Tuotetut palvelut

  • Google Ads
  • Youtube-markkinointi
  • Google Analytics

Alkutilanne


Mari Oksanen, Content Manager, Paytrail Oyj:
Tarjoamme verkkomaksupalveluja yli 10 000 verkkokaupalle, organisaatiolle ja järjestölle. Teimme aiemmin Google Ads -mainonnan ja Youtube-mainonnan itse talon sisäisesti. Se vei meiltä kuitenkin paljon aikaa asiassa, joka ei ollut ydinosaamistamme, vaan sitä hoidettiin oman työn ohessa sen verran kuin kerkesi. Siksi halusimme aloittaa yhteistyön SDM:n kanssa.

Tulokset


Yhteistyötä on takana nyt jo pidemmän aikaa, ja tulokset ovat nousseet todella hyvälle tasolle verrattuna siihen, kun ylläpidimme mainontaa itse talon sisäisesti.

Aloitimme yhteistyön avainsanatutkimuksella, jonka pohjalle SDM rakensi Ads- ja Youtube-mainonnan. Avainsanatutkimuksen avulla valitsimme liiketoimintamme kannalta relevanteimmat sanat, joilla haluamme löytyä, kun joku tekee hakuja Googlesta. Samalla tapaa valitsimme myös liiketoimintaamme liittyviä sanoja, joilla emme halua löytyä, jolloin mainosbudjettia ei kulu turhaan. Lisäksi olemme saaneet SDM:ltä paljon apua datan ja tulosten tulkinnassa Google Analyticsin osalta.

Kun joku keskittyy ja kehittää mainontaa jatkuvasti, niin tulokset nousevat tasaisesti ja mainonnasta tulee kustannustehokkaampaa. Samalla budjetilla saa paremman tuloksen.

Tässä tuloksia yhteistyömme ajalta:

Vuodessa tarjouspyyntöjen määrä kasvoi 64,7 %, liidien määrä kasvoi 44 % ja puheluiden määrä suoraan hakutuloksista kasvoi 36,2 %.

Katso videolta Paytrailin kokemukset yhteistyöstämme:


Muita referenssejä

Haluatko samanlaisia tuloksia?


Jos haluat tuloksekkaita digimarkkinoinnin ratkaisuja, niin ota yhteyttä. Pääset keskustelumme pohjalta kuulemaan, miten me lähtisimme tehostamaan markkinointianne ja tuomaan tuloksia verkosta.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.