Suomen Digimarkkinointi on solminut yhteistyösopimuksen yhden maailman suurimman rengasvalmistaja Yokohaman tuotteiden markkinoijana. Sopimus tehdään Yokohamaa eri puolilla Suomea jakelevan rengasketju Point S:n kanssa. Point S on maailman suurin rengasketju, joka toimii Suomessa yrittäjävetoisesti osakasyritysten kautta.

Point S on tehnyt Yokohaman kanssa sopimuksen Yokohaman henkilöautorenkaiden laajamittaisesta jakelusta Suomessa. Suomen Digimarkkinointi tulee kuvioihin mukaan tuloksellisen ja mitattavan markkinoinnin toteuttajana.

Yhteistyön tavoitteena on edistää kokonaisuutena koko Suomen Point S -ketjun Yokohaman tuotteiden myyntiä ja vahvistaa Yokohaman markkina-asemaa. Markkinoinnin toimenpiteitä tullaan hyödyntämään laajasti myynnin vipuvartena.

“Sarjassaan maailman tunnetuimpiin kuuluvien Yokohama -renkaiden laajamittainen jakelu hyötyy merkittävästi asiantuntevasta digimarkkinoinnista. Suomen Digimarkkinoinnin kumppanuus vauhdittaa brändin tunnettuutta entistä paremmin, joka taas parantaa myyntiasemia merkittävästi”, iloitsee Point S:n maajohtaja Marko Saarenpää.

Ikonisen rengasvalmistajan tuotteiden markkinointi saa käyttöönsä laajan paletin Suomen Digimarkkinoinnin mitattavaa tulosta ja kasvua tekeviä toimenpiteitä. Yokohaman tuotteita markkinoidaan jatkossa kattavasti Googlessa orgaanisen sekä maksetun mainonnan kautta, sosiaalisessa mediassa ja koko myyntiä ja markkinointia tukevalla sisällöntuotannolla.

“Yokohama -renkaat ovat tunnettuja suorituskyvystään ja sopivuudestaan Suomen kaltaisiin vaativiin sääolosuhteisiin. Perinteikkään valmistajan renkaiden jakelu vaatii asiantuntevia markkinoinnin kumppaneita”, Yokohaman Suomen aluepäällikkö Ari Isokääntä tiivistää.

Myös Suomen Digimarkkinoinnin myyntijohtaja Ilari Tervonen on innoissaan sopimuksesta: “Kumppanuutemme Point S:n kanssa saa vielä uuden vaihteen päälle, kun saamme mukaan vahvan ja tunnetun rengasvalmistajan tuotteet. Vuoden 2019 suunnitelma sisältää kokonaisvaltaista ketjun myynnin tukemista suunnitelmallisen ja mitattavan markkinoinnin avulla.”

Lisätietoja: myyntijohtaja Ilari Tervonen  +358 40 729 8989, ilari.tervonen@digimarkkinointi.fi