Tuotetut palvelut

  • Facebook-markkinointi
  • Google AdWords

Alkutilanne


LämpöYkkönen, Matti Perkkiö:
Ennen yhteistyön aloitusta mietin, että kannattaako meidän jatkaa panostuksiamme Facebookiin. Viekö se vain aikaamme tuomatta tulosta?

Sain kuitenkin tuttavaltani vahvan suosituksen Suomen Digimarkkinoinnin Facebook-osaamisesta. Se johti yhteydenottoon, joka on sittemmin poikinut aivan valtavan hyvää tulosta.

Tulokset


Suomen Digimarkkinointi tuotti meille vuoden 2017 aikana Facebookista liidejä, jotka toivat meille 7-numeroisen summan kauppaa.

Pidän itse heidän Facebook-osaamistaan Suomen parhaimpana. En ole törmännyt vielä sellaisiin toimijoihin, jotka osaisivat tämän homman paremmin.

Tuloksellisen ja kustannustehokkaan toiminnan ansiosta olemme siirtäneet myös AdWordsin Suomen Digimarkkinoinnin hoidettavaksi hyvin tuloksin.

Toivoin myös yhteistyön alussa, että kustannustehokkuuteen kiinnitettäisiin huomiota. Ja siihenhän sitten kiinnitettiin, sillä Suomen Digimarkkinointi on tuplannut tehokkuutemme näissä mainituissa kanavissa.

Kaiken kaikkiaan yhteistyö on sujunut erinomaisesti. Suosittelen Suomen Digimarkkinointia jatkuvasti, koska he ovat huipputyyppejä niin osaamiseltaan kuin persooniltaankin.

Heillä on tuloksellinen näkökulma markkinointiin. He perustavat tekemisensä dataan ja antavat meille sen perusteella kehitysehdotuksia markkinointiimme. Sen ansiosta olen myös itse saanut uutta oppia aivan valtavasti.

Pidän itse Suomen Digimarkkinoinnin Facebook-osaamista maamme parhaimpana. En ole törmännyt vielä sellaisiin toimijoihin, jotka osaisivat tämän homman paremmin.Matti Perkkiö, Markkinointi- ja IT-päällikkö @ LämpöYkkönen
Facebook -liideistä syntyi yli
0
kauppaa vuodessa
Facebook -mainonnan ROI
0%

Näin projektia lähdettiin toteuttamaan


Lähdimme luomaan LämpöYkköselle hyvin tarkasti spesifioituja kohderyhmiä aivan lämpöpumppujen ostoprosessin yläpäästä. Tavoittelimme Facebookilla siis henkilöitä, jotka eivät lähtökohtaisesti olleet vielä edes miettineet lämpöpumpun ostamista.

Näin LämpöYkkösen myynnille tuottamamme liidit olivat sellaisia, etteivät liidit lähtökohtaisesti olleet ehtineet vielä vertailemaan muita tarjoajia. Se oli selvä kilpailuetu, koska näin myyjät pääsivät vaikuttamaan asiakkaan ostoprosessiin alusta asti.

Muita referenssejä

Haluatko samanlaisia tuloksia?


Jos haluat tuloksekkaita digimarkkinoinnin ratkaisuja, niin ota yhteyttä. Pääset keskustelumme pohjalta kuulemaan, miten me lähtisimme tehostamaan markkinointianne ja tuomaan tuloksia verkosta.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.