Sosiaalisen median markkinointi

Sosiaalisen median markkinoinnilla ohjaamme ostovalmiita asiakkaita verkkosivuillenne Facebookista, Instagramista ja LinkedInistä. Näiden kanavien lisäksi käytämme asiakkaidenne sitouttamiseen myös WhatsApp-markkinointia.

Katso video Ota yhteyttä

Sosiaalisen median markkinoinnilla ohjaamme ostovalmiita asiakkaita verkkosivuillenne Facebookista, Instagramista, LinkedInistä ja WhatsAppista

Miksi sosiaalisen median markkinointi kannattaa?

Olemme tuottaneet yli

10M€

kauppaa asiakkaillemme somessa

Sinä ja lähes kaikki asiakkaanne käyttävät sosiaalista mediaa. Siksi myös yrityksenne tulee näkyä siellä vahvasti.

Oikein kohdistetulla mainonnalla luomme tuotteellenne tai palvelullenne uutta kysyntää ympäri vuorokauden, selasi potentiaalinen asiakkaanne somea sitten junassa, kotisohvalla tai vessassa. Potentiaaliset asiakkaanne löydämme Facebookin tarkkojen kohdistusten sekä tekoälyn avulla.

Tavoitatte asiakkaat ennen kilpailijoitanne, kun kohdistamme mainontaa asiakkaan ostoprosessin alkupäähän. Tällöin asiakas ei ole vielä aloittanut aktiivista tiedonhakua, mutta tunnistaa ongelmansa, johon yrityksellänne on ratkaisu. Näin pääsette opettamaan asiakasta ratkaisemaan ongelmansa palvelunne avulla, mikä luo teille etulyöntiaseman kilpailijoihinne nähden.

Sosiaalisen median markkinointi sopii yhtälailla verkkokaupalle, B2B- kuin B2C-yritykselle. Olemme myyneet somen avulla traktoreita, toiminnanohjausjärjestelmiä, kattoremontteja, SaaS-palveluita ja verkkokauppojen tuotteita.

Huomionarvoista on myös se, että vaikka LinkedIn kuulostaa äkkiseltään parhaalta kanavalta myydä B2B-tuotteita, niin Facebook ja Instagram ovat lukujen valossa usein paljon tuloksekkaampia, koska asiakkaanne viettävät niissä enemmän aikaa.

Ota yhteyttä

Jos asiakkaalla on ongelma, jonka te voitte ratkaista, niin tavoitamme tällaisen asiakkaan ennen kuin hän on aloittanut aktiivista tiedonhakua. Kun lunastamme hänen luottamuksensa, hän saattaa jättää kilpailutuksen kokonaan välistä ja ostaa suoraan teiltä.

Teillä on paljon asiakkaita, jotka hyötyisivät palvelustanne, mutta eivät tiedä sen olemassa olosta. Tavoitamme somella tällaiset henkilöt helposti, jolloin luomme teille uutta kysyntää uusista kohderyhmistä.

Ota yhteyttä

Mitä asiakkaamme sanovat

Suomen Digimarkkinointi tuotti meille vuoden 2017 aikana Facebookista liidejä, jotka toivat meille 7-numeroisen summan kauppaa. Facebook-markkinoinnin ROI oli 3869%

Matti Perkkiö, Chief Marketing & Digital Officer, LämpöYkkönen Oy

Digimarkkinointi ohjasi potentiaalisia asiakkaita Facebookista tarjouspyyntösivulle. Tavoitteena oli saada henkilö jättämään tarjouspyyntö.

Tuloksena koko traktorisarja myytiin loppuun kuukaudessa ja tarjouspyyntöjä tuli enemmän kuin mistään muusta vuoden 2017 kampanjastamme.

Kimmo Kokkonen, Markkinointi­päällikkö, AGCO Suomi Oy

Yhteistyömme on edennyt kampanjoista koko ketjun Point S Suomi -verkkosivuston toteuttamiseen, jatkuvaan sisällöntuottamiseen ja määrätietoiseen kampanjointiin. Tulokset ovat näkyneet erinomaisesti ketjuliikkeidemme tasolla eri puolilla Suomea!

Marko Saarenpää, Maajohtaja, Point S Suomi

 

Sosiaalisen median markkinointi MRACE-viitekehyksen mukaan

Teemme sosiaalisen median markkinointia myyntiputkimaisella mallilla, jolloin se vaikuttaa yrityksenne markkinointiin asiakkaan tavoittamisesta hänen sitouttamiseensa saakka. Mallin avulla ohjaamme asiakasta systemaattisesti kohti ostoa ja uudelleenostoa.

Mallimme keskiössä on sosiaalisen median strategia. Strategiassa käymme läpi toimialanne nykytilaa ja sen kilpailutilannetta, auditoimme kilpailijoidenne markkinoinnin sekä luomme teille ostajapersoonat ja sisältösuunnitelman ostopolujen luomiseksi.

Kun tunnemme ostajapersoonanne, niin pystymme rakentamaan sosiaalisen median markkinoinnin heidän ja heidän ostoprosessiensa ympärille. Tällöin markkinointi rakentuu aidosti asiakaskeskeiseksi, eikä tuotettanne pönkittäväksi myyntipuheeksi.

mrace markkinonti malli
mrace-r
mrace-a
mrace-c
mrace-e
mrace-m

Ota
yhteyttä

  1. Tavoita asiakkaat ennen kilpailijoitanne
  2. Luo uutta kysyntää palvelullenne
  3. Generoi myynnillenne laadukkaita liidejä
  4. Tee mitattavaa kauppaa
  5. Sitouta asiakkaat yritykseenne
    • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.