Aloitamme IT-yritys Ceilin kanssa laajan yhteistyön, jossa tarjoamme yrityksille johtavan CRM-järjestelmän Salesforcen käyttöönottoa ja strategista kehittämistä. Ceili on jyväskyläläinen Salesforcen käyttöönottoprojekteihin erikoistunut yritys, jonka työntekijöillä on yli 20 vuoden kokemus yritysten IT-kumppanuudesta.

Yhteistyön ansiosta voimme tarjota Suomen kattavinta Salesforce-osaamista. Ceili toteuttaa CRM:n ja markkinoinnin automaation työkalun Pardotin käyttöönottoprojektit sekä jatkokehityksen, ja Suomen Digimarkkinointi (SDM) digitaalisen markkinoinnin operoinnin ja kampanjoiden strategisen suunnittelun.

Ceili toteuttaa CRM:n ja markkinoinnin automaation työkalun Pardotin käyttöönottoprojektit sekä jatkokehityksen, ja SDM digitaalisen markkinoinnin operoinnin ja kampanjoiden strategisen suunnittelun.

Ceili hallitsee Salesforce-teknologian, SDM operatiivisen ja strategisen puolen

Yhteistyöprojekteissa työnjako on vahvuuksiemme mukainen. Ceili ottaa vastuulleen Salesforcen teknisen pystyttämisen ja prosessikonsultoinnin, ja me SDM:llä markkinoinnin automaation operatiivisen ja strategisen käytön.

Toimitusjohtajamme Jaakko Suojasen mukaan Ceili oli luonteva valinta Salesforce-kumppanuuden kasvattamiseen.

– Ceili on meille loistava kumppani, sillä heillä on vahvaa teknologiaosaamista Salesforcen käyttöönottoprojekteista. Heidän kanssaan voimme tarjota asiakkaillemme kumppanuutta koko Salesforcen ekosysteemiin.

Teknologiavalintana Salesforce mahdollistaa äärimmäisen laajan kehitystyön digitaaliseen asiakashallintaan.

– Salesforce on paras työkalu markkinoinnin ja myynnin yhteispelin kehittämiseen, sillä se tarjoaa sekä edistyneimmän teknologian että parhaan liiketoiminnallisen näkökulman samassa paketissa, Suojanen sanoo.

Ceilillä iloitaan operatiivisesta kumppanuudesta, josta me Suomen Digimarkkinoilla otamme kopin.

– SDM on meille kokenut markkinointikumppani markkinoinnin operatiiviseen johtamiseen. Meidän ydinosaamistamme on teknologinen osaaminen sekä käyttöönottoprojektit, ja monella asiakkaallamme on rajalliset markkinointitiimit hoitamaan Salesforcen jatkokäyttöä. SDM:n kumppanuus täyttää siis selkeän tarpeen, Ceilin toimitusjohtaja Sami Kettunen kertoo.

Pitkään valmisteltu kumppanuus tehostaa asiakkaiden markkinointipanostuksia

Salesforce-yhteistyöllä tuotamme vahvempaa yhden luukun palvelua yrityksille, jotka haluavat kasvattaa myynnin ja markkinoinnin mahdollisuuksiaan digitalisoituvassa maailmassa.

Viimeisen vuoden aikana digitalisaatio on voimistunut kaikilla aloilla, minkä vuoksi myynnin ja markkinoinnin yhteispeli on edellytys menestykselle. Salesforce on monipuolisin digitaalinen alusta, jossa myynnin ja markkinoinnin yhteistyötä voi kehittää ja hallita.

Salesforce-yhteistyö tuo uusia kasvun paikkoja asiakkaillemme, kuten Ceilin Sami Kettunen valottaa.

– Asiakkaamme saavat jatkossa mahdollisimman paljon irti markkinointipanostuksistaan. Yhdessä tarjoamme parhaat digitalisaation työkalut ja kyvykkyydet asiakkaillemme liidien hallintaan, myyntiin ja markkinointiin.

Asiakkaamme saavat jatkossa mahdollisimman paljon irti markkinointipanostuksistaan.

Meillä SDM:llä pitkään valmisteltu Salesforce-yhteistyö starttaa alan parhaan huippuosaajan voimin.

Uutena asiantuntijana talossamme aloitti yksi Pohjoismaiden kokeneimmista markkinoinnin automaation ja Salesforcen asiantuntijoista, Tommi Pasanen, jolla on lähes 20 vuoden kokemus markkinoinnin ja liiketoiminnan kehittämisestä markkinoinnin automaatiota hyödyntämällä.

SDM:n uusi Salesforce-asiantuntija on alansa kokeneimpia.

Tommi Pasanen

– Odotan innolla, että pääsen mahdollistamaan asiakkaillemme luovien markkinointiteknologioiden käyttöä markkinoinnin jatkuvasti muuttuvassa ympäristössä. Ajattelen markkinoinnin automaation ratkaisuja ennen kaikkea mahdollistajina. Oikeissa käsissä ja aidolla innostuksella saadaan aikaan takuuvarmasti myös mahtavia tuloksia. Salesforce tarjoaa erinomaiset edellytykset näiden tulosten saavuttamiselle.

– Lisäksi on myös aivan mahtavaa hypätä digimarkkinoinnin ammattilaisten joukkoon Vuoden Toimistoon, Pasanen tiivistää.

Lisätietoja:

Jaakko Suojanen, toimitusjohtaja, Suomen Digimarkkinointi, 040 809 8813, jaakko.suojanen@digimarkkinointi.fi

Sami Kettunen, toimitusjohtaja, Ceili Oy, 050 386 555, sami.kettunen@ceili.fi