Alkutilanne


Kaipasimme kustannustehokasta kumppania hoitamaan maksettua mainontaamme. Etenkin Google AdWordsiin halusimme apua, joten lähdimme kokeilemaan yhteistyötä Suomen Digimarkkinoinnin kanssa elokuussa 2016.

Tulokset


Yhteistyö lähti alusta alkaen etenemään hyvin, minkä takia halusimme laajentaa AdWords-kampanjoitamme hyvinkin pian.

Jos pitäisi nostaa kaksi merkittävintä asiaa yhteistyön kannalta, niin ne olisivat hyvät tulokset sekä saumaton yhteistyö. Minulle on todella tärkeää, että yhteistyökumppanimme ei ole vain toinen yritys, vaan tiimimme jatke, jolla on samat tavoitteet kuin meilläkin.

Palaverit ja yhteydenpito sujuvat paljon paremmin, kun dialogi on aitoa. Silloin uskalletaan olla aidosti eri mieltä ja kysyä tyhmiäkin kysymyksiä. Lisäksi tieto kulkee Suomen Digimarkkinoinnin sisällä loistavasti, eikä minun siksi tarvitse briiffata erikseen Googlea, Facebookia ja LinkedIniä tekevää henkilöä, vaan saan kaiken yhdestä paikkaa yhdellä kertaa.

Sitten niihin tuloksiin… Tosiaan Suomen Digimarkkinointi on rikkonut jo monta kertaa liidien generoinnin ennätyksemme kuukausitasolla ja trendi on yhä kasvussa. Saimme pelkästään syksyllä Facebookin kautta toista sataa B2B-puolen oppaanlatausta, joista syntyi meille hyvin merkittäviä liidejä.

Suomen Digimarkkinointi on myös jatkuvasti ajanhermoilla ja suosittelee meille uusia keinoja hankkia liidejä. Se on valtava etu, koska näin pääsemme hyödyntämään käyttämiemme kanavien uusimpia ominaisuuksia ensimmäisten joukossa, mikä voi etenkin B2B-puolella antaa ratkaisevan etulyöntiaseman.

Voin vain suositella Suomen Digimarkkinointia yhteistyökumppaniksi kaikille. Myös yrityksille, jotka luulevat, ettei maksettu media voi tuoda heille hyviä tuloksia. Näin mekin hieman epäilimme, mutta tulokset näyttävät toista.



Hyvä yhteistyö lähtee mielestäni aina siitä, että asioita tehdään oikeasti yhdessä ja yhteistä päämäärää kohti. Digimarkkinoinnin kanssa tämä toteutuu helposti. Tuntuu, ettei kyseessä ole vain joku ulkopuolinen taho, vaan oman tiimin jatke. Osaaminen, mutta samalla mukavan rento ote tekee Digimarkkinoinnin kanssa tehtävästä yhteistyöstä helppoa ja kitkatonta.Pasi Örn, Marketing Automation Manager, Visma Software

Näin yhteistyö on edennyt


Yhteistyömme Visma Softwaren kanssa alkoi elokuussa 2016. Alkuun lähdimme liikkeelle AdWords-mainonnalla ja kun sillä saatiin hyviä tuloksia, mukaan otettiin myös Remarketing- ja Display-mainonta. Jatkuvalla testauksella olemme löytäneet parhaat toimintatavat ja mainonnan ollessa tarkkaa, on turhat kulut saatu karsittua. Mainontaa on kehitetty jatkuvasti eteenpäin ja se on tuonut enemmän yhteydenottoja kuin koskaan aikaisemmin. Nyt yhteistyötä on laajennettu myös Facebookiin ja LinkedIniin.


Muita referenssejä

Haluatko samanlaisia tuloksia?


Jos haluat tuloksekkaita digimarkkinoinnin ratkaisuja, niin ota yhteyttä. Pääset keskustelumme pohjalta kuulemaan, miten me lähtisimme tehostamaan markkinointianne ja tuomaan tuloksia verkosta.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.