijöitä ilmaiseksi.
Korkeat hakusijoitukset = Ilmaista kävijävirtaa = Sammumaton markkinointi
Hakukoneoptimointia ei saa pois päältä. Kun nousette teille tärkeillä hakusanoilla, niin markkinointinne pysyy päällä, vaikka siihen ei laitettaisi eurokaan lisää. Näin hakukoneoptimointi tekee markkinoinnistanne myös ennustettavampaa, mikä helpottaa budjetointia ja vähentää kertaluontoisen kampanjoinnin tarvetta.
Hakukoneoptimointi on digitaalisen markkinoinnin kivijalka.
Hakukoneoptimointi on digimarkkinoinnin keino, jolla voit parantaa verkkosivustosi sijoituksia hakukoneiden hakutulossivuilla. Mitä korkeammalla sivustosi on esimerkiksi Googlen hakutuloksissa, sen todennäköisemmin ihmiset klikkaavat hakutuloksista sivustollesi.
Hakukoneoptimoinnin onnistuminen vaatii kolme asiaa: sivuston täytyy toimia teknisesti oikein, sivustolle tulee olla useita linkkejä muilta sivuilta ja sivuston sisällön täytyy vastata haettua hakusanaa. Sisältöä tulee olla vähintään 500 sanaa per sivu, jotta sivusto on hakukoneiden mielestä relevantti.
Hakukoneoptimointia kannattaa tehdä, koska sen avulla saat Googlen hakutuloksista ilmaista liikennettä sivustollesi. Jos sivustosi onnistuu myös konvertoimaan kävijät tarjouspyynnöiksi, niin silloin liikenne muuttuu rahaksi.
Hakukoneoptimointia ei myöskään saa pois päältä, kun olet onnistunut nostamaan sivustoasi hakutuloksissa. Hakukoneoptimoinnin merkitys korostuu esimerkiksi taloudellisesti vaikeina aikoina: jos sivustosi on hyvin hakukoneoptimoitu, niin sivuillesi tulee paljon liikennettä, vaikka et laittaisi markkinointiin euroakaan.
Esimerkiksi meidän sivustollemme tulee hakukoneoptimoinnin kautta niin paljon liikennettä, että meidän ei tarvitsisi laittaa markkinointiin euroakaan rahaa. Silti liikennemäärämme vastaisivat niin isoja lukuja, että saman liikenteen hankkiminen maksetulla mainonnalla maksaisi puoli miljoonaa.
Hakukoneoptimointi toimii hakukoneen algoritmin perusteella. Hakukoneilla on
automatisoituja ”spidereita”, jotka selaavat internetiä 24/7/365 valtavalla nopeudella. Nämä ”Spiderit” ikään kuin kartoittavat internetiä samalla tapaa kuin tähtitieteilijät kartoittavat universumia.
”Spiderit” keräävät sivuiltasi dataa, lukevat sisältöä, tarkistavat teknistä toimivuutta ja määrittävät siten, kuinka hyvin sivustosi vastaa hakukoneen käyttäjän hakemaa hakusanaa. Lisäksi ne kartoittavat sivustosi nopeutta, title tageja, sosiaalisia signaaleja, sisäisiä ja ulkoisia linkityksiä jne.
Jos sivustosi ei toimi teknisesti oikein, niin esimerkiksi Googlen ”Spiderit” eivät pääse sivustollesi, jolloin sivustosi ei löydy laisinkaan hakukoneista. Jos sivustosi toimii oikein, mutta siellä ei ole hakukoneen käyttäjän hakua vastaavaa sisältöä, ”Spideri” ei osaa nostaa sitä hakutuloksissa korkealla, eivätkä asiakkaasi löydä sivustollesi.
Hakukoneoptimointi koostuu siis sadoista pienistä asioista, joita Googlen ”Spiderit” tarkkailevat sinunkin sivustollasi päivittäin. Tämän takia hakukoneoptimointia tulee tehdä jatkuvasti, jotta Googlen ”Spiderit” pysyvät tyytyväisinä ja pitävät sivuasi toimialasi relevanteimpana sivustona.
