Tapamme toimia
MRACE on markkinoinnin malli, jonka avulla johdamme asiakasyritystemme markkinointia.
Malli koostuu markkinoinnin peruselementeistä: Reach, Act, Convert, Engage sekä Measure, joten se sopii sekä B2B- että B2C-yritykselle missä kokoluokassa tahansa.
MRACE on paranneltu versio RACE-mallista, joka on maailman käytetyimpiä markkinoinnin malleja. Me halusimme tuoda malliin myös mittaamisen viitekehyksen, koska vain mittaamalla pystymme kehittämään työtämme tänään sekä pitkällä aikavälillä.
Tästä muodostui MRACE.

Paketoimme mallimme kirjaksi yksiin kansiin
MRACE-kirja toimii pohjana kaikelle yhteistyölle asiakkaidemme kanssa. Jaamme kirjan kaikille asiakkaillemme yhteistyön alettua, jotta osaamme hyödyntää sen tehokkuutta samassa mittakaavassa molemmin puolin.
