Paytrail Oyj

Google-mainonnan ulkoistaminen johti tulosten kasvuun.

Lue lisää Ota yhteyttä

Alkutilanne

Mari Oksanen, Content Manager, Paytrail Oyj:
Tarjoamme verkkomaksupalveluja yli 10 000 verkkokaupalle, organisaatiolle ja järjestölle. Teimme aiemmin Google Ads -mainonnan ja Youtube-mainonnan itse talon sisäisesti. Se vei meiltä kuitenkin paljon aikaa asiassa, joka ei ollut ydinosaamistamme, vaan sitä hoidettiin oman työn ohessa sen verran kuin kerkesi. Siksi halusimme aloittaa yhteistyön SDM:n kanssa.

Tulokset

Yhteistyötä on takana nyt jo pidemmän aikaa, ja tulokset ovat nousseet todella hyvälle tasolle verrattuna siihen, kun ylläpidimme mainontaa itse talon sisäisesti.

Aloitimme yhteistyön avainsanatutkimuksella, jonka pohjalle SDM rakensi Ads- ja Youtube-mainonnan. Avainsanatutkimuksen avulla valitsimme liiketoimintamme kannalta relevanteimmat sanat, joilla haluamme löytyä, kun joku tekee hakuja Googlesta. Samalla tapaa valitsimme myös liiketoimintaamme liittyviä sanoja, joilla emme halua löytyä, jolloin mainosbudjettia ei kulu turhaan. Lisäksi olemme saaneet SDM:ltä paljon apua datan ja tulosten tulkinnassa Google Analyticsin osalta.

Kun joku keskittyy ja kehittää mainontaa jatkuvasti, niin tulokset nousevat tasaisesti ja mainonnasta tulee kustannustehokkaampaa. Samalla budjetilla saa paremman tuloksen.

>> Tutustu tarkemmin Paytrailiin

Katso videolta Paytrailin kokemukset yhteistyöstämme:

Tulokset vuoden aikana

Vuodessa tarjouspyyntöjen määrä kasvoi

64,7 %

liidien määrä kasvoi

44 %

Puheluiden määrä suoraan hakutuloksista kasvoi

36,2 %

Ota
yhteyttä

Haluatko saada markkinoinnilla parempia tuloksia?
Lähetä meille siinä tapauksessa viesti, niin olemme sinuun pian yhteydessä. Pääset kertomaan lisää tarpeistasi, joihin alamme sitten yhdessä luomaan ratkaisuja.

    • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.