Hakukoneoptimoinnilla hankitaan liidejä niin, että hakukoneoptimoidut sisällöt luovat sivustollesi ostopolkuja. Ostopolun tulee ”päättyä” aina joko tarjouspyyntöön tai esimerkiksi oppaan lataukseen. Tässä esimerkki ostopolusta. Asiakkaasi googlettaa ”miten saada liidejä”. Olet kirjoittanut artikkelin ”10 tapaa miten saada liidejä”. Asiakkaasi päätyy lukemaan kirjoittamasi artikkelin.
Artikkelissa on myös linkki kirjoittamasi oppaan lataussivulle. Opas on nimeltään ”Liidienhankinta hakukoneoptimoinnilla”. Asiakkaasi kiinnostuu tästäja lataa oppaasi yhteystietojaan vastaan. Nyt voit tiedustella hänen kiinnostustaan palveluitasi kohtaan puhelimitse tai sähköpostitse.
Verkkokaupan hakukoneoptimointi koostuu täysin samoista elementeistä kuin minkä tahansa muunkin sivuston hakukoneoptimointi. Verkkokaupan täytyy toimia teknisesti oikein, sinne tulee olla linkityksiä muilta sivuilta ja verkkokaupassa tulee olla paljon sisältöä.
Tuotesivut, kategoriasivut ja blogiartikkelit ovat hyviä paikkoja, joihin hakua vastaavaa sisältöä kannattaa kirjoittaa. Mitä kilpaillumpi hakusana on, sitä enemmän suosittelemme kirjoittamaan sisältöä. Korkean kilpailun hakusanallesisältöä tulee olla yli 1 000 sanaa.
Pitkän hännän avainsanat, eli long-tail-keywords, ovat hakusanoja, joilla on pienempi kilpailu. Usein se tarkoittaa myös sitä, että pitkän hännän avainsanaa käyttävä henkilö etsii tarkasti juuri tietynlaista tuotetta. Esimerkiksi”lenkkarit” ei ole pitkän hännän avainsana, vaan ns. pääavainsana.
”Vihreät lenkkarit maastojuoksuun” on esimerkki pitkän hännän avainsanasta. Tällaista avainsanaa käyttävä henkilö on selvästi päättänyt, että hän haluaa hankkia vihreät lenkkarit, jotka soveltuvat maastojuoksuun. Siksi tällaisella avainsanalla sijoittuminen hakutuloksissa voi olla jopa tuloksellisempaa kuin epämääräisellä ja laajalla päähakusanalla.
Sijoitusten nousemisen nopeutta ei voi ennustaa, koska se riippuu täysin sivustosi teknisestä toimivuudesta, sisällöstä sekä kilpailusta kyseisellä avainsanalla. Sijoitusten nousemiseen voi mennä mitä tahansa viikosta jopa useisiin vuosiin. Nyrkkisääntönä voidaan pitää, että määrätietoisen hakukoneoptimoinnin tulokset alkavat näkyä 3 kuukauden kohdalla ja todellista hedelmää se alkaa kantamaan 12 kuukauden kohdalla.
Linkkienhankintaan on useita eri keinoja. Parhaita ovat kuitenkin nämä kolme:
Linkit sivustollesi ovat Googlen silmissä osoituksia luottamuksesta. Mitä suurempi ja luotettavampi sivusto linkittää sivuillesi, sen voimakkaampi luottamuksenosoitus linkki Googlen silmissä on. Google ajattelee siis karrikoidusti näin: ”Jos näin moni muu yritys ja sivusto linkittää tälle sivulle, niin sivun on pakko olla hyvä. Minäpä nostan sitä hakutuloksissa korkeammalle, jotta kaikki näkevät sen!”
Hakusanatutkimus on nimensä mukaisesti tutkimus hakusanoista (avainsanoista), joita asiakkaasi käyttävät etsiessään sinun tai kilpailijoidesi palveluita. Hakusanatutkimuksen avulla saat selville, mikä sijoituksesi on milläkin hakusanalla, kuinka kilpailtu hakusana on ja kuinka paljon sillä on hakuja kuukausittain.
Hakusanatutkimuksen avulla voit keskittää sisällöntuotannon tärkeimpien hakusanojen ympärille ja nostaa sivustosi sijoituksia hakutuloksissa juuri niillä hakusanoilla, joita asiakkaasi käyttävät etsiessään palveluitasi.
Löydytte mahdollisimman monella toimialaanne liittyvällä hakusanalla, mikä parantaa näkyvyyttänne ja brändiänne.
Sivustonne tulospotentiaali kasvaa suuremmaksi, mitä enemmän sivustollenne virtaa asiakkaita ilmaiseksi.
Myyntinne saa enemmän liidejä teknisesti toimivan, konversio-optimoidun ja sisältörikkaan sivuston ansiosta.
Saatte enemmän kauppaa, koska sivustonne sisältö myy tuotettanne ja ohjaa lukijaa pyytämään tarjouksen.
Perinteisesti hakukoneoptimointi keskittyy ainoastaan nostamaan sijoituksiasi hakutuloksissa. Nousseiden hakusijoitusten merkitys on kuitenkin pieni, jos sivustolle virtaavat kävijät eivät muutu liikevaihdoksi.
Siksi me kehitämme hakukoneoptimoinnin tuotteessamme koko ostopolkuanne hakutuloksista kauppaan asti.
Jaamme hakusanat kolmeen eri luokkaan:
Kun asiakas saapuu sivustollenne käyttämällään hakusanalla, niin todellisuudessa hän päätyy rakentamallamme ostopolulle. Kirjoitamme ostopolun sisällöt niin, että luomme kiinnostusta seuraavaa sisältöä kohtaan, jolloin asiakas klikkaa itsensä seuraavaan sisältöön. Näin johdatamme häntä haluamaamme sisältöön, jossa kävijän on mahdollista muuttua liidiksi tai tarjouspyynnöksi.
Hakukoneoptimointiin kuuluu myös konversio-optimointi. Konversio-optimoinnin avulla analysoimme kävijöiden käytöstä sivustolla ja teemme sen perusteella sivustoon muutoksia, jotta sivuston käyttökokemus paranee. Konversio-optimoinnin tavoitteena on tehdä kävijän kulku ostopolulla kohti tarjouspyyntöä helpoksi.
Todellinen kasvu syntyy sitoutuneista asiakkaista, minkä lisäksi sitouttava sisältö luo luottamusta sivustokävijöissä, koska se viestii siitä, että huolehditte asiakkaistanne myös kaupanteon jälkeen.
Määritämme heti strategiavaiheessa hakukoneoptimointiprojektille tärkeimmät KPI-mittarit, jotka ajavat liiketoimintanne kasvua. Mittaamme näitä jatkuvasti ja raportoimme tuloksista 2-4 viikon sykeleissä.
Hakukoneoptimointi koostuu monesta eri asiasta, jonka takia se herättää usein kysymyksiä. Tässä muutamia yleisimpiä kysymyksiä.
Mikään ei ole pahempi tilanne kuin se, että uudistatte isolla rahalla sivustonne ja heti uudistuksen jälkeen kävijämäärät tippuvat pohjamutiin. Meidän tehtävämme on varmistaa, että näin ei käy teidän sivustollenne. Sivuston rakenteeseen, url-rakenteeseen, url-osoitteisiin, sisältöön ja metatietoihin tulee kiinnittää erityisen suurta huomioita sivustouudistuksen yhteydessä.
Uudistimme myös omat sivumme 2019 joulukuussa, eivätkä hakusijoituksemme tippuneet lainkaan.
Sivuston nopeus on tärkeimpiä hakukoneoptimointiin vaikuttavia tekijöitä. Siksi nopeutamme sivustoanne hakukoneoptimoinnin teknisellä toteutuksella.Sivusto voi olla hidas, jos esimerkiksi:
Hakukoneoptimointi korjaa nämä kaikki.
Teemme projektin alussa hakusanatutkimuksen. Sen avulla saat selville kaikki toimialaanne liittyvät kuukausittaiset hakumäärät hakusanoittain sekä sijoituksenne näillä hakusanoilla.
Hakusanatutkimus ohjaa tekemäämme sisältösuunnitelmaa. Kun kirjoitamme sisältöä hakusanatutkimuksen paljastamille hakusanoille, nousette teille tärkeillä hakusanoilla hakutuloksissa.
Kirjoitamme tekstin hakusanatutkimukseen ja ostajapersooniin pohjautuen. Näin tekstit rakentuvat ostoprosessin ympärille, jolloin sisältö auttaa ja tukee ostajapersoonan ostoprosessia.
Selvitämme ostajapersoonien ostopäätökseen eniten vaikuttavat asiat, eli draiverit. Käytämme draiveria hyväksi kaikissa sisällöissä, mikä tarkoittaa sitä, että käytämme systemaattisesti hyväksi asiakkaan suurinta tarvetta ja kanavoimme sen haluksi ostaa tuotteenne.
Herätämme jokaisessa sisällössä ostajapersoonan kiinnostuksen seuraavaan sisältöön, jolloin hän siirtyy ostopolulla eteenpäin.
Teemme yli 1M€ vaihtaville yrityksille maksuttoman hakukoneoptimoinnin auditoinnin.
Auditoinnilla saatte selville, missä osa-alueissa teillä on parhaat kehitysmahdollisuudet ja mitkä osa-alueet jarruttavat hakutuloksissa nousemista. Auditointi on napakka 10-sivuinen tilannekatsaus sivustonne nykytilaan. Se on maksuton, eikä se sido sinua mihinkään. Pyydä maksuton auditointi täältä.
Vika on usein kolmessa osa-alueessa: 1) Sisällöt eivät vakuuta lukijaa 2) Sivuston käyttökokemus on huono tai liidien hankintamenetelmät puuttuvat 3) Sivusto ei toimi teknisesti oikein ja se on hidas.
Hakukoneoptimoinnin tuotteemme ottaa huomioon kaikki nämä kolme osa-aluetta. 1) Kirjoitamme ostajapersoonia puhuttelevaa sisältö, joka saa heidät kiinnostumaan tuotteistanne. 2) Parannamme sivustonne käyttökokemusta lämpökartta-analyysien ja konversio-optimoinnin avulla. 3) Kehitämme sivustonne teknistä toimivuutta ja nopeutta teknisen hakukoneoptimoinnin avulla.
Käytämme sivustonne hakukoneoptimointiin parhaita työkaluja.
Hakukoneoptimointi on digitaalisen markkinointistrategian tärkein elementti, koska se tehostaa kaikkia tekemiänne markkinoinnin toimenpiteitä.
Hakukoneoptimoinnin ansiosta verkkosivustollenne virtaa jatkuvasti tuhansia ja kymmeniä tuhansia ostohaluisia asiakkaita ilmaiseksi, koska löydytte korkeammalta hakutuloksissa.
Markkinointijohtajan tehtäväksi muodostuu näiden asiakasmassojen ohjailu haluttuihin kanaviin, kuten sähköpostilistoille, kampanjoihin, yrityksen someen ja – tietysti tärkeimpänä – kohti kauppaa.
Sijoituksenne hakutuloksissa eivät koskaan pysy muuttumattomina paikallaan, vaan ne joko laskevat tai nousevat.
Se, kumpaa ne tekevät, on sinun päätöksesi.
Kasvanut kävijämäärä tuo teille tarkkaa dataa siitä, mitkä markkinoinnin toimenpiteet sivuillanne toimivat ja mitkä eivät toimi.
Sen ansiosta markkinointi ei ole enää arvailua, vaan markkinointibudjetin eurot voidaan sijoittaa juuri niihin kanaviin, joista niillä saadaan tutkitusti suurin hyöty. Näin markkinointi-investoinnit ovat perusteltuja, koska niillä on selkeä tuotto-odotus ja markkinointia voidaan skaalata.
Tasainen kasvu ja jatkuvat tulokset luovat markkinointistrategialle pohjan, jonka päälle muu markkinointi on helppo rakentaa tai johon olemassa oleva strategia on helppo liittää, ja josta kaikki muut markkinoinnin toimenpiteet saavat lisää voimaa.
Meillä on kokonaisvaltainen ja räätälöitävissä oleva – kokemuksen kautta hioutunut – hakukoneoptimoinnin paketti, joka on helppo liittää jo olemassa olevaan markkinointistrategiaan tai jonka päälle on helppo rakentaa kokonaan uusi strategia.
Me lisäämme myyntiänne – emme pelkästään kävijöitä.
Liian usein onnistuneen hakukoneoptimoinnin mittarina pidetään kasvanutta asiakasliikennettä verkkosivuilla. Tietysti asia on pelkistettynä näin, mutta jos hakukoneoptimoinnin haluaa tuottavan yritykselle rahaa, niin asiat tulee nähdä strategisemmin.
Mihin lisääntynyt kävijämäärä vaikuttaa liiketoiminnallisesti? Entä jos kävijämäärä tuplaantuu, mihin se vaikuttaa? Tuplaantuuko myös verkkosivujen kautta tehty myynti?
Näihin kysymyksiin on mahdotonta vastata, jos mitataan vain kävijämäärää. Ja jos mitataan vain kävijämäärää, niin todennäköisesti keskitytään vain kävijämäärän lisäämiseen – ei myynnin kasvattamiseen. Pelkkä lisääntynyt kävijämäärä ei tuo sinulle välttämättä euron euroa.
Me näemme hakukoneoptimoinnin paljon kokonaisvaltaisempana ja strategisempana toimenpiteenä, jolla haukkaamme ison osan ostovalmiista kohderyhmästä yrityksenne sivustolle.
Hakukoneoptimointi eli Search Engine Optimization (SEO) tarkoittaa verkkosivujen optimoimista niin, että sivusto kerryttää mahdollisimman paljon orgaanista eli ilmaista liikennettä hakukoneiden kautta.
Hakukoneoptimoinnin avulla sivustosi löytyy korkeammalta Googlesta ja saa enemmän kävijöitä.
Optimoinnin pohjana on keskeisten hakusanojen selvittäminen. Sivuston sisäisten ja ulkoisten tekijöiden muovaaminen tapahtuu suhteessa valittuihin hakusanoihin.
Hyvin rakennettu, linkitetty ja laadukkaalla sisällöllä täytetty sivusto on hakukoneoptimoinnin vakaa pohja. Sisältöstrategian, linkkien ja rakenteen avulla luodaan kulkureittejä, joita pitkin ihmiset löytävät luoksesi. Samalla kohdennetaan ja täsmennetään opasteita ja muovataan sivustostasi kohderyhmääsi houkutteleva.
Hakusanatutkimuksessa on tavoitteena luoda kattava lista avainsanoista, joilla tarjoamiasi palveluja ja tuotteita haetaan netissä. Tarkoituksena on luoda hakusanoihin nojaava sivusto, jolla on helppo navigoida ja jonka rakenne tukee sisältöä.
Sisällön tavoitteena on avata olennaiset kysymykset alastasi yleisösi käyttämällä kielellä, tyylillä ja sanoilla. Hakusanoja kartoittaessa mieti, millä tavoin oman markkina-alasi kieli kietoutuu yhteen kohdeyleisösi tyylin, tarpeiden ja mieltymysten kanssa.
Yksinkertaisimmillaan sivuston sisäisten tekijöiden (on page) optimoinnilla tarkoitetaan kaikkia niitä toimia, joita teet sivustollasi auttaaksesi tai haavoittaaksesi sijoitustasi hakutuloksissa. Kolme merkittävintä sisäistä tekijää ovat sivuston koodi, rakenne ja sisältö
Virheettömällä, laadukkaalla koodilla vältät epäloogisuudet. Kiinnittämällä huomiota otsakkeisiin (title) ja kuvauksiin (description) varmistat Googlen voivan indeksoida ja tutkia sivustoasi mahdollisimman tehokkaasti ja kokonaisvaltaisesti. Vahva sisäinen linkitys ja sivuston rakenne ovat tässä suureksi avuksi.
Rakenne liittyy läheisesti sisältöön. Samalla tavoin rakennuksen käyttötarkoitus vaikuttaa sen muotoon ja rakenteisiin: omakotitalo ja uimahalli vaativat hyvin erilaiset pohjapiirustukset. Yhdessä rakenne ja sisältö vaikuttavat luettavuuteesi, näkyvyyteesi ja löydettävyyteesi.
Sivuston sisäiset linkit vahvistavat sivustonne rakennetta ja ohjaavat kävijää seikkailemaan syvemmälle sivustollesi ja viipymään sisältösi parissa pidempään. Sivuston sisäisen linkkirakenteen merkitystä ei kannata aliarvioida, sillä oivallisesti toteutettuna se parantaa sijoitusta hakukoneissa. Sisäiset linkit kertovat Googlelle, mitkä sivut sivustollanne ovat tärkeitä.
Hakukoneoptimointiin liittyy erottamattomana osana sisällöntuotanto. Ilman laadukasta sisältöä alasi olennaisista, ajankohtaisista aiheista on vaikea nousta korkealle hakutuloksissa. Harva etsiytyy kauppaan, jolla ei ole mitään tarjottavaa tai joka jättää opasteensa tyhjiksi.
Google välittää informaatiota ja sivuston sisältö on se arvo, jonka Google välittää hakukoneensa käyttäjälle. Googlen vaivattomimmin ymmärtämä informaatio on tekstiä, joten tekstisisältö on merkittävää hakukonenäkyvyyden kannalta.
Korvaamaton vaikutus on sillä, kuinka paljon ja minkä tyylisiä linkkejä sivustollesi ja sivustoltasi luodaan. Linkit vaikuttavat maineeseesi, ja menestyksesi Googlen hauissa riippuu siitä, ketkä linkittävät sivustollesi ja millä tavoin. Lisäksi linkit olennaisilta sivustoilta omillesi antavat sivustollesi painoarvoa ja lisäävät niin uskottavuuttasi kuin näkyvyyttäsikin alaasi koskevissa hauissa.
Kuvittele linkkien olevan suosituksia, joita toiset ihmiset antavat sivustoasi koskien. Kenen haluaisit suosittelevan sivustoasi ja millä tavalla? Entä kenelle toivoisit tulevasi suositelluksi? Laatu houkuttaa ympärilleen yhtä tasokasta seuraa, joten laadukas sisältö on ehdottomasti sivustosi tärkeimpiä maineen luojia ja laadukkaat linkit kertovat arvostuksestasi alan toimijoiden keskuudessa.
Olemme tehneet hakukoneoptimointia pian kymmenen vuotta ja luoneet sen pohjalta menestyneitä optimointistrategioita. Optimointistrategiamme rakentuvat ennen kaikkea oivalliselle sisällölle ja sivuston teknisiin muutoksiin. Näin takaamme kestävän hakukonenäkyvyyden vielä kampanjan jälkeenkin.
Hakukoneoptimointi on alana jatkuvassa muutoksessa ja seuraamme sen kehitystä tiiviisti päivittäin. Olemme nälkäisiä testaamaan erilaisia teorioita käytännössä ja haluamme pysyä kehityksen kärjessä.
Periaatteenamme on toimia Googlen suositusten mukaisesti. Emme siis vaaranna asiakkaidemme sivustojen hakukonenäkyvyyttä rikkomalla Googlen asettamia sääntöjä. Raporttimme tuotamme tarkasti ja ajallaan. Samanlaisella tarkkuudella toimitamme myös seurattavat tulokset, joten näet tarkalleen, mihin rahasi menevät ja mitä ne tuottavat.
Me tarjoamme todistetusti tuloksekasta hakukoneoptimointia Suomessa. Autamme sinua mielellämme tavoittamaan asiakkaasi ja kehittämään markkinointiasi.