Digimarkkinoinnin verkkolehti:
Google – ostoaikomuksen tunnistaja


Google on mestari tunnistamaan asiakkaan ostoaikomuksen. Sen mahdollistaa Googlen valtava datamäärä, joka sillä on käytössään.

Tuosta datamäärästä ei hyödy kuitenkaan vain markkinoija. Siitä hyötyy koko liiketoiminta.

Keskustelimme neljän markkinoinnin asiantuntijan kanssa siitä, kuinka he hyödyntävät Googlea ja sen eri kanavia liiketoiminnassaan.

Lataa verkkolehti itsellesi ja syvenny Googlen maailmaan neljän muun markkinoinnin ammattilaisen kanssa!

Lataa maksuton verkkolehti

Digimarkkinoinnin verkkolehti Facebook-markkinointi
”On tärkeää miettiä, miten kohderyhmämme toimii Googlessa, millaiset asiat heitä kiinnostavat ja millaisiin hakuihin se johtaa. Näin voimme varmistaa, että meillä on parhaiten heidän hakua vastaava sivu.Sanna Huovinen, Marketing Director @Honkarakenne
”Jos Googlen dataa käyttää vain verkkosivujen ja markkinoinnin kehitykseen, data jää alihyödynnetyksi”Henri Molin, Head of Digital Marketing @XXL Sport & Villmark
“’Mihin me voisimme käyttää tekoälyä’ -ajattelutapa on sama, kuin kävelisi vasara kädessä ja etsisi nauloja ja ruuveja, joita sillä voisi hakata.”Simo Ahava, Senior Data Advocate @8-bit-sheep
”Googlen mainosalustat eivät ole erillisiä kanavia, vaan niillä luodaan markkinoinnin kokonaisuus, joka pitää yrityksen palvelut asiakkaan ostoprosessin keskiössä alusta loppuun.”Tiia Koskelo, SEM Team Coach @Suomen Digimarkkinointi Oy

Lataa verkkolehti: Google – ostoaikomuksen mestari.


Lataamalla maksuttoman verkkolehden liityt myös sähköpostilistallemme. Arvostamme yksityisyyttäsi, emmekä jaa tietojasi eteenpäin.