Google on jakanut vuoden 2022 kumppanuustunnustukset ja me jatkamme jälleen Google Premier Partnerina. Olemme siten yltäneet Suomen 3 % parhaimmistoon, joille on myönnetty Premier-tason kumppanuus.

Google Premier Partner

Olemme yltäneet Suomen digitoimistojen 3% parhaimmistoon, joille on myönnetty Premier-tason kumppanuus

Google Partner -kumppanuus on mainostoimistoille ja muille kolmansille osapuolille myönnetty tunnustus siitä, että hoidamme asiakkaidemme tilejä erinomaisesti ja Googlen vaatimukset täyttäen. Partneruuden tasoja on kaksi, Google Partner ja Google Premier Partner. Tänä vuonna Premier-tason kumppanuuden vaatimukset olivat kovemmat kuin aiemmin, mutta meillä ei ollut vaikeuksia yltää niihin.

Google Premier Partner -kumppanuuden vaatimukset:

  • Huipputehokkaat kampanjat, joiden optimointipisteet yltävät vähintään 70 % tasolle.
  • Hallinnoimiemme tilien kulutus tulee yltää 10 000 $ eli noin 9000 € jokaisen 90 päivän ajanjakson aikana.
  • Yrityksen Google-asiantuntijoista vähintään 50 % tulee olla Google-sertifikaatti osaamisestaan. Jokaisesta tuoteryhmässä (mm. haku, Display, YouTube, Shopping) vaaditaan ainakin yksi sertifiointi.

 

Miksi Google Premier Partner on tärkeä tunnustus – myös tänä vuonna

Googlen antama tunnustus on merkittävä osoitus siitä, että teemme laadukasta ja mitattavasti tehokasta mainontaa. Google Premier Partnerina me maksimoimme asiakkaidemme kampanjamenestyksen ja kasvatamme todistetusti asiakkaidemme liiketoimintaa.

Tunnustus kertoo myös jatkuvasta halustamme oppia ja olla alamme parhaita. Asiantuntijoillamme on aihepiirin uusin tieto, ja he ovat ansainneet sertifioinnit osaamisestaan.  Olemme alamme todellisia asiantuntijoita ja teemme ahkerasti töitä säilyttääksemme Premier Partner -statuksemme.

Premier Partner -yrityksenä tuotamme mitattavasti arvoa asiakkaillemme

Tiesitkö, että olemme mainostaneet koko historiamme aikana yli 15 miljoonalla eurolla asiakkaitamme Googlessa? Konversioiden arvo samalta ajalta on vähintään 200 miljoonaa euroa, kun asiaa mittaa vain Google Ads -tilissä näkyvien suorien konversioarvojen kannalta. Asiakkaidemme menestys on myös meidän menestyksemme!