Digimarkkinoinnin verkkolehti | numero 3/2018: Verkkokauppa


Syvennyimme yhdessä 5 verkkoliiketoiminnan ammattilaisen kanssa verkkokauppaan ja sen tulevaisuuteen seuraavista näkökulmista:

  • maksutavat
  • markkinointi
  • logistiikka
  • analytiikka ja data
  • kivijalan sekä verkon yhdistäminen toisiinsa.

Miten nämä kaikki yhdistyvät strategisella tasolla, jotta verkkokaupan on mahdollista menestyä jatkuvasti kiristyvässä kilpailussa?

Lataa verkkolehti ja käytä hyväksesi asiantuntijoiden 40-vuotinen kokemus verkkokauppojen parissa.

Lataa maksuton verkkolehti

Digimarkkinoinnin verkkolehti Verkkokauppa
Digimarkkinoinnin verkkolehti Facebook-markkinointiLataa maksuton verkkolehti

Syvennyimme yhdessä 5 verkkoliiketoiminnan ammattilaisen kanssa verkkokauppaan ja sen tulevaisuuteen seuraavista näkökulmista:

  • maksutavat
  • markkinointi
  • logistiikka
  • analytiikka ja data
  • kivijalan sekä verkon
  • yhdistäminen toisiinsa.

Miten nämä kaikki yhdistyvät strategisella tasolla, jotta verkkokaupan on mahdollista menestyä jatkuvasti kiristyvässä kilpailussa?

Lataa verkkolehti ja käytä hyväksesi asiantuntijoiden 40-vuotinen kokemus verkkokauppojen parissa.

”Verkkokauppaa ei vain perusteta ja anneta rullata. Se vaatii jatkuvaa iteroivaa kehittämistä sen mukaan, mihin teknologia ja kuluttajat markkinoita vievät.”Anna Salmi, CCO, Marketing, Digitalisation & ICT @Stockmann Oyj Abp
”Data vie meitä optimitilanteessa oikeaan suuntaan ja helpottaa päätöksentekoamme, mutta yhtä lailla se voi viedä meitä väärään suuntaan ja altistaa näin kohtalokkaille virheille.”Oleg Eremenko, CTO, @Suomen Digimarkkinointi Oy
”Optimaalinen ostokokemus syntyy, kun maksaminen tapahtuu taustalla näkymättömästi ja ostoprosessi onkin ollut vain kuluttajan näkökulmasta tuotteen valinta ja riittävän luotettava tunnistautuminen.”Petri Itkonen, Sales Director, @Paytrail Oyj
”Moni verkkokauppa on enemmän tuotteiden puhelinluettelo kuin aidosti asiakkaan ostoa ja ostokokemusta tukeva kokonaisuus.”Eetu Karppanen, eCommerce Manager @Kekäle Oy
”Sellaisten kauppojen, joilta puuttuu selkeä positionti, asiakaslupaus sekä valikoima- ja hinnoittelustrategia, on vaikea erottua muista ja kasvaa.”Henrik Hahtovirta, Commercial Director, Parcel Services @Posti Group Oyj
Digimarkkinoinnin verkkolehti Verkkokauppa

Lataa verkkolehti: Verkkokauppa


Lataamalla maksuttoman verkkolehden liityt myös sähköpostilistallemme. Arvostamme yksityisyyttäsi, emmekä jaa tietojasi eteenpäin.