Lämpöykkönen

Tuottamamme Facebook -liidit toivat LämpöYkköselle 7-numeroisen myynnin.

Lue lisää Ota yhteyttä

Alkutilanne

LämpöYkkönen, Matti Perkkiö:

Ennen yhteistyön aloitusta mietin, että kannattaako meidän jatkaa panostuksiamme Facebookiin. Viekö se vain aikaamme tuomatta tulosta?

Sain kuitenkin tuttavaltani vahvan suosituksen Suomen Digimarkkinoinnin Facebook-osaamisesta. Se johti yhteydenottoon, joka on sittemmin poikinut aivan valtavan hyvää tulosta.

Tulokset

Suomen Digimarkkinointi tuotti meille vuoden 2017 aikana Facebookista liidejä, jotka toivat meille 7-numeroisen summan kauppaa.

Pidän itse heidän Facebook-osaamistaan Suomen parhaimpana. En ole törmännyt vielä sellaisiin toimijoihin, jotka osaisivat tämän homman paremmin.

Tuloksellisen ja kustannustehokkaan toiminnan ansiosta olemme siirtäneet myös AdWordsin Suomen Digimarkkinoinnin hoidettavaksi hyvin tuloksin.

Toivoin myös yhteistyön alussa, että kustannustehokkuuteen kiinnitettäisiin huomiota. Ja siihenhän sitten kiinnitettiin, sillä Suomen Digimarkkinointi on tuplannut tehokkuutemme näissä mainituissa kanavissa.

Kaiken kaikkiaan yhteistyö on sujunut erinomaisesti. Suosittelen Suomen Digimarkkinointia jatkuvasti, koska he ovat huipputyyppejä niin osaamiseltaan kuin persooniltaankin.

Heillä on tuloksellinen näkökulma markkinointiin. He perustavat tekemisensä dataan ja antavat meille sen perusteella kehitysehdotuksia markkinointiimme. Sen ansiosta olen myös itse saanut uutta oppia aivan valtavasti.

Pidän itse Suomen Digimarkkinoinnin Facebook-osaamista maamme parhaimpana. En ole törmännyt vielä sellaisiin toimijoihin, jotka osaisivat tämän homman paremmin.

Matti Perkkiö
Markkinointi- ja IT-päällikkö, Lämpöykkönen

Näin projektia lähdettiin toteuttamaan

Lähdimme luomaan LämpöYkköselle hyvin tarkasti spesifioituja kohderyhmiä aivan lämpöpumppujen ostoprosessin yläpäästä. Tavoittelimme Facebookilla siis henkilöitä, jotka eivät lähtökohtaisesti olleet vielä edes miettineet lämpöpumpun ostamista.

Näin LämpöYkkösen myynnille tuottamamme liidit olivat sellaisia, etteivät liidit lähtökohtaisesti olleet ehtineet vielä vertailemaan muita tarjoajia. Se oli selvä kilpailuetu, koska näin myyjät pääsivät vaikuttamaan asiakkaan ostoprosessiin alusta asti.

Tulokset vuoden aikana

Facebook -liideistä syntyi yli

1milj. €

Kauppaa vuodessa

Facebook -mainonnan ROI

3869 %

Ota
yhteyttä

Haluatko saada markkinoinnilla parempia tuloksia?
Lähetä meille siinä tapauksessa viesti, niin olemme sinuun pian yhteydessä. Pääset kertomaan lisää tarpeistasi, joihin alamme sitten yhdessä luomaan ratkaisuja.

    • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.