Ajankohtaisia uutisia
Sertifiointi on työntekijöiden omaan kokemukseen perustuva tunnustus hyvästä työpaikasta ja se on voimassa aina vuoden kerrallaan.
SDM pääsi finaaliin sarjassa "Markkinointiteknologia – Suuret".
MRACE-markkinointimalli vastaa erinomaisesti kokonaisvaltaiseen haasteeseen.
Digitoverien toivoma kompensaatio toteutettiin Ilmastoapu-hankkeen kautta.
Suomen Digimarkkinointi on Suomen kolmanneksi paras työpaikka Great Place to Work -tutkimuksessa sarjassaan pienet organisaatiot.
Asiakkaat valitsivat Suomen Digimarkkinoinnin Vuoden Toimisto -kisan sarjansa voittajaksi.
Suomen Digimarkkinointi lähtee toteuttamaan Siparilan markkinointia strategisella tasolla.
Helsingin toimiston avaaminen sujuvoittaa rekrytointeja ja jalkautumista asiakkaiden pariin.
Rautiaisella on vahvaa osaamista kilpaurheilijoiden valmentamisesta sekä yritysmaailmassa työskentelystä.
Yhteistyön tavoitteena on valjastaa digimarkkinointi tukemaan ketjun valtakunnallista markkinointia.
Muutoksen taustalla on yrityksen kasvustrategia, jota uuden hallituksen nimittäminen vie voimakkaasti eteenpäin.
Sopimus koskettaa koko Yokohaman tuotteiden jakelua Suomessa.
Toshiban vakuutti SDM:n aiemmat referenssit ja tuloksellinen ote kokonaisvaltaisessa digimarkkinoinnissa.
Suomen Digimarkkinoinnin omistajapohja laajenee.