Suunnittele voittava markkinointibudjetti vuodelle 2022

Tiivistimme markkinointikonkarien näkemykset ja suositukset markkinointibudjetin laadintaan.

Fokus on digitaalisessa markkinoinnissa, sillä se aiheuttaa tyypillisesti eniten kysymyksiä: minne markkinointieurot kannattaa kohdentaa ja miten paljon markkinointibudjettia voi ylipäätään etukäteen suunnitella, kun kanavat ja asiakkaiden ostokäyttäytyminen kehittyvät niin nopeasti eteenpäin?

Nyrkkisääntö on, että sinulla on oltava suunnitelma ja sille budjetti. Samalla sinun on kuitenkin jätettävä aikaa myös ketterälle reagoinnille ja kokeiluille.

SDM:llä olemme kasvattaneet asiakasyritystemme myyntiä miljoonilla ja tiedämme, miten markkinointibudjettia kannattaa kohdentaa. Tässä napakassa tietopaketissa ääneen pääsevät meidän lisäksemme alan ammattilaiset useista tunnetuista organisaatioista.

 

Lataa opas talteen ja hyödynnä vinkit markkinointibudjettisi laadintaan:

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.