
Tuotetut palvelut
Alkutilanne
Ennen yhteistyön alkua Digimarkkinoinnin kanssa, meillä oli talon sisällä hieman skeptisyyttä siitä, onko digiin fiksua satsata, koska emme olleet panostaneet siihen aiemmin. Halusimme kuitenkin lisätä panostuksiamme digiin, koska asiakkaamme ovat digissä. Olisi outoa, jos me emme isona ja kasvavana yrityksenä löytyisi Googlesta ja Facebookista, ja kilpailijamme veisivät siksi asiakkaitamme.
Olimme myös saaneet suosituksen Suomen Digimarkkinoinnista, joten päätimme ottaa heihin yhteyttä.
Tulokset
Yhteistyötä Suomen Digimarkkinoinnin kanssa on nyt vuosi takana ja tulokset ovat olleet loistavia.
Ensinnäkin yhteistyö on avannut paljon meidän katseitamme sen suhteen, kuinka paljon digitaalisessa markkinoinnissa on mahdollisuuksia, kun asiat tekee oikein ja omaa vahvan osaamisen. Ilman osaamista homma menee helposti puuhasteluksi ja eurojen polttamiseksi.
Vuoden aikana myös meidän oppimme digitaalisesta markkinoinnista on kasvanut paljon. Olemmekin nyt paljon fiksumpia sen suhteen, mihin kanaviin meidän kannattaa markkinointieuromme satsata tai millainen sivustorakenne saa asiakkaan ottamaan meihin yhteyttä.
Aiemmin meillä oli nettisivut lähinnä sitä varten, että ne vain piti olla. Nyt ne ovat sitä varten, että saamme sivustoltamme liidejä, tarjouspyyntöjä ja kauppaa.
Sivustomme konversioprosentti onkin kasvanut yhteistyön aikana yli 60%. Se on liiketoiminnallisesti todella merkittävää, koska tuotteemme ja palvelumme ovat isoja ja siksi myös hinnakkaita kokonaisuuksia.
Myös sivuston orgaaninen kävijämäärä on kasvanut 66% hakukoneoptimoinnin ansiosta.
Digimarkkinoinnin tiimi on ammattitaitoinen ja he perustavat tekemisensä dataan. Näin eurot voidaan sijoittaa sinne, mistä niillä saadaan parhaat mahdolliset tulokset.
Sivustomme konversioprosentti on kasvanut yhteistyön aikana yli 60%. Se on liiketoiminnallisesti todella merkittävää, koska tuotteemme ja palvelumme ovat isoja ja siksi myös hinnakkaita kokonaisuuksia.
Harri Jääskeläinen
KotiSun Oy
Tulokset vuoden aikana
Sivuston konversiot nousivat
60 %
Orgaaninen kävijämäärä kasvoi
66 %
Sivusto nousi liiketoimminnan kannalta
39
Oleellisella hakusanalla hakutuloste 1. sivulle