Google AdWords -mainonta


Rakennamme Google AdWords -mainonnastasi maksimaalisen kilpailuedun
suorittamalla tekoälyn
ja AdWords-asiantuntijan toteuttamia kehityssprinttejä.


Kehityssprinttien avulla saamme Google AdWords -mainontanne kehittymään jatkuvasti tuottoisammaksi sekä kustannustehokkaammaksi.

Kehityssprintit ovat tyypillisesti kuukauden mittaisia, jonka aikana saamme riittävästi luotettavaa dataa esimerkiksi siitä, mitkä avainsanat toimivat hyvin, millaiset mainokset saavat kohderyhmänne ostamaan tai millaisilla avainsanoilla tulee kannaltanne epärelevanttia liikennettä, josta maksaisitte tulevaisuudessa turhaan.

Jatkuvan testaamisen avulla saamme dataa, jonka perusteella Google AdWords -mainontaan käytetty budjetti voidaan ohjata teille tuottoisimpiin ja tavoitteitanne kohti vieviin avainsanoihin ja mainoksiin, kun epäedulliset avainsanat eivät kuluta rahojanne.

Saatte tällöin samalla budjetilla nykyistä parempia tuloksia. Eli enemmän liidejä, kauppaa ja muita konversioita.


Pyydä tarjous Google AdWords -mainonnasta!

Google AdWords -mainonta:

Tuo nopeasti tuntuvia tuloksia

Saatte Google AdWords -mainonnalla nopeasti näkyviä tuloksia, koska kohdistamme mainonnan sanoille, joita hakevat henkilöt haluavat ostaa palveluitanne.

löydytte ennen kilpailijoitanne

Nousette hakutulosten yläpuolelle ohi kilpailijoidenne, jolloin potentiaaliset asiakkaat päätyvät ennemmin teidän kuin kilpailijoidenne sivuille.

valtaa uusia liiketoiminta-alueita

Pääsette halutessanne käsiksi uusiin liiketoiminta-alueisiin, koska saamme palvelunne AdWords-mainonnalla nopeasti uusien asiakkaiden eteen nopeasti pienillä kustannuksilla.

Nappaa ostoaikeissa olevat asiakkaat

Kun nälkäinen ihminen löytää hyvän ravintolan, hän kävelee sisään. Kun palveluitanne etsivä henkilö löytää laadukkaan palvelunne Googlesta, hän tulee verkkosivuillenne.

Sopiiko tekemämme Google AdWords -mainonta kaikille?

Google AdWords -mainonta sopii käytännössä yritykselle kuin yritykselle. MUTTA. Meidän tyylimme tehdä AdWordsia on aktiivinen sekä tuloksiin ja kehitykseen tähtäävä. Sen takia saamme parhaat tulokset silloin, kun pääsemme kehittämään Google AdWords -mainontaanne aktiivisessa yhteistyössä kanssanne.

Emme ole pelkkä AdWords-tilinne ylläpitäjä, vaan markkinointinne kehittäjä – tiiminne jatke. Käymme kuukausittaisen raportin kanssasi tarkasti läpi, avaamme luvut sen taustalla, kertaamme mitä olemme tehneet ja kerromme, mitä aiomme tehdä seuraavaksi.

Samalla opit myös itse paremmin siitä, millaisia asioita asiakkaanne arvostavat ja millaiset mainonnan tulokulmat purevat heihin.

Usein löydämme asiakkaidemme markkinoinnista kehitettävää, minkä takia saat meiltä niin pieniä kuin suuriakin kehitysehdotuksia, jotta sivustollenne ajettu liikenne muuttuu paremmin kaupaksi ja mainonnasta tulee kustannustehokkaampaa.

Pääset siis kehittämään markkinointianne kokonaisvaltaisesti meidän kanssamme ja nostamaan sen uudelle tasolle!

Tuoko AdWords-mainontasi paljon klikkauksia mutta vain vähän kauppaa?

Tai tuleeko konversioita vain brändihakujen kautta, jotka olisivat ostaneet ilman AdWords-mainontaakin?


Nosta AdWords-mainontasi uudelle tasolle meidän kanssamme

Haluamme tuoda teille paljon uutta kauppaa ja kehittää Google AdWords -mainontaanne kehityssprinttien avulla, jotta saatte kustannustehokkaampia tuloksia kuukaudesta toiseen.

Tuoko AdWords-mainontasi paljon klikkauksia mutta vain vähän kauppaa?

Tai tuleeko konversioita vain brändihakujen kautta, jotka olisivat ostaneet ilman AdWords-mainontaakin?


Nosta AdWords-mainontasi uudelle tasolle meidän kanssamme

Haluamme tuoda teille paljon uutta kauppaa ja kehittää Google AdWords -mainontaanne kehityssprinttien avulla, jotta saatte kustannustehokkaampia tuloksia kuukaudesta toiseen.

Google AdWords -mainonnalla saatuja tuloksia:

Visma Software

”Hyvä yhteistyö syntyy siitä, että asioita tehdään yhdessä yhteistä päämäärää kohti. Digimarkkinoinnin kanssa tämä toteutuu helposti.

Tuntuu, ettei kyseessä ole ulkopuolinen taho, vaan oman tiimin jatke. Osaaminen, mutta samalla mukavan rento ote tekee heidän kanssa tehtävästä yhteistyöstä helppoa ja kitkatonta.”Pasi Örn, Marketing Automation Manager, Visma Software



AntiShop

”Yhteistyö on toiminut alusta alkaen hyvin ja suosittelen Suomen Digimarkkinointia jokaiselle, joka haluaa digitaalisen markkinoinnin tuottavan näkyvyyden lisäksi myös viivan alla näkyvää tulosta.”Tapio Ruppa, Toimitusjohtaja @AntiShop

AdWordsin tuoma myynti kasvoi
0%


Aminopörssi-verkkokauppa

Lähdimme ohjaamaan mainontaa vastaamaan paremmin asiakkaiden tuotehakuja ja kehityssprinttien sekä A/B-testauksen avulla saimme mainonnan tehokkaammaksi. Aminopörssillä on käytössä myös Google AdWords uudelleenmarkkinointi (Remarketing).

Mainonta lähti toimimaan hyvin pian ja tulokset ovat nousseet tuntuvasti. Jatkuvan seurannan avulla olemme pysyneet hyvin mukana myös kilpailijoiden liikkeissä ja reagoineet niihin.


Google AdWords -mainonnan ROI kasvoi
0%

Miten Google AdWords -mainonnan kehityssprintit parantavat saamianne tuloksia?


Kuvittele, että olet kalastamassa ja löydät kaislikon, josta tulee paljon enemmän kalaa kuin muualta. Vaihdatko paikkaa toiseen kaislikkoon, josta tulee ihan hyvin, mutta silti paljon vähemmän kalaa kuin alkuperäisestä paikasta?

Tuskin.

Tekemiemme Google AdWords -mainonnan kehityssprinttien tarkoitus on se, että löydämme liiketoimintanne kannalta kaikista parhaiten kauppaa tuovat avainsanat ja mainosryhmät. Eli kaikista parhaimmat kalapaikat. Näin ette joudu maksamaan turhista klikkauksista, jotka tuovat verkkosivuillenne sellaisia asiakkaita, jotka eivät ole ostoaikeissa.

Miten tuo tapahtuu?

Teemme ensin paljon AdWords-mainoksia. Siis todella paljon AdWords-mainoksia. Määrä vaihtelee projektin luonteen mukaan, mutta tyypillisessä projektissa teemme n. 600 mainosta 200 eri avainsanalle ja 200 eri mainosryhmälle. Kun nuo 600 mainosta ovat tehtyinä, niin projektin hauskin vaihe alkaa: nimittäin parhaiden avainsanojen, mainosten ja kalapaikkojen etsiminen meidän asiantuntijan ja tekoälyn toimesta.

Emme avaa teknistä toteutusta tähän sen enempää, mutta yksinkertaisesti Googlen kehittyneen tekoälyn ja taitavan AdWords-asiantuntijan yhteistyö takaa poikkeuksetta kovan tuloksen, koska eri mainosten parhaita elementtejä yhdistetään keskenään datan perusteella.

Kun mainonta tuo teille enemmän rahaa, niin voitte sijoittaa sitä lisää tuottoisaan Google AdWords -mainontaan, jolloin lumipalloefekti lähtee liikkeelle.

Sprinttien avulla tuloksesi paranevat jatkuvasti


1. Alkuvaiheen tulokset

Aluksi keräämme paljon dataa, jotta saamme tekoälyn toimimaan optimaalisella tavalla. Sitä varten teemme paljon erilaisia mainoksia.

2. Keskivaiheen tulokset

Kun meillä on dataa siitä, mikä toimii hyvin ja mikä ei niin hyvin, niin pystymme ohjaamaan budjettia parhaiten tuottaviin mainosryhmiin, jolloin tulokset alkavat kasvamaan.

3. Jatkuvat tulokset

Kun jatkamme mainonnan kehittämistä, niin tulokset parantuvat myös jatkuvasti. Toki katto tulee aina jossain vaiheessa vastaan, mutta silloinkin voimme kehittää mainonnan kustannustehokkuutta tai etsiä täysin uusia tulokulmia ja löytää uusia asiakassegmenttejä!


Mainonnan jatkuva kehittäminen tuo teille myös valtavan etulyöntiaseman kilpailijoihinne nähden. Kun kehitämme mainontaa kuukausittain ja tarkastelemme saatuja tuloksia, niin voimme näin muuttaa mainonnan kulmaa ja tähdätä uudelleen. Tällöin todennäköisyys sille, että lyöt kunnarin, löydät kultasuonen ja vapautat ostavat asiakasvirrat sivuillesi kasvaa suuresti – osut kanssamme 500% todennäköisemmin maaliin verrattuna siihen, että mainontaa tarkasteltaisiin tarkemmin esimerkiksi vain puolivuosittain kuten usein tehdään.

Miten Google AdWords -mainonnan kehityssprintit parantavat saamianne tuloksia?


Kuvittele, että olet kalastamassa ja löydät kaislikon, josta tulee paljon enemmän kalaa kuin muualta. Vaihdatko paikkaa toiseen kaislikkoon, josta tulee ihan hyvin, mutta silti paljon vähemmän kalaa kuin alkuperäisestä paikasta?

Tuskin.

Tekemiemme Google AdWords -mainonnan kehityssprinttien tarkoitus on se, että löydämme liiketoimintanne kannalta kaikista parhaiten kauppaa tuovat avainsanat ja mainosryhmät. Eli kaikista parhaimmat kalapaikat. Näin ette joudu maksamaan turhista klikkauksista, jotka tuovat verkkosivuillenne sellaisia asiakkaita, jotka eivät ole ostoaikeissa.

Miten tuo tapahtuu?

Teemme ensin paljon AdWords-mainoksia. Siis todella paljon AdWords-mainoksia. Määrä vaihtelee projektin luonteen mukaan, mutta tyypillisessä projektissa teemme n. 600 mainosta 200 eri avainsanalle ja 200 eri mainosryhmälle. Kun nuo 600 mainosta ovat tehtyinä, niin projektin hauskin vaihe alkaa: nimittäin parhaiden avainsanojen, mainosten ja kalapaikkojen etsiminen meidän asiantuntijan ja tekoälyn toimesta.

Emme avaa teknistä toteutusta tähän sen enempää, mutta yksinkertaisesti Googlen kehittyneen tekoälyn ja taitavan AdWords-asiantuntijan yhteistyö takaa poikkeuksetta kovan tuloksen, koska eri mainosten parhaita elementtejä yhdistetään keskenään datan perusteella.

Kun mainonta tuo teille enemmän rahaa, niin voitte sijoittaa sitä lisää tuottoisaan Google AdWords -mainontaan, jolloin lumipalloefekti lähtee liikkeelle.

Sprinttien avulla tuloksesi paranevat jatkuvasti


1. Alkuvaiheen tulokset

Aluksi keräämme paljon dataa, jotta saamme tekoälyn toimimaan optimaalisella tavalla. Sitä varten teemme paljon erilaisia mainoksia.

2. Keskivaiheen tulokset

Kun meillä on dataa siitä, mikä toimii hyvin ja mikä ei niin hyvin, niin pystymme ohjaamaan budjettia parhaiten tuottaviin mainosryhmiin, jolloin tulokset alkavat kasvamaan.

3. Jatkuvat tulokset

Kun jatkamme mainonnan kehittämistä, niin tulokset parantuvat myös jatkuvasti. Toki katto tulee aina jossain vaiheessa vastaan, mutta silloinkin voimme kehittää mainonnan kustannustehokkuutta tai etsiä täysin uusia tulokulmia ja löytää uusia asiakassegmenttejä!


Mainonnan jatkuva kehittäminen tuo teille myös valtavan etulyöntiaseman kilpailijoihinne nähden. Kun kehitämme mainontaa kuukausittain ja tarkastelemme saatuja tuloksia, niin voimme näin muuttaa mainonnan kulmaa ja tähdätä uudelleen. Tällöin todennäköisyys sille, että lyöt kunnarin, löydät kultasuonen ja vapautat ostavat asiakasvirrat sivuillesi kasvaa suuresti – osut kanssamme 500% todennäköisemmin maaliin verrattuna siihen, että mainontaa tarkasteltaisiin tarkemmin esimerkiksi vain puolivuosittain kuten usein tehdään.

Analytiikkatiimi mittaa kaiken

Ilman kattavaa datamäärää ja toimivaa analytiikkaa, mainontaa on vaikea kehittää. Siksi mittaamme sivustoltasi käytännössä kaiken, mitä vain voi mitata. Näin estämme teitä, meitä ja tekoälyä tekemästä vääriä johtopäätöksiä, koska päätösten takana on aina faktaa datan muodossa.

Tähän käytämme huippualgoritmeihin pohjautuvia ohjelmia ja sovelluksia, joiden avulla tekoäly etsii yleisöjä ja vaihtaa tarjouksia 24/7. Lopullisen päätöksen tekee kuitenkin ihminen eli AdWords-asiantuntijamme. Kun ihminen ja tekoäly toimivat yhdessä, mainonnalle saadaan paras lopputulos.

Google AdWords -mainonnan hinta

Google AdWords -projektin hinta on alkaen 239 €/kk + mediabudjetti. Toteutamme minimissään 6 kuukauden mittaisia projekteja, koska näin pystymme käyttämään hyväksemme ensimmäisiltä kuukausilta kerryttämäämme mainonnan dataa loppukuukausina. Datan avulla markkinointinne ohjautuu pysyvästi parempaan suuntaan ja saatte parempia tuloksia.

Pyydä tarjous
Google AdWords -mainonnasta!

Yleistä tietoa Google AdWords -mainonnasta

Tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme Suomen parasta Google Adwords -mainontaa.

Google Adwords -mainonnalla tarkoitetaan hakusanamarkkinointia Googlen hakutulossivun mainospaikoilla. Mainoksesi näkyvät niillä hakusanoilla, joilla asiakkaasi etsivät tietoa tuotteestasi tai palvelustasi. Et siis tyrkytä tuotteitasi, vaan olet paikalla, kun asiakkaasi etsivät sinua.

MITEN GOOGLE ADWORDS TOIMII?

  • Valitsemme parhaat hakusanat
  • Kirjoitamme osuvat mainostekstit
  • Mainokset näkyvät Googlen hakutuloksissa valituilla hakusanoilla
  • Ostovalmiit hakijat klikkaavat mainoksiasi ja saapuvat verkkosivuillesi

Siinä hakusanamainonta kaikessa yksinkertaisuudessaan. Mainoskampanjan kulut kertyvät pelkästään klikkauksista. Et siis maksa siitä, että mainoksesi näkyvät, vaan kun mainoksiasi oikeasti klikataan ja klikkaaja siirtyy verkkosivuillesi. Hakusanojen valinta sekä mainosten ja laskeutumissivujen sisältö vaikuttavat suuresti Adwords-kampanjan tehoon.

GOOGLE ADWORDS -MAINONTA ON TEHOKASTA!

Tässä syitä, joiden vuoksi hakusanamainonta voittaa perinteisen mainonnan:

  • Asiakkaasi ovat jo etsimässä sinua. Et siis keskeytä heitä, vaan autat löytämään palvelusi.
  • Mainokset voidaan kohdentaa maantieteellisesti. Jos tarjoat palveluasi vain esimerkiksi Jyväskylän alueella, pystytään mainoksesi rajaamaan vain sinne.
  • Maksat pelkästään mainostasi klikanneista hakijoista. Saat siis aina kävijän kotisivuillesi asti.
  • Mainoksesi näkyvät vain haluamillasi hakusanoilla eli mainontasi on erittäin kohdennettua.

Koko AdWords-mainonnan perusta on siis erilainen perinteiseen mainontaan verrattuna: mainoksesi näkyvät vain haluamillasi sanoilla, vain haluamillasi alueilla ja vain ihmisille, jotka jo etsivät sinua ja yritystäsi!

GOOGLE ADWORDS -KAMPANJAN OPTIMOINTI

Google AdWords toimii periaatteessa kuin huutokauppa: mitä enemmän tarjoat, sen korkeammalla mainoksesi näkyvät. Tarjous on sama kuin mainoksesi klikkaushinta – se summa, jonka olet valmis maksamaan yhdestä kävijästä verkkosivuillesi kyseisellä hakusanalla. Pelkästään rahalla ei kuitenkaan pääse mainospaikoilla korkealle. Käytössä on myös niin kutsuttu laatupiste-järjestelmä. Mitä paremmin hakusana, mainos ja laskeutumissivu sopivat toisiinsa, sen paremmat laatupisteet. Google haluaa tarjota hakijoilleen hyödyllisiä tuloksia.

Google laskee jokaiselle mainokselle adrank-arvon, jonka mukaan mainosten järjestys päätetään (adrank = laatupisteet × klikkitarjous).

Esimerkki.

Mainostaja A tarjoaa klikkauksesta 5 euroa ja hänen laatupisteensä ovat 3, tällöin hänen adrank-arvonsa on 5 × 3 = 15

Mainostaja B tarjoaa klikkauksesta 2 euroa ja hänen laatupisteensä ovat 10, tällöin hänen adrank-arvonsa on 2 × 10 = 20

Mainostaja B:n mainos näkyy korkeammalla kuin mainostaja A:n, vaikka hän maksaa klikkauksesta yli puolet vähemmän. Tämän vuoksi Google Adwords -mainontaa tehdessä täytyy tietää mitä tekee!

Jatketaan esimerkkiä:

Molemmilla mainostajilla on verkkokauppa ja molempien kauppojen konversioprosentti on 1 %, eli yksi sadasta asiakkaasta ostaa kaupasta. Saadakseen yhden tuotteen myytyä kuluu mainostaja A:lla 100 × 5 € = 500 €. Mainostaja B:lle taas riittää 100 × 2 € = 200 €, ja hänen mainoksensa näkyy vielä koko ajan korkeammalla. Kun klikkimäärät nousevat tuhansiin, on laatupisteiden ja adrankin ymmärtäminen välttämätöntä kannattavan kampanjan rakentamiseksi.

Laatupisteisiin vaikuttavat myös muut tekijät: avainsanan ja mainoksen klikkausprosentti (CTR = Click Through Rate), koko mainostilin klikkausprosentti, mainoslaajennukset jne.

ME AUTAMME SINUA MIELELLÄMME RAKENTAMAAN OIKEASTI KANNATTAVAN GOOGLE ADWORDS -KAMPANJAN

  • Valitsemme oikeat hakusanat
  • Kirjoitamme houkuttelevat mainostekstit
  • Valitsemme sopivimmat laskeutumissivut
  • Hoidamme Adwords-tilin jatkuvan optimoinnin dataan perustuen
  • Testaamme erilaisia mainoslauseita tulosten parantamiseksi, yleensä mainoksia testataan n. 600 erilaista projektin luonteesta riippuen
  • Käytössämme on kaksi kansainvälistä huippuluokan ohjelmistoa, jotka takaavat todella kovan kilpailukyvyn millä alalla tahansa
Haluan tarjouksen Google Adwords mainonnasta!