Digimarkkinoinnin verkkolehti:
Sisältömarkkinointi – tavoita, vakuuta, sitouta


Sisältömarkkinointi on koko digitaalisen markkinoinnin tärkein elementti.

Oikeissa käsissä sisältömarkkinointi on ikiliikkuja, joka tuo yrityksellesi jatkuvasti relevantteja liidejä, myyntiä ja sitoutuneita asiakkaita.

Haastattelimme lehteen neljää sisältömarkkinoinnin ammattilaista siitä, miten he hyödyntävät sisältömarkkinointia liiketoiminnassaan.

Lataa verkkolehti ja pureudu tulokselliseen sisältömarkkinointiin muiden asiantuntijoiden kanssa!

Lataa maksuton verkkolehti

Digimarkkinoinnin verkkolehti Facebook-markkinointi
”Sisältömarkkinoinnin avulla olemme kasvaneet muutamassa vuodessa Suomen suosituimmaksi laskutuspalveluksi.”Piia Peiponen,viestintävastaava @UKKO.fi
”Vaikka sivusto keräisi paljon kävijöitä, ilman hyvää ja johdonmukaista sisältöä kävijästä ei tule asiakasta. Siksi ympäripyöreän markkinointijargonin ja epäjohdonmukaisen sisältömarkkinoinnin aika on nyt lopullisesti ohi.”Kimmo Pulkka, Copywriter @Suomen Digimarkkinointi
“Sisältömarkkinointia täytyy tehdä kohderyhmä mielessä – omasta brändikuplasta viestiminen ei auta asiakasta.”Vilma Komulainen, Content Manager @Duunitori Oy
”Kun teemme asiantuntijuuttamme vahvistavaa sisällöntuotantoa, helpotamme suoraan asiakkaan ostopäätöksiä.”Ira Erixon, Team Manager, marketing @Visma Software oy

Lataa verkkolehti: Sisältömarkkinointi – tavoita, vakuuta, sitouta


Lataamalla maksuttoman verkkolehden liityt myös sähköpostilistallemme. Arvostamme yksityisyyttäsi, emmekä jaa tietojasi eteenpäin.