Facebook-markkinointi


Tuomme ostavia asiakkaita verkkosivuillenne,

hankimme myyjienne työpöydät täyteen laadukkaita liidejä

ja

kasvatamme myyntiänne mitattavasti Facebook-markkinoinnin avulla.


Facebook-markkinointi on noussut suureen suosioon eri yritysten markkinointistrategioissa, eikä turhaan sillä Facebook-markkinointi on monille yrityksille kultakaivos uusasiakashankinnassa.

Pääset hyödyntämään markkinoiden tehokkainta tekoälyä mainonnan kohdentamisessa sekä optimoinnissa ja saat tätä kautta ennennäkemättömiä tuloksia.

Halvat näyttökerrat, markkinoiden paras tekoäly, markkinoiden tarkimmat kohdennusvaihtoehdot, yli 3 miljoonaa suomalaista, globaalisti skaalaava mainosalusta, mitä muuta voisit enää toivoa?


Kyllä! Haluan tarjouksen Facebook-markkinoinnista!

Facebook-markkinointi:

Generoi myynnillenne liidejä

Tuotamme myyntinne työpöydät täyteen laadukkaita liidejä ennennäkemättömän halvalla, eikä myyntisi tarvitse soittaa enää yhtään kylmäsoittoa.

tuo mitattavasti kauppaa

Verkkokaupoille Facebook-markkinointi on melkoinen kultakaivos. Saat tuotteesi juuri haluamasi kohderyhmän eteen ja pääset hyödyntämään koneoppimista saavutettuasi riittävän ostovolyymin.

tukee tehokkaasti muita digikanavia

Tuet muiden digikanavien tuloksia uudelleenmarkkinoinnilla, tuomalla esimerkiksi AdWords-kampanjan kautta tulleen käyttäjän takaisin sivuillesi suoraan Facebookista.

Lisää yrityksenne tunnettuutta

Kasvatat yrityksenne tunnettuutta tehden samalla mitattavaa tulosta. Älä erottele enää brändikampanjaa ja myyntiin tähtäävää kampanjaa, koska ne voidaan nyt yhdistää!

Kenelle Facebook-markkinointi sopii?

Facebook-markkinointi sopii oikeastaan kaikenlaisille yrityksille, mutta kaikista parhaiten se sopii yrityksille, jotka toimivat maanlaajuisesti tai jopa kansainvälisellä kentällä. Tämä johtuu yksinomaan siitä, että tehokkaimmillaan Facebook-markkinoinnissa hyödynnettään koneoppimista, joka vaatii oppiakseen jonkin verran volyymia. Tarpeeksi suurta volyymia on hankala saavuttaa paikallisilla yrityksillä.

Toisaalta esimerkiksi B2B-yrityksille Facebook-markkinointi tarjoaa loistavia ratkaisuja vaikkapa asiakaslistojen sekä kaksoisolentokohdennusten pohjalta kohdentamiseen, joten pieni kohderyhmä ei välttämättä ole ongelma.

Facebook toimii loistavasti myös oikean viestin löytämisessä kohderyhmälle, sillä huomio on todella halpaa verrattuna suurimpaan osaan muista kanavista.

Tarkoitamme tällä sitä, että erilaisia viestinnällisiä tulokulmia voidaan kokeilla edullisesti, jotta löydämme sen viestin, joka räjäyttää potin. Näin koko markkinointiviestintäänne voidaan samalla kehittää muissakin kanavissa Facebookista kerätyn datan avulla.

Unohda arvottomat tykkäykset

Pelkkä tykkäysten kalastelu ei näy plussana viivan alla, eivätkä virtuaalipeukut kasvata liiketoimintaanne


Saat kauttamme euroja, liikennettä ja mitattavia tuloksia

Mittaamme Facebook-markkinoinnin tulokset aina euromääräisesti, joten saamme selville lähes reaaliaikaisesti mainonnan ROI:n.

Facebook-markkinoinnilla saatuja tuloksia:

”Suomen Digimarkkinointi tuotti meille vuoden 2017 aikana Facebookista liidejä, jotka toivat meille 7-numeroisen summan kauppaa.Matti Perkkiö, Chief Marketing & Digital Officer @LämpöYkkönen Oy

Lämpöykkösen Facebook-mainonnan ROI:
0%


”Digimarkkinointi ohjasi potentiaalisia asiakkaita Facebookista tarjouspyyntösivulle. Tavoitteena oli saada henkilö jättämään tarjouspyyntö.

Tuloksena koko traktorisarja myytiin loppuun kuukaudessa ja tarjouspyyntöjä tuli enemmän kuin mistään muusta vuoden 2017 kampanjastamme.”Kimmo Kokkonen, Markkinointipäällikkö @AGCO Suomi Oy



Aminopörssi -verkkokauppa

Facebookin dynaamiset tuotemainokset mahdollistavat kohdennetut tuotemainokset verkkosivuilla vierailleille. Heidän tarkastellessaan tiettyä tuotetta, seuraa sen tuotteen mainos Facebookissa.

Aminopörssille kyseiset mainokset tuottivat kolmen ensimmäisen kuukauden aikana 594 % ROI:n. Mikäli mukaan lasketaan myös mainoksen nähneet ja samana päivänä ostaneet, vastaava luku on 2424 %.

Verkkokaupan Facebook-mainonnan ROI
0%

Mitä me teemme Facebookissa eri tavalla kuin muut?


Olemme tehneet mitattavasti kauppaa miljoonilla euroilla Facebookin avulla, niin myyntiorganisaatioille, kuin verkkokaupoillekin viimeisen 1-2 vuoden aikana.

Se johtuu siitä, että ymmärrämme tarkalleen sen, miten Facebookin algoritmi toimii. Siksi osaamme hyödyntää sitä mainonnan maksimaalisen kustannustehokkuuden saavuttamiseksi myös sinun hyväksesi.

Facebook-markkinoinnin toimintamallimme on yksinkertainen, olemme todistaneet sen toimivuuden ja jotta se toimii käytämme sen apuna tekoälyä.

Facebook-markkinoinnin todellinen voima piilee kohderyhmässänne. Kohderyhmällänne on yhteinen tarve, ongelma tai palava halu, jotka ohjaavat heidän käytöstään.

Teemme Facerbook-markkinointia seuraavalla tavalla:

  1. Määritellään sopiva konversio ja viesti, jolla henkilöt saadaan konvertoimaan
  2. Etsitään tekoälyn avulla kohderyhmästänne henkilöt, jotka ovat valmiita tarttumaan haluttuun konversioon
  3. Viedään viesti kohdennetusti näiden henkilöiden eteen, jotta saatu huomio on mahdollisimman edullista
  4. Kehitetään viestiä saadun datan pohjalta niin, että se puree entistä paremmin ja entistä laajempaan yleisöön
  5. Facebook-markkinointi alkaa skaalaamaan todella rajusti, kun tämä toteutetaan onnistuneesti riittävän monta kertaa

Tyylimme tehdä Facebookia on Suomessa verrattain uusi, eikä tällainen ole siksi ihan totuttua arkipäivää – ainakaan vielä.

Suomessa keskitytään vielä todella paljon vain orgaaniseen näkyvyyteen ja julkaisujen tekoon, vaikka ne vievät vain aikaa ja niillä on todella vaikea tehdä merkittävää tulosta. Siitä johtuen Facebookissa mainostaminen on Suomessa vielä todella edullista.

Facebook on myös ilmoittanut, että se vähentää merkittävästi yritysten saamaa orgaanista eli ilmaista näkyvyyttä tiputtaen sen lähes nollaan. Nyt sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus olla eturintamassa ja hallita Facebookin maksettu mainonta, kun suuri muutos tapahtuu Facebook-markkinoinnissa.

Facebook-markkinoinnin hinta

Hinta tyypilliselle Facebook-markkinointiprojektille on alkaen 495 €/kk + alv. Toteutamme minimissään 6 kuukauden mittaisia projekteja, koska näin saamanne tulokset ovat lähes poikkeuksetta parempia, kuin lyhyissä projekteissa.

Kuukausitasolla FB-markkinointiin tulee olla valmis panostamaan vähintään 1000€, jotta me olemme oikea kumppani sinulle. Osaamisemme on tekoälyn hyödyntämisessä sekä mainonnan kehittämisessä datan pohjalta.

Toki voimme toteuttaa myös pienen mittakaavan kampanjoita. Yleisimmin Facebook-markkinointi-asiakkaamme aloittavat noin 1000€ kuukausipanostuksella ja tuloksien myötä budjettia nostetaan siitä pikku hiljaa kohti maksimivolyymia, jolla pystytään ylläpitämään haluttua kustannustehokkuutta.

Pyydä tarjous Facebook-markkinoinnista!

MITÄ KAIKKEA FACEBOOK-MARKKINOINNILLA VOI TEHDÄ?

1. Facebook Remarketing - Tavoita sivustollasi vierailleet asiakkaat tehokkaasti uudestaan

Facebook-remarketing on yksinkertainen tapa tavoittaa verkkosivuillasi käyvät ihmiset tai mainostesi kanssa vuorovaikutuksessa olleet ihmiset. Facebook-remarketing on tehokkaimmillaan, kun pystyt tarjoamaan spesifiä ratkaisua spesifiin ongelmaan. Eli esimerkiksi, kun asiakas käy katsomassa sivuillasi kattoremonttisivua, niin uudelleenmarkkinoit hänelle kattoremontin ostajan opasta. Lue lisää: Facebook-remarketing.

2. Dynaaminen uudelleenmarkkinointi ja dynaamiset tuotemainokset

Dynaamisessa uudelleenmarkkinoinnissa käytetään dynaamisia tuotemainoksia ja se on verkkokaupoille suunnattu mainosmuoto. Käytännössä se on edistynyt versio uudelleenmarkkinoinnista, jossa Facebook tekee mainokset puolestasi automaattisesti. Dynaamisen uudelleenmarkkinoinnin avulla pystyt näyttämään ihmisille Facebookissa mainontaa juuri siitä tuotteesta, jota hän äsken katsoi verkkokaupassasi tai jonka hän lisäsi ostoskoriin, mutta jätti kuitenkin ostamatta. Lue lisää: Facebook Dynaaminen Uudelleenmarkkinointi

3. Maksullinen mainonta kylmiin yleisöihin - Tuota kylmistä yleisöistä lämpimiä liidejä

Maksullisella mainonnalla kylmiin yleisöihin tarkoitetaan uusien asiakkaiden houkuttelua Facebookista. Kokonaisuudessaan se on hyvin samankaltaista kuin remarketing. Suurimpana erona on se, että remarketingissa mainontaa kohdennetaan henkilöille, jotka jo tuntevat yrityksesi, kun taas kylmiin yleisöihin tähdätessä pyritään hankkimaan täysin uusia asiakkaita, jotka eivät ole vielä kuulleet yrityksestäsi. Lue lisää: Facebook-mainonta.

4. Facebook myyntiputki - ylivoimainen keino maksimaalisiin tuloksiin Facebook-markkinoinnilla

Facebook myyntiputki tarkoittaa kaikkien edellä mainittujen yhdistämistä tavalla, joka tukee asiakkaan ostoprosessia kokonaisvaltaisesti. Käytännössä tämä tapahtuu niin, että luodaan erilaisia sisältöjä ja niihin ohjaavia mainoksia kaikkiin eri ostoprosessin vaiheisin sekä kohdennetaan mainonta vastaamaan näitä ostoprosessin vaiheita. Yleensä Facebookista saavutetaan maksimaaliset tulokset juuri myyntiputken avulla. Lue lisää: Facebook-myyntiputki.

Facebook-markkinoinnin suurimmat edut ovat:

1. Facebookilla on Suomessa lähes kolme miljoonaa käyttäjää

2. Facebook-markkinointi on mahdollista kohdentaa todella tarkasti juuri oikeille ihmisille. Tämä on ehkä Facebookin suurin kilpailuetu muihin kilpailijoihin verrattuna, sillä yksikään toinen alusta ei tarjoa yhtä tarkkaa kohdentamista.

3. Facebook-markkinoinnin tehokkuus voidaan mitata ja tulokset raportoida

4. Facebook-markkinointi kehittyy hurjaa vauhtia Facebookin mainosalustan mukana ja sitä myös tulokset paranevat, mikäli pysyt vain ajan hermoilla.

Facebook-markkinointi on tietyllä tapaa TV-mainonnan ja Google-mainonnan yhdistelmä. Pystyt rakentamaan brändiä ja pääset käsiksi suuriin kohderyhmiin, mutta pystyt kuitenkin mittaamaan tuloksia äärimmäisen tarkasti ja kohdentamaan mainontaa äärimmäisen tarkasti. Tärkeintä on, että Facebook-markkinointi on suunniteltu kunnolla ja toteutettu vastaamaan yrityksesi tavoitteita.

Facebook-markkinoinnissa kannattaa ottaa huomioon kohderyhmäsi, asiakkaittesi ostoprosessi sekä tavoitteesi. Tämän lisäksi tietenkin budjettisi sekä se, millä tasolla yrityksesi tunnettuus ja markkina yleisestikin on, vaikuttavat merkittävästi Facebook-markkinoinnilla saavutettaviin tuloksiin.

Suurimpana haasteena Facebook-markkinoinnissa ei ole se, tavoitetaanko kohderyhmä vaan se, millainen viesti ja tarjous kohderyhmään puree. Miten siis saadaan asiakkaan mielenkiinto heräämään.

Tässä näyttelee suurta osaa Facebook-strategia, joka on paras ja yleisin keino aloittaa Facebook-markkinointi

KETKÄ SINUA AUTTAVAT FACEBOOKISSA SUOMEN DIGIMARKKINOINNILLA?

Anssi Toivakka, KTM – Social Media Team Lead

Anssi on markkinoinnin moniosaaja ja tiimin (epä)virallinen isähahmo. Anssi on tehnyt Facebook-markkinointia vuodesta 2010, jolloin hän aloitti työt helsinkiläisellä Dinglellä. Noihin aikoihin Facebook oli vielä hieman erilainen paikka ja omassa työssä pääfokus olikin sisällöntuotannossa.

Facebookin ”alkuajoista” jäi kuitenkin mielenkiinto vaikuttamiseen, jonka pohjalta Anssi teki myös kandityönsä Jyväskylän yliopistossa. Dinglen aikoina Anssi hoiti etätyönä Aurinkomatkojen Facebook-sivua, mutta lopulta perhesyyt pitivät miehen Jyväskylässä. Muutaman mutkan kautta Anssin tie vei lopulta Suomen Digimarkkinoinnille ja Suomen kovimpaan Facebook-tiimiin.

Viime aikoina Anssi on keskittynyt Facebookin kehitystyökalujen tehokkaaseen hyödyntämiseen ja erityisesti konversio-optimointiin. ”Hyvät sisällöt ovat toki tärkeitä, mutta niiden täytyy johtaa mitattaviin tuloksiin ja asiakkaan sijoituksen on aina tuotettava tulosta.”
Anssin mielestä kannattaa opettaa automatiikka tekemään se tänään, minkä voisit tehdä itse vasta huomenna.

Katri Leväinen, Tradenomi (AMK) – Social Media Account Manager

Katrin kiinnostus markkinointiin ja erityisesti markkinointiviestintään heräsi jo merkonomi-opintojen aikana. Katri pääsi toteuttamaan haaveensa markkinoinnin pariin kouluttautumisesta, kun ovet liiketalouden tutkinto-ohjelmaan avautuivat. Opintoihin liittyneet oikeat asiakas-caset ovat mahdollistaneet teoriatiedon yhdistämisen myös käytäntöön ja yritysten arkeen. Liiketoiminnan ja erilaisten tunnuslukujen ymmärrys on Katrilla myöskin hallussa, mikä auttaa yritysten erilaisten toimintaympäristöjen ja kilpailutilanteiden hahmottamisessa.

Digitaalinen markkinointi vei Katrin mennessään jo opiskeluiden aikana ja tradenomi-opintojen lopputyö liittyi Facebookiin vahvasti. Katrin mielestä Facebook-mainonta taipuu ja soveltuu monenlaisiin tilanteisiin. ”Markkinointikanavana Facebookia ei todellakaan kannata jättää hyödyntämättä, jos tunnet asiakkaasi ja heidän ostoprosessia ohjaavia tekijöitä.”

Katrille asiakaslähtöisyys on omaa toimintaa vahvasti ohjaava periaate ja asiakasymmärryksen saavuttaminen tärkeää. Facebookissa yhdistyy luova tekeminen, mikä inspiroi visuaalisuutta ja esteettisyyttä arvostavaa Katria, mutta toisaalta moni asia vaatii myös yksityiskohtien viilaamista, mikä puolestaan sopii Katrin ajoittain perfektionismiin taipuvaiseen luonteeseen. Teknisten asioidenkaan opettelu ei Katria hetkauta – päinvastoin! Facebookin jatkuva kehitys ja uudistus on ihanteellista Katrin loppumattomalle tiedonjanolle ja oppimisinnolle.

Kyllä, minua kiinnostaa Facebook-markkinointi!

YLEISIMMIN KYSYTYT KYSYMYKSET

1. Kuinka paljon Facebook-markkinointi maksaa?

Facebook-markkinoinnin hinta voidaan jakaa kahteen osaan: työhön ja mediaan. Mediabudjetti menee suoraan Facebookille ja työ on se osuus, mitä markkinointiin käytetty aika maksaa. Voit tehdä työn tietysti myös itse, jolloin maksat pelkän median, mikäli et laske työllesi yhtään arvoa.

Mediabudjetin osalta yleisenä nyrkkisääntönä voidaan pitää, että 1000 näyttökertaa Facebookin uutissyötteessä maksaa 7 euroa Suomessa. Tämä on arviona yleensä hieman yläkanttiin, mikäli mainontaa tehdään hyvin, mutta se on hyvä lähtökohta.

Huomionarvoista on se, että hinta vaihtelee Facebookin sisällä todella rajusti sen pohjalta, kuinka hyvää sisältösi on. Toinen sisältö samaan kohderyhmään voi maksaa 15 euroa per 1000 näyttökertaa, toisen maksaessa vain 2 euroa per 1000 näyttökertaa. Tämä pelkästään sen takia, että ihmiset tykkäävät kuluttaa toista sisältöä enemmän kuin toista. Tiivistettynä, Facebook siis palkitsee hyvästä sisällöstä mainostajia.

Facebookissa pääsee liikkeelle myös pienellä panostuksella, minimi-mediabudjetin ollessa 1€ päivässä. Kuitenkin minimipanostuksena Facebook-markkinointia rakennettaessa kannattaa useimmiten pitää vähintään 10€ päiväbudjettia, joka tarkoittaa noin 300 euroa kuukaudessa.

Jos haluat yrittää tehdä Facebook-markkinointia itse, niin Facebook-koulutus on hyvä keino syventyä Facebookin maailmaan tarkemmin.

2. Miten saan lisää tykkääjiä Facebook-sivulleni?

Facebook-sivullesi tulee tykkääjiä luonnostaan tehdessäsi Facebook-mainontaa, mutta voit myös hankkia lisää tykkääjiä maksetun mainonnan avulla. Tykkääjien hankkiminen maksetulla mainonnalla on kuitenkin vain harvoin suositeltavaa, sillä tykkääjien määrä ei enää takaa näkyvyyttä, niin kuin vielä muutama vuosi sitten takasi.

Yleisesti ottaen tykkääjien keräämisen ei siis tulisi olla ensisijainen tavoite, vaan asia joka tulee muun hyvän toiminnan seurauksena.

3. Mikä Facebook-markkinoinnissa maksaa?

Moni kysyy myös, mikä yleensäkin Facebook-markkinoinnissa maksaa. Käytännössä Facebook tarjoaa vain hyvin vähän näkyvyyttä ilmaiseksi yrityksille, minkä takia yritykset joutuvat maksamaan näkyvyydestä. Voit valita useasta maksuperusteesta videon näytöistä, linkin klikkauksiin tai näyttökertoihin. Kuitenkin joka tapauksessa joudut maksamaan siitä, että mainontaasi näytetään Facebookissa.

4. Miten pystyn kohdistamaan mainontaa verkkosivulla käyneille?

Tämä onnistuu Facebook-pixelin avulla. Käytännössä keräät siis dataa sivustoltasi, jonka jälkeen luot mukautetun kohderyhmän verkkosivuillasi käyneistä mainosten hallinnassa tai power editorissa.

5. Millaisia tapoja kohdentamiseen Facebookissa on?

Facebookissa pystyt kohdentamaan todella tarkasti, lähes tulkoon koiran tai kissan värin mukaan. Suomessa kohdentaminen ei ole aivan niin tarkkaa kuin USA:ssa, jossa pystyy kohdentamaan muun muassa luottokortin pohjalta, tulotason mukaan tai asunnon arvon mukaan. Mutta Suomessakin on tarjolla useita todella mielenkiintoisia kohdennuksia, esimerkiksi vanhemmuus, koulutus, työpaikka, sukupuoli, ikä, sijainti, kieli, parisuhdetilanne, kiinnostuksen kohteet sekä lukuisia muita.

Käytännössä Facebookin algoritmi on kuitenkin suunniteltu isoja markkinoita, kuten USA:ta varten, mikä täytyy ottaa huomioon mainonnan kohdentamisessa myös Suomessa. Tehokkaimmillaan algoritmi on suurissa 500 000–1 miljoonan kohdeyleisöissä, minkä takia usein kohdeyleisöön kannattaakin sisällyttää myös henkilöitä, jotka eivät kuulu pääkohderyhmään ja karsia porukkaa oikeanlaisella sisällöllä.

6. Kuinka nopeasti Facebook-markkinoinnista voi odottaa tuloksia?

Tämä on tapauskohtaista. Joissain tapauksissa muutamassa tunnissa, toisissa tapauksissa muutaman vuoden aikajänteellä. Riippuen pitkälti siitä, mitä tavoitellaan, mitkä ovat asetetut mittarit sekä mikä on lähtötilanne.

Oleellisinta on se, että tuloksia mitataan alusta saakka ja edetään koko ajan oikeaan suuntaan. Yleensä tuloksia saadaan alusta pitäen, mutta markkinoinnin saamisessa mitattavasti kannattavaksi voi kestää useita kuukausia. Tämän takia me sitoudumme yleensä tekemään Facebook-markkinointia uuden asiakkaan kanssa 4 kuukaudeksi, sillä se on yleensä sellainen aikajänne, jolla pystytään vetämään jo johtopäätöksiä siitä, onko Facebook-markkinointi kannattavaa yritykselle.

7. Ovatko asiakkaani Facebookissa?

Mikäli asiakkaasi ovat 25–50 vuotiaita, niin tavoitat suurimman osan kohderyhmästäsi suoraan Facebookista. Myös 50–65 vuotiaita tavoitat Facebookista erinomaisesti. Tämän lisäksi myös 18–25 vuotiaat tavoittaa erinomaisesti Facebookin sisaralusta Instagramin kautta, johon pystyy tekemään mainontaa suoraan Facebookin-mainosalustasta.

Yleisesti ottaen voisi siis sanoa, että jos asiakkaasi kuuluu noihin ikäjakaumiin, niin asiakkaasi löytyy Facebookista.

8. Miten saan näkyvyyttä Facebook-julkaisulleni?

Facebook-julkaisut keräävät ilmaiseksi jonkin verran näkyvyyttä, riippuen siitä, kuinka paljon ihmiset julkaisustasi tykkäävät. Yleensä yritysten kannattaa kuitenkin myös sponsoroida julkaisujaan muutamalla eurolla näkyvyyden saavuttamiseksi. Tämä on mahdollista helpoiten julkaisun yhteydessä olevan ”mainosta julkaisua” -nappulan kautta.

9. Kannattaako yritykseni tehdä Facebook-markkinointia?

Mikäli kohderyhmäsi kuuluu edellä mainittuihin demografioihin ja vastasit kyllä aikaisemmin esitettyihin check-listan kysymyksiin, niin kyllä kannattaa. Mikäli et ole kaikista kysymyksistä vielä ihan varma, mutta demografiat osuvat, niin sinun todennäköisesti kannattaa alkaa vähintäänkin suunnitella Facebook-markkinointia. Vielä ei välttämättä ole oikea aika Facebook-markkinoinnin aloittamiseen yrityksellesi, mutta mikäli resursseja on, niin pystytte ehdottomasti tekemään tuloksia Facebook-markkinoinnilla.

Facebook-kampanja on hyvä keino kokeilla Facebook-markkinointia ensin pienemmällä volyymilla, jos tarvitsette markkinointia esimerkiksi tapahtumalle tai muulle vastaavalle.

ME AUTAMME

Jos et vielä tiedä, mikä vaihtoehdoista on sinulle paras mahdollinen, ei syytä huoleen. Hyvin usein mikään yksittäinen ratkaisu ei ole juuri se oikea vaan Facebook-markkinointi on prosessi. Siinä yhdistellään erilaisia kampanjoita ja testataan, mikä tuo parhaat tulokset. Pystymme erittäin nopeasti arvioimaan, millaisia Facebook-markkinoinnin ratkaisuja sinä tarvitset ja toteutamme ne yrityksesi toimialan mukaan.

YRITYKSESI NÄKÖISTÄ MAINONTAA

Kun alamme suunnitella Facebook-markkinoinnin toimenpiteitä, pidämme huolen, että se on sinun yrityksesi näköistä ja edustaa yritystäsi juuri oikein. Keskustelemme, mitkä markkinoinnin tavoitteesi ovat ja käymme tulokset läpi yhdessä. Näin opit lukemaan tuloksia tarkemmin ja saat lisäksi hyödyllistä tietoa myös muihin markkinointikanaviisi, kun tiedät, millainen mainonta toimii kohderyhmääsi.

Kiinnostuitko Facebook-markkinoinnista?

Kysy lisätietoja Facebook-markkinoinnista!