Ajankohtaisia uutisia
Olemme Suomen 4. paras työpaikka Great Place to Work (GPTW) -tutkimuksessa sarjassa pienet organisaatiot.
Miten kahden miehen yritys kasvoi 60 digiammattilaista työllistäväksi hyväksi työpaikaksi?
Google Premier Partner -tunnustus on osoitus siitä, että hoidamme asiakkaidemme tilejä tiukkoja laatuvaatimuksia noudattaen
Toimarin katsaus kuluneeseen vuoteen ja tulevaan.
Kaksinkertaisena voittajana arvostamme finaalipaikkaa, sillä se kertoo asiakkaidemme luottamuksesta.
Sertifikaatti on osoitus loistavasta työntekijäkokemuksesta.
Olemme Foodin Oy:n uusi digimarkkinoinnin kumppani
785 mäntyä istutetaan hiilinieluksi kompensoimaan henkilöstömme päästöjä vuodelle 2022
Starttasimme digimarkkinoinnin koko kansan autokaupan kanssa.
Jatkossa tarjoamme Suomen kattavinta Salesforce-kumppanuutta digitaalista kasvua hakeville yrityksille
Suomen Digimarkkinointi on Suomen 8. paras työpaikka Great Place to Work -tutkimuksessa sarjassaan pienet organisaatiot (20–49 työntekijää).
Kiitos asiakkaamme, että voitimme markkinointitoimistojen "Suomen mestaruuden" jo toistamiseen.
Sertifiointi on työntekijöiden omaan kokemukseen perustuva tunnustus hyvästä työpaikasta ja se on voimassa aina vuoden kerrallaan.
SDM pääsi finaaliin sarjassa "Markkinointiteknologia – Suuret".
MRACE-markkinointimalli vastaa erinomaisesti kokonaisvaltaiseen haasteeseen.
Digitoverien toivoma kompensaatio toteutettiin Ilmastoapu-hankkeen kautta.
Suomen Digimarkkinointi on Suomen kolmanneksi paras työpaikka Great Place to Work -tutkimuksessa sarjassaan pienet organisaatiot.
Asiakkaat valitsivat Suomen Digimarkkinoinnin Vuoden Toimisto -kisan sarjansa voittajaksi.
Suomen Digimarkkinointi lähtee toteuttamaan Siparilan markkinointia strategisella tasolla.
Helsingin toimiston avaaminen sujuvoittaa rekrytointeja ja jalkautumista asiakkaiden pariin.
Rautiaisella on vahvaa osaamista kilpaurheilijoiden valmentamisesta sekä yritysmaailmassa työskentelystä.
Yhteistyön tavoitteena on valjastaa digimarkkinointi tukemaan ketjun valtakunnallista markkinointia.
Muutoksen taustalla on yrityksen kasvustrategia, jota uuden hallituksen nimittäminen vie voimakkaasti eteenpäin.
Sopimus koskettaa koko Yokohaman tuotteiden jakelua Suomessa.
Toshiban vakuutti SDM:n aiemmat referenssit ja tuloksellinen ote kokonaisvaltaisessa digimarkkinoinnissa.
Suomen Digimarkkinoinnin omistajapohja laajenee.