
Tuotetut palvelut
Alkutilanne
Mari Oksanen, Content Manager, Paytrail Oyj:
Tarjoamme verkkomaksupalveluja yli 10 000 verkkokaupalle, organisaatiolle ja järjestölle. Teimme aiemmin Google Ads -mainonnan ja Youtube-mainonnan itse talon sisäisesti. Se vei meiltä kuitenkin paljon aikaa asiassa, joka ei ollut ydinosaamistamme, vaan sitä hoidettiin oman työn ohessa sen verran kuin kerkesi. Siksi halusimme aloittaa yhteistyön SDM:n kanssa.
Tulokset
Yhteistyötä on takana nyt jo pidemmän aikaa, ja tulokset ovat nousseet todella hyvälle tasolle verrattuna siihen, kun ylläpidimme mainontaa itse talon sisäisesti.
Aloitimme yhteistyön avainsanatutkimuksella, jonka pohjalle SDM rakensi Ads- ja Youtube-mainonnan. Avainsanatutkimuksen avulla valitsimme liiketoimintamme kannalta relevanteimmat sanat, joilla haluamme löytyä, kun joku tekee hakuja Googlesta. Samalla tapaa valitsimme myös liiketoimintaamme liittyviä sanoja, joilla emme halua löytyä, jolloin mainosbudjettia ei kulu turhaan. Lisäksi olemme saaneet SDM:ltä paljon apua datan ja tulosten tulkinnassa Google Analyticsin osalta.
Kun joku keskittyy ja kehittää mainontaa jatkuvasti, niin tulokset nousevat tasaisesti ja mainonnasta tulee kustannustehokkaampaa. Samalla budjetilla saa paremman tuloksen.
Katso videolta Paytrailin kokemukset yhteistyöstämme:
Tulokset vuoden aikana
Vuodessa tarjouspyyntöjen määrä kasvoi
64,7 %
liidien määrä kasvoi
44 %
Puheluiden määrä suoraan hakutuloksista kasvoi
36,2 